کسب درآمد از کیف پول ترون لینک پرو + دانلود و آموزش

گام اول برای کسب درآمد از کیف پول ترون لینک پرو

نخستین قدم برای کسب درآمد از کیف پول ترون دریافت جایزه هواداری جاستین سان است شما نیز اگر کیف پول ترون لینک پرو را نصب کرده اید میتوانید به مدت یک ماه از جایزه این کمپانی استفاده کنید

نصب کیف پول ترون لینک پرو

نحوه گرفتن پاداش از کیف پول ترون لینک پرو

بعد از نصب ترون لینک پرو از قسمت my وارد گزینه friend initation شده و سپس گزینه claim rewards را کلیک کنید . در قسمت معرف میتوانید از کد US3E استفاده کنید تا جایزه ۳۰۰ پوینتی جاستین سان هم به شما و هم به معرف شما تعلق بگیرد هنگام وارد کردن کد معرف به حروف کوچک و بزرگ دقت کنید. این پست را به اشتراک بگذارید تا همه از این نکته باخبر شده و از این امکان کیف پول ترون لینک پرو استفاده کنند

کیف پول ترون لینک ، دارای همان قابلیت هایی است که اکثر جامعه منتظر آن بودند تا بتوانند از طریق آن کسب درآمد نمایند. شما برای شروع درآمد از کیف پول ترون لینک، نیاز به ایجاد یک یا چند مشغله گوناگون برای بازی با ارز دارید، درآمد مشغله فعال هر ساعت بطور خودکار شارژ می شود. قبل از شروع به توضیحات اول بایستی کیف پول ترون لینک را نصب کنید. برای این منظور به لینک دانلود و نصب اتوماتیک کیف پول ترون لینک بروید و برای نصب این کیف پول کد QR مخصوص به آن را اسکن کنید تا مرحله نصب اتوماتیک آغاز شود :

در مرحله اول از یکی از صرافیهای داخلی مثل نوبیتکس و یا یکی صرافیهای خارجی مثل Binance یا CoinEx یا کوین لوکالی ارز Tron یا TRX بخرید که ما لینک اپلیکیشن اندرویدی هر کدام را در این قسمت برای شما قرار داده ایم .

دانلود و نصب اتوماتیک کیف پول ترون لینک پرو

برای خرید و فروش سریع ارز دیجیتال ترون یکی از صرافیهای زیر را انتخاب کنید و پس از دانلود اپلیکیشن آن و ثبت نام و احراز هویت به صورت آنلاین خرید و فروش ارز دیجیتال ترون را آغاز کنید

صرافی هیوبی و بایننس اولین و دومین صرافی بزرگ دنیا هستند ولی کاربران ایرانی را تحریم کرده اند به همین خاطر برای استفاده از این دو صرافی نیاز به VPN دارید تا IP شما تغییر کند

ولی صرافی بیتستان و نوبیتکس ایرانی هستند و برای استفاده از خدمات آنها نیازی به VPN نیست

صرافی کوینکس هم خارجی است و برای کاربران ایرانی فعلا محدودیتی ایجاد نکرده است

ترون با نماد اختصاری TRX یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵.۶۹ میلیارد دلار، در رتبه ۲۰ بازار قرار داشته و سهم ۰.۳۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از ترون در این لحظه با قیمت ۰.۰۷۹۴۳۰ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۶,۴۴۸ تومان معادل ۲,۱۰۰ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۶.۱۹ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۱۹.۲۷% افزایش یافته است. بالاترین قیمت ترون در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۹۶(۰۵ January 2018) معادل ۰.۲۲ دلار بوده که همینک %۶۳.۹۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش ترون ۷۱.۶۶ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۱۰۰.۸۵ میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن ترون معامله می‌شود، صرافی Deepcoin با سهم %۸.۹۴ از حجم معاملات روزانه است.

از صرافیهای زیر میتوانید ترون را به قیمت روز بخرید یا بفروشید البته به اینکته توجه کنید که صرافیهای بیتستان و نوبیتکس داخلی هستند و نیاز به احراز هویت دارند ولی صرافی کوینکس که یک صرافی غیر ایرانی است نیازی به احراز هویت ندارد و نیاز به فیلتر شکن هم ندارد ولی برای استفاده از صرافی بایننس و هیوبی باید ختما فیلتر شکن و آی پی غیر از ایران داشته باشید
صرافی هیوبی VPN + خارجی
نیازمند احراز هویت
صرافی کوینکس خارجی و بدون نیاز به احراز هویت و تغییر آی پی
صرافی بایننسVPN+ خارجی نیازمند احراز هویتصرافی نوبیتکس داخلی نیازمند احراز هویت

معرفی بهترین ربات‌‌‌های تریدر ارز دیجیتال ترون حال حاضر جهان

ربات تریدر ارز دیجیتال

دانلود مستقیم بهترین رباتهای تریدر ارز دیجیتال جهان که خرید و فروش ترون را به صورت خودکار توسط نرم افزار های رباتیک برای شما انجام میدهند

ربات‌ها به سرمایه گذاران و معامله گران در بازار ارز دیجیتال که درآمد کسب می‌کنند، کمک می‌کند که بیشتر و بیشتر به تجارت مدرن آنلاین علاقه مند شوند. ما الگوریتم‌‌‌های امیدوارکننده و پایدار را انتخاب کرده ایم که می‌تواند به کاربران کمک کند تا در سال ۲۰۲۰ از ارز دیجیتال سود کسب کنند.

ربات تریدر تیری کاماز (۳Commas)

۳COMMAS TRADER BOT

این برنامه یکی از بهترین و محبوبترین ربات‌‌‌های تریدر ارز دیجیتال است. این سرویس از سال ۲۰۱۷ میلادی وجود دارد و به طور مداوم در حال بهبود است و ویژگی‌‌‌های جدیدی را اضافه می‌کند.

در بخش Bots تعداد زیادی از ربات‌‌‌های تجاری و یک فیلتر نمونه ارائه شده است اگر میخواهید ربات هایی که یک تا دو درصد سود روزانه می‌دهند و سی روز هم کار کرده اند را مشاهده کنید پارامترهای لازم را وارد کرده و لیستی تهیه کنید.

همچنین می‌توانید یک ربات ایجاد کنید که روی سیگنال‌‌‌های سایت Tradingview کار کند.

دانلود مستقیم اپلیکیشن ربات تریدر تیری کاماز

ربات تریدر کریپتوهاپر (Cryptohopper)

HOOPER TRADER BOT

کریپتوهاپر یک ربات تریدر ارز دیجیتال با حافظه ابری (cloud) و( بسیار زیاد) برای تجارت ارز دیجیتال خودکار و اتوماتیک در صرافی هاست.

که شامل صرافی: هیوبی (Huobi)، بایننس (Binance)، کوکوین(Kucoin)،کراکن (Kraken)، پولونیکس (poloniex)، بیتفینیکس (Bitfiniex) و غیره می‌شود.

ربات پر از مطالب آموزشی ولی یک نقطه ضعف دارد و آن این است که تیم پشتیبان و موسس آنها کاملا ناشناس هستند.

یک برنامه ۷ روزه تست هم در دسترس است تا کاربران بتوانند خود را با ویژگی‌‌‌های این پلتفرم آشنا کنند. در کل سه برنامه وجود دارد:

مبتدی، متوسط و حرفه ای.

برای برنامه دوم معاملات آربیتراژ، شروع ۵۰۰ معامله با ۷۵ جفت ارز دیجیتال، سیگنال و غیره وجود دارد.

دانلود مستقیم اپلیکیشن ربات تریدر کریپتو هاپر

ربات تریدر شِرِمپی (Shrimpy)

SHRIMPY TRADER BOT

شرمپی ( Shrimpy ) به زبان فارسی به معنی میگو است. شرمپی یک ربات تریدر ارز دیجیتال است و خرید و فروش و کسب سود از ارز‌‌‌های دیجیتال را با استراتژی‌‌‌های خودش برای معامله گران آسانتر کرده است.

این کار را اتوماتیک و از طریق سیگنال‌‌‌های از پیش تعیین شده انجام می‌دهد. ربات شرمپی در سال ۲۰۱۸ میلادی تاسیس شده است و از طریق اپلیکیشن آنلاین کار می‌کند. در کنار داشتن یک نسخه رایگان که اکثر ویژگی‌‌‌های آن را ارائه می‌دهد شرمپی همچنین دارای حساب پولی است که ویژگی‌‌‌های پیشرفته ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ربات شرمپی از استراتژی‌‌‌های زیادی بهره می‌برد که می‌توانید با مراجعه به وب سایت آنها و ثبت نام از نحوه عملکرد آن بیشتر آگاه شوید.

دانلود مستقیم ربات تریدر ارز دیجیتال شرمپی

ربات تریدر اکو اسمارت (ECOTRADER BOT)

ربات تریدر اکو اسمارت یکی از جدیدترین و در عین حال بهترین رباتهای تریدر ارزهای دیجیتال است که در مدت کوتاهی توانسته اعتماد بسیاری از فعالان این حوزه را به خود جلب کند ، این ربات در حال حاضر فقط با صرافی بایننس فعالیت میکند و برای خرید آن حتما باید از توکن کمپانی اکو اسمارت یا همان ECS پرداخت کنید .

مبلغ خرین این ربات ۵۵ دلار و ۵۰ ECS است . این ربات تا ۵۰ برابر مبلغ شارژ برای شما ترید انجام خواهد داد و تمام امکانات یک ربات حرفه ای را داراست

نکته قابل توجه در خصوص این ربات امکان اتصال به آن فقط از طریق مرورگر DAPP کیف پول ارز دیجیتال شما است که امنیت فوق العاده ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد

دانلود مستقیم اپلیکیشن ربات تریدر اکو اسمارت

چهار ربات تریدری که معرفی کردیم، کاملترین و بهترین امکانات را درباره ربات‌‌‌های تریدر ارز دیجیتال در اختیار شما قرار می‌دهند. در حقیقت معروفترین پلتفرم‌‌‌های ربات‌‌‌های تریدر دنیای کریپتوکارنسی همین چهارتای اول هستند.

شما نیز اگر کیف پول ترون لینک پرو را نصب کرده اید میتوانید به مدت یک ماه از جایزه این کمپانی استفاده کنید

نحوه گرفتن پاداش: بعد از نصب ترون لینک پرو از قسمت my وارد گزینه friend initation شده و سپس گزینه claim rewards را کلیک کنید . در قسمت معرف میتوانید از کد US3E یا کد معرف خود استفاده کنید تا جایزه هم به شما و هم به معرف شما تعلق بگیرد هنگام وارد کردن کد معرف به حروف کوچک و بزرگ دقت کنید. این پست را به اشتراک بگذارید تا همه از این نکته باخبر شده و از این امکان کیف پول ترون لینک پرو استفاده کنند

یا اینکه می توانید برای دانلود نرم افزار به وب سایت ترون لینک به آدرس : tronlink.org مراجعه کنید. کل درآمد حاصل از بازی ها به همان میزان در بودجه موجود و جاری تقسیم می شود. وجوه جاری می تواند برای به دست آوردن سرمایه جدید برای گسترش تولید و افزایش درآمد هزینه شود.

وجوه موجود در هر مقطع زمانی قابل برداشت است، که البته می تواند برای توسعه کار شما نیز هزینه شود. همه مشاغل موجود برای بازی دارای مدت زمان کاری محدودی است، چنین سیستمی باعث رونق درآمد حاصل از بازی طولانی مدت پروژه می شود.

بازی ها مبتنی بر قرارداد هوشمند بلاک چین ترون است که کاملاً غیرمتمرکز و مستقل می باشد. کلیه عملکردهای مشارکت با قرارداد کاملاً شفاف است.کد قرارداد هوشمند، متن باز یا اپن سورس است و همه می توانند آن را بخوانند.

نمودار قیمت ترون و نرخ برابری آن با تومان و دلار طی بازه زمانی یکساله منتهی به ۱۰ آوریل ۲۰۲۱

کمیسیون مدیریت ۱۰٪ است. این هزینه در حال حاضر در کسب درآمد گنجانده شده است، و هیچ هزینه اضافی دیگری وجود نخواهد داشت. این وجوه برای توسعه بلند مدت پروژه استفاده می شود.

کسب درآمد از کیف پول ترون لینک
کسب درآمد از کیف پول ترون لینک

چگونه با استفاده از رایانه بازی کنیم؟

برای مرورگر خود به برنامه TronLink نیاز دارید. بعد از نصب می توانید کیف پول جدید TRX را ایجاد کنید یا به کیف پول ترون لینک که قبلاً ایجاد کرده اید وارد شوید و سپس توکن های TRX را از معاملات خود به کیف پولتان منتقل کنید. در آخر از طریق وب سایت وارد برنامه شوید و یک بازی را شروع کنید.

شبکه ترون از ارز خود به نام Tronix یا TRX استفاده می کند. ارز ترون می تواند توسط بازی های کاربران تولید شود. این سکه ها سپس به حساب تولیدکنندگان توکن ها می روند، جایی که می توانند با ارزهای دیجیتال دیگر مبادله شوند، یا می توانند برای پرداخت هزینه های سرویس های بلاک چین استفاده گردند.توسط کیف پول ترون لینک با انواع ارز ترون، بیت کوین، ریپل، اتریوم، لیت کوین، و مونرو می توانید کار کنید.

چگونه می توان کسب درآمد از کیف پول ترون لینک را انجام داد ؟

ترون و کیف پول ترون لینک یک فناوری شگفت انگیز و خلاق است که هنوز در مراحل ابتدایی است و برخی از پروژه های آن در مرحله آزمایش هستند. از طریق برنامه های مختلف تحت وب، امکان کسب درآمد از آنها وجود دارد. در ادامه چند مورد آن توضیح داده می شود.

– سایت Tronbet، یک سایت بازی آنلاین است، و برنده شدن در آن واقعاً آسان نیست. شما باید بیشتر در آن ریسک کنید، تا ANTE بیشتری برای دریافت سود سهام داشته باشید.

– تورنت Torrent، توسط این برنامه می توان محتوا را توزیع کرد، و برای این توزیع “هزینه” دریافت نمود. چگونگی عملکرد جوایز در این برنامه شگفت انگیز است. البته هنوز در حال تکمیل است، و باید منتظر اخباری راجع به آن در آینده بود.

– بازی بین کهکشانی IGG، بازی کنندگان طی مراحل بازی هنگام رسیدن به اهداف و شرط بندی در مسابقات رقابتی از طریق یک قرارداد هوشمند، و در صورت برنده شدن پاداش می گیرند.

– رأی دادن Voting، توکن هایی که به آن رأی می دهید، فقط با فریز کردن ترون بر روی کار و به دست آوردن انرژی ترون، به شما پاداش می دهند.

برنامه های دیگری برای کسب درآمد از طریق کیف پول ترون لینک در حال گسترش است که در آینده در همین پایگاه اینترنتی بیت کوین گاه اعلام خواهند شد.

چگونه با استفاده از دستگاه تلفن همراه کسب درآمد کنیم؟

شما باید کیف پول ترون لینک را روی دستگاه خود بارگیری کنید. دانلود و نصب اتوماتیک کیف پول ترون لینک بعد از نصب می توانید یک کیف پول جدید TRX ایجاد کنید یا کیف پول ترون لینک موجود را که از قبل از طریق صرافی نصب کرده اید و یا هر کیف پول دیگری را روی دستگاه تلفن همراه خود وارد کنید.

در آخر ، TronInvest را در برنامه کیف پول ترون لینک پیدا کنید یا با استفاده از مرورگر درون برنامه به وب سایت ترون بروید و بازی را شروع کنید.

اگر در حین کار، به سؤالاتی برخورد کردید، همیشه می توانید آن را در گپ گروه رسمی تلگرام ترون مطرح کنید. شرکت کنندگان در گروه به شما کمک خواهند کرد.

دستورالعمل های مرحله به مرحله کسب درآمد از کیف پول ترون لینک چگونه است؟

در مرحله اول از یکی از صرافیهای داخلی مثل نوبیتکس و یا یکی صرافیهای خارجی مثل Binance یا CoinEx ارز Tron یا TRX بخرید که ما لینک اپلیکیشن اندرویدی هر کدام را در این قسمت برای شما قرار داده ایم .

– در مرحله ۲، کیف پول ترون لینک، را بارگیری و تنظیم کنید. برنامه افزودنی TronLink به عنوان یک کیف پول و واسط برای تعامل با بلاک چین ترون عمل می کند. کیف پول رسمی ترون در صفحه کیف پول ترون لینک معرفی شده است.

– در مرورگر بلاک چین ترون به Tron Scan، بروید.

– در سمت راست بالای صفحه روی “ورود به سیستم” کلیک کرده و از فهرست کشویی “TronLink” را کلیک کنید.

در مرحله ۳، برای نصب کیف پول ترون لینک، روی لینک موجود در پنجره پاپ آپ کلیک کنید. کیف پول ترون لینک، دارای نسخه های کیف پول دسک تاپ و موبایل است.

در مرحله ۴، این لینک شما را به فروشگاه تحت وب گوگل کروم منتقل می کند.

برای نصب TronLink روی “افزودن به کروم” کلیک کنید.

نصب جهت کسب درآمد از کیف پول ترون لینک
نصب جهت کسب درآمد از کیف پول ترون لینک

در مرحله ۵، پس از نصب برنامه الحاقی، روی نماد TronLink در سمت راست بالای مرورگر کروم خود کلیک کنید.

یک رمز عبور قوی انتخاب کرده و با دوباره وارد کردن، اعتبار آن را تایید کنید. لازم است آن را در یک مکان امن ذخیره نمایید.

در مرحله ششم، روی “ایجاد حساب” کلیک کنید.

در مرحله هفتم، حساب خود را نامگذاری کنید. به شما یک عبارت ۱۲ کلمه ای داده می شود. حتما آن را بنویسید و در یک مکان امن ذخیره کنید. در صورت نیاز به بازیابی حساب خود به آن احتیاج خواهید داشت.

در مرحله ۸، عبارت بازیابی خود را تأیید کنید. پس از اتمام “تأیید” را کلیک کنید.

در مرحله ۹، آدرس کیف پول ترون لینک خود را در بالای کیف پول پیدا کنید. ارز ترون خود را به آدرس خود ارسال کنید.

در مرحله ۱۰، به Tron Scan بروید و روی “ورود به سیستم” در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

سپس بر روی “TronLink” کلیک کنید.

در مرحله ۱۱، لینک “ورود به سیستم” تبدیل به لینک “کیف پول” خواهد شد.

شما قادر خواهید بود بالانس TRX خود را مشاهده کنید.

در مرحله ۱۲، برای جلوگیری از معاملات مخرب و رای گیری، توکن های خود را “فریز کنید”.

(توجه کنید که توکن های شما فقط به مدت سه روز منجمد می شوند.)

به پایین صفحه کیف پول ترون لینک بروید تا به بخش “TRONPower” برسید.

در مرحله ۱۳، بر روی دکمه “Freeze” کلیک کنید.

مقدار توکن هایی را که می خواهید فریز کنید در فیلد خالی پاپ آپی که ظاهر می شود، پر کنید.

شما می توانید برای به دست آوردن پهنای باند یا انرژی فریز کنید. پهنای باند برای معاملات مورد نیاز است، در حالی که برای قراردادهای هوشمند، انرژی لازم است.

برای گرفتن پهنای باند روی Freeze کلیک کنید. سپس، معامله را تأیید کنید.

در مرحله ۱۴، به یک نماینده عالی رای دهید. در بخش TRONPower روی پیوند “رای نمایندگان عالی” کلیک کنید.

نحوه آموزش جهت کسب درآمد از کیف پول ترون لینک
نحوه آموزش جهت کسب درآمد از کیف پول ترون لینک

در مرحله ۱۵، صفحه شامل لیست نامزدهای نمایندگان عالی و نمایندگان عالی را مشاهده کنید. به خاطر داشته باشید، فقط ۲۷ نماینده برتر جایزه کسب می کنند. کمتر از ۲۷ رای ندهید.

شما می توانید آراء خود را در بین بسیاری از نمایندگان عالی که می خواهید تقسیم کنید.

هر نماینده عالی ساختار پاداش متفاوتی دارد. برای پیدا کردن ساختار پاداش برای هر نماینده برتر، بر روی برگه “Open Team Page” کلیک کنید.

مرحله ۱۶، روی پیوند “اینجا را کلیک کنید تا رای گیری شروع شود”. به عنوان مثال ، ما به یکی از سوپر نمایندگان، BitGuild رای می دهیم. او ۱۰۰٪ پاداش خود را پرداخت می کند که می توانید به کیف پول ترون لینک بسپارید.

نحوه رای دادن در کیف پول ترون لینک
نحوه رای دادن در کیف پول ترون لینک

روی دکمه “+” در سمت راست کلیک کنید تا مقدار علائمی را که می خواهید برای رأی دادن استفاده کنید ، تنظیم کنید. سپس بر روی “ارسال رای” کلیک کنید.

مرحله ۱۷، آرای خود را تأیید کنید. آراء شما در دور بعدی شمارش شروع خواهد شد. (هر دور شش ساعت است.) نماینده عالی شما برنامه پرداخت خود را به کیف پول ترون لینک تعیین می کند. (در این مثال، BitGuild هر ۲۴ ساعت پاداش می دهد.)

در نظر داشته باشید، هر زمان که بخواهید می توانید با انتخاب یک نماینده عالی جدید، رای خود را تغییر دهید.

نحوه استفاده از ارز ترون در ربات معامله گر اکو اسمارت

ربات معامله گر اکو اسمارت را با پرداخت ECS میتوانید خریداری کنید و برای تهیه ECS هم باید ترون داشته باشید . پس همین الان نسبت به تهیه ECS اقدام کنید و اگر در صرافی بایننس اکانت دارید معاملات خود را به وسیله ربات تریدر اکو اسمارت انجام دهید.

اگر هم اکانت بایننس ندارید مشکلی نیست همین الان از طریق دانلود اپلیکیشن صرافی بایننس یا نسخه ویندوزی صرافی بایننس یک اکانت در آن بسازید فقط برای ساخت اکانت حتما از یک VPN استفاده کنید تا IP ایران در صرافی بایننس برای شما ثبت نشود البته ربات اکو اسمارت بدون هیج مشکلی برای شما در این صرافی معملات را انجام میدهد

ربات معامله گر اکو اسمارت از کمترین حق اشتراک که با ۵۵ تتر و ۵۰ توکن ECS شروع میشود فعالیت خود را آغاز میکند ربات اکو اسمارت تا ۵۰ برابر حق اشتراک که در کمترین پلن ۲۵۰۰ تتر خواهد بود  در spot برای کاربر خود توان خرید خواهد داشت و وقتی به این میزان برسد فعالیت ربات به صورت خودکار قطع خواهد شد.  به عنوان مثال اگر ۱۰۰ تتر در spot قرار بدهید ، ربات اکو اسمارت به صورت خودکار این مقدار تتر را مثلا ارز دات میخرد و ۲۰ تتر سود میکند که  با سرمایه اولیه شما جمعا ۱۲۰ تتر میشود ،  در خرید بعدی با ۱۲۰ تترسرمایه  ارز کاردانو میخرد و ۳۰ تتر سود میکند و  با سود خرید دوم سرمایه شما  ۱۵۰ تتر میشود

 تا اینجا این ربات اکو اسمارت  دو مرحله برای شما خرید انجام داده است ،  یکبار ۱۰۰ تتر و یکبار ۱۲۰ تتر در مجموع ۲۲۰ تتر از ۲۵۰۰ تتر حق اشتراک پلن شما استفاده شده است ، در این مرحله موجودی شما  ۱۵۰ تتر شده است ،  در مرحله بعدی با ۱۵۰ تتر ارز اتر میخرد و ۵۰ تتر سود میکند که  با سود این مرحله سرمایه شما ۲۰۰ تتر میشود ،  این ۱۵۰ تتر خرید جدید با ۲۲۰ تتر قبلی جمع میشود که در مجموع  ۳۷۰ تتر خرید از ۲۵۰۰ تتر حق اشتراک استفاده شده است  و موجودی کیف پول شما در این مرحله  ۲۰۰ تتر شده است و این چرخه تا اخر ادامه پیدا میکند تا کلا به ۲۵۰۰ تتر حق اشتراک شما برسد

ولی اگر در یک حالت  stop خورده باشد  به عنوان مثال ربات اکو اسمارت  ارز تزوس را با ۲۰۰ تتر خریده باشد و ۳۰ تتر ضرر کند در این حالت ربات اکو اسمارت به صورت هوشمندانه این ۳۰ تتر را از خرید های قبلی که ۲۷۰ تتر شده بود کم میکند و موجودی شما در این مرحله  ۲۴۰ تتر خواهد شد ، حالا هرچقدر خریدها مثبت شده باشد ربات به مقدار مصرف شده  حق اشتراک شما اضافه خواهد کرد و وقتی بازار منفی شد از میزان مصرف حق اشتراک شما کم میکند تا پلن اشتراک ۵۰ تتری که خرید کرده اید به ۲۵۰۰ تتر برسد

عملکرد لحظه ای و حالتهای مختلف ربات در تاریخچه ربات تریدر اکو اسمارت ثبت شده و مشخص هستند و این قابلیت ربات خود یک منبع سیگنال خوب برای کسانی هست که ترید میزنند و کانال سیگنال دهی دارند

 این موضوع را هم در نظر بگیرید که اگر کل اعضای اکو اسمارت که در حال حاضر نزدیک به ۶۰ هزار نفر هستند این ربات را خریداری کنند و با این پلن قوی کمتر از یک ماه به ۱۰۰ هزار نفر برسد و هر کدام از کاربران نیز فقط با ۱۰۰ تتر ربات خود را استارت بزنند ربات اکو اسمارت در یک لحظه توان خرید ۱۰ میلیون دلاری یک ارز را پیدا خواهد کرد و وقتی به مارکت کپ کریپتو کارنسی توجه کنید متوجه خواهید شد که  ارزهای با رنک زیر ۲۰ با همین خرید ربات اکو اسمارت حداقل ۳۰ الی ۴۰ درصد پامپ خواهند شد ،  همین موضوع ربات اکو اسمارت را به عنوان یک نهنگ جدید در بازار ارزهای دیجیتال به زودی سر زبانها خواهد انداخت و موجب رونق ربات معامله گر  اکو اسمارت خواهد شد

فقط کافیست یک بار اسم ربات اکو اسمارت که ۱۰۰ درصد هم همین اتفاق خواهد افتاد به عنوان نهنگ کریپتو کارنسی در این بازار منتشر شود ،  در این صورت کل جامعه کریپتو کارنسی به سمت این ربات هجوم خواهند آورد و ربات اکو اسمارت حکم وال استریت بت را پیدا خواهد کرد

آموزش مراحل ثبت نام در پروژه دیفای اکو اسمارت را در این پست به صورت مرحله به مرحله میتوانید پیگیری نمایید و در پروژه دیفای توکن اکو اسمارت ثبت نام نمایید از آنجا که برای ثبت نام در ربات تریدر اکو اسمارت نیاز به توکن ecs دارید برای تهیه توکن ecs باید مراحل زیر را انجام دهید

مراحل ورود به صفحه ثبت نام پروژه اکو اسمارت از طریق کیف پول ترون لینک پرو

مراحل ورود به صفحه ثبت نام پروژه اکو اسمارت از طریق کیف پول ترون لینک پرو را طبق تصویر بالا انجام دهید . برای نصب کیف پول میتوانید اینجا کلیک کنید، دانلود و نصب اتوماتیک کیف پول ترون لینک سپس مراحل انجام ثبت نام را مطابق تویر زیر به ترتیب از راست به چپ انجام دهید

  1. در مرحله اول deposit مبلغ سرمایه خود که میتواند حداقل ۲۱۰۰ ترون باشد را وارد کنید . توجه داشته باشید برای هر پلن شما باید مقدار متفاوتی از ترون را وارد کنید .
  2. در مرحله دوم invest مبلغ سرمایه خود را وارد نمایید تا از حالت deposit به حالت invest تغییر کند
  3. در مرحله سوم activated رنگ پلن شما در صورتیکه مراحل یک  و دو را به درستی انجام داده باشید عبارت activated به حالت سبز درخواهد آمد
  4. در مرحله چهارم my token مقدار توکن خریداری شده شما در جدول مربوطه درج خواهد شد همچنین کمیسیون افرادی که با معرفی شما در این پروژه ثبت نام کرده باشند ثبت میشود
  5. در مرحله پنج Tree شما میتوانید زیر مجموعه خود در سه سطح را ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi