ترون توکن های “NFT” خود را منتشر کرد!

توسعه دهندگان بلاکچین ترون جزئیات فنی و استانداردهای خاص خود را، برای توکن های “NFT” این ارز دیجیتال، بر روی بستر TRC-721 منتشر کردند.

ترون TRC-721 می تواند درهای جدیدی را برای برنامه های ساخته شده در زنجیره بلاکچین این ارز دیجیتال باز کند.

جاستین سان “Justin Sun”، مدیرعامل این پروژه از طریق یک توییت، خبر از ایجاد این پلتفرم داد و مشخصات TRC-721، اولین استاندارد “NFT” را به صورت عمومی منتشر کرد.

گفته می شود که استانداردهای ترون TRC-721 کاملاً با استاندارد بلاکچین اتریوم سازگار است.

مشخصات فنی و جزییات ترون “NFT”

طبق این مقاله “NFT” ها می توانند با استفاده از برنامه TronLink وارد مرحله خرید این پلتفرم شوند. کاربران برای ورود به حداقل موجودی ۳۵۰ ترون (حدود ۱۸.۳ دلار با قیمت های فعلی) در حساب خود نیاز دارند. 

همچنین استاندارد “NFT” این ارز دیجیتال قصد دارد امکانات جدیدی را برای برنامه های ساخته شده در بلاکچین خود ایجاد کند.

در حالی که اتریوم همچنان یک اهرم غالب در اکوسیستم “NFT” است، هزینه های معاملات اتریوم در رونق بازار “NFT” افزایش یافته است و پلتفرم اتریوم امیدوار است با انتقال به اتریوم ۲.۰ این نقص را برطرف کند، اما ترون با هزینه انتقال کم ویژگی برتری دارد.

در گزارش های قبل به موفقیت و پیشرفت روز افزون پروژه های تحت “NFT” اشاره کردیم و گفته شد که این فناوری در این هفته انقلاب عجیب و غریبی به پا کرده است و سرمایه گذاران و مشاهیر ارزهای دیجیتال از جمله جک دورسی (Jack Dorsey) موسس و مدیرعامل توییتر و اسکوئر، آینده خوبی را برای این پلتفرم پیش بینی کرده اند.

همچنین به دلیل فانتزی و دیجیتالی بودن این پلتفرم، بهترین گزینه برای ورود هنرمندان می باشد که هدفمندانه معماری دیجیتال را رونق بخشند.

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi