اولین سوپر اسپرت ایرانی سیروان موتورز

وسرانجام…!
این پاسخی برای آنان که فکر میکنند ایرانی نمیتواند !!

سیروان موتورز
اولین سوپراسپرت ایرانی با قدرت ۱۲۰۰ اسب بخار با نام فونیکس که قاتل خودروهایی نظیر بوگاتی و پاگانی و کونیخزگ به زودی توسط کمپانی”سیروان موتورز” رونمایی میشود و همچنین تکنولوژی جدیدی در پیشرانه این خودرو به کار رفته که برای ” اولین بار ” در دنیا این اتفاق توسط یک نابغه ایرانی انجام می شود.

 تاریخچه سیروان موتورز – sirvan motors:

در سال هشتاد و نه، شرکت دانش بنیان سیروان موتورز، با هدف ورود به دنیای فناوری و تکنولوژیهای نوین در زمینه ی طراحی و ساخت سوپراسپرت با پلتفرم و بدنه ی اختصاصی، ساخت ربات و ماشین های هوشمند و همچنین تحقیق و توسعه ی دانش فنی دستاورد انحصاری خود در تولید انرژی های پاک، در اروپا به ثبت رسید. شایان ذکر است سیروان موتورز به عنوان هسته ی مرکزی در راس تمامی تولیدات خود قراردارد، و محصولات تولید شده در مجموعه های مختلف خود را با نام و لوگوی اختصاصی مربوط به واحد تولید کننده ی آن که کاملا به سیروان موتورز وابسته است، وارد بازار جهانی میکند، اولین محصول برای افتتاح رسمی شرکت سیروان موتورز، ساخت و تولید سوپراسپرت با ویژیگیها و توانمندی های خاص نسبت به دیگر رقبا است. ما کاملا آگاه به ابزارها و امکانات محدود و همه ی مشکلات تولید در داخل کشور هستیم و همچنین رقابت با شرکتهای بزرگ که چندین دهه در حال تولید خودرو هستند کاری بزرگ و بسیار دشوار است، از این رو سیروان موتورز با توجه به توانمندی علمی و فنی و برنامه های خاص و بلند مدت خود با هدف خدمت به مردم عزیز ایران علی الخصوص تغییر دیدگاه جامعه ی داخلی و خارجی مبنی بر عدم توانمندی ایرانی برای تولید محصول با کیفیت بر اساس معیارها و استاندارهای جهانی، پا در این عرصه نهاد. سیروان موتورز با تکیه بر افراد و طراح توانمند خود که دارای ۱۵ سال سابقه ی تحقیق، مطالعه و همکاریهای موردی (کوتاه مدت) با چندین کمپانی معروف و بزرگ خودرو ساز است، ساخت یکی از پیچیده ترین نوع طراحی خودرو را در داخل کشور پیش گرفت، با افتخار اعلام می نمائیم، با توجه به تمامی محدودیتها و تکیه بر دانش بومی، با رعایت اصول مهندسی مدرن، نکات و معیارهای آیرودینامیکی و حفظ بی قید و شرط کیفیت بالای محصول تولیدی خود برای رقابت در بازارجهانی، اولین پلتفرم و کانسپت سوپراسپرت ایرانی با ظاهری منحصر به فرد و طراحی شده برای سیروان موتورز با نام تجاری فونیکس (ققنوس) در آینده ی نزدیک معرفی نماید.

این شرکت هیچگونه وابستگی به نهادهای دولتی و یا شرکتها و قطعه سازان داخلی ندارد و کاملا مستقل توسط بخش خصوصی اداره میشود.

روش ساخت:

سیروان موتورز برای رسیدن به کیفیت مورد نظر، بخش عمده ای از قطعات مورد نیاز خود را با توجه به نکات حائزاهمیت اصول آیرودینامیکی، با دستگاه “سی ان سی” می سازد، این عمل موجب میشود قطعه تولیدی با دقت و کیفیت بالایی ساخته شود و همچنین با مدل کامپیوتری خود کاملا برابر و یکسان باشد.
کلیپ منتشر شده مربوط به ساخت مدل اصلی اسپویلر سوپراسپرت فونیکس است که در پاییز سال نود و چهار این قطعه که بخش جزئی از مراحل تولید این خودرو می باشد ساخته شده است.

خودرو فونیکس سیروان موتور

سیروان موتورز

فونیکس با هدف توانمندی ایران و ایرانی در صنعت خودروسازی طراحی و در حال ساخت است تا در نمایشگاه های بین المللی خودرو ( سوئیس و آلمان ) بدرخشد، تولید فونیکس محدود شده به چند دستگاه در سال به صورت سفارشی است.
اسامی شرکتهای تولیدکننده قظعات مورد نیاز فونیکس تا بعد از رونمایی، جزء اطلاعات محرمانه ی شرکت قلمداد می شود، و بعد از رونمایی اسامی تولیدکنندگان ایرانی و خارجی در سایت رسمی شرکت در آینده منتشر خواهد شد.

مجوز تردد در داخل ایران:

این شرکت کاملا پایبند به تمامی قوانین و محدودیتهای استاندارد خودرویی در داخل ایران میباشد، تولید فونیکس برای بیان توانمندی ایران و ایرانی با امکانات خاص و متفاوت نسبت به محصولات دیگر رقبا ( تولید کنندگان سوپراسپرت ) در نظر گرفته شده است.

 رعایت استاندارد طراحی و تولید:

تمامی سعی و تلاش این شرکت در طراحی و تولید و تست سوپراسپرت فونیکس کاملا بر اساس اصول و معیارهای مهندسی مدرن در این صنعت می باشد، سیروان متورز اطمینان میدهد از آغاز طراحی تا اتمام فرایند تولید، تمامی مراحل به دقت و با روشهای روز دنیا پیش رفته و پیش خواهد رفت، و کلیه فرایند تست ترافیک، تست کیفیت، تست تصادف و تستهای متعدد ایرودینامیکی انجام خواهد شد و انالیزهای آن بعد از رونمایی در سایت رسمی منتشر می شود.

سیروان موتورز در گام اول به جهت انجام آنالیزهای مختلف، کانسپت خود را با تمام جزئیات در ابعاد واقعی می سازد تا تستهای مختلف فنی را انجام داده و به نقطه ی مورد نظر خود برسد، این انالیزها شامل، تست های ایرودینامیکی خطوط طراحی شده ی بدنه، تست اسپلیتر، اسپویلر و دفیوزرهای فونیکس برای رسیدن به بهترین عملکرد خود، و تست های ابعادی بدنه به جهت سهولت در سوار و پیاده شدن سرنشین، زاویه دید، دسترسی سرنشین به تجهیزات، مخصوصاً بررسی ضربه های شدید در چهار طرف خودرو و تاثیر آن بر سلامت و امنیت سرنشین می باشد تا با توجه به این مقادیر، کانسپت خود را به میزان قابل قبول، بهبود ببخشد و محصول نهایی در شرایط متفاوت جاده ایی عملکرد بالا و قابل توجه ایی به نسبت شاخص های متمرکز شده که در آینده منتشر خواهیم کرد داشته باشد.

فونیکس با قدرت 1200 اسب بخار

پیشرانه ی سوپراسپرت فونیکس:

قلب تپنده ی فونیکس متشکل از دو موتور قدرتمند به صورت ترکیبی (هیبرید) است، پیشرانه ی اول موتور نهصد اسبی شش هزار و دویصد سی سی متعلق به شرکت جنرال موتورز (برای بازار خارجی) و در کنار آن پیشرانه ی دوم موتور سیصد اسبی ” کمپرس ایر هیبرید سیستم” که از سیستم پیشرفته ی هایتک – فلوتک (هوای فشرده) برای تولید نیرو بهره میبرد، این فناوری نوین توسط طراح توانمند ایرانی در طی ۱۰ سال تحقیق و آزمایش ساخته و تکمیل شد که در دنیا بی نظیر است و با قرارگیری این دو موتور قدرتمند در کنار هم، قدرت این سوپراسپرت منحصر بفرد را به ۱۲۰۰ اسب می رساند.
هر دو پیشرانه به صورت کاملا سفارشی برای سیروان موتور طراحی شده است و همچنین فناوری و دانش فنی سیستم ( سی – ای – اچ – اس ) کمپرس ایر هیبرید سیستم منحصرا در اختیار شرکت سیروان موتوز است.

نخستین کلیپ انیمیشین رسمی شرکت سیروان موتورز


واضح ترین تصویر از اولین سوپراسپرت ایرانی فینیکس ساخته شده توسط شرکت سیروان موتورز که به مناسبت برنده شدن اسکار توسط اصغرفرهادی و به رخ کشیدن توانایی ایران و ایرانی منتشر شد.

خودرو فونیکس سیروان موتور

خودرو فونیکس سیروان موتور

مطالب و تصاویر تکمیلی به زودی….

منبع: صفحه اینستاگرام رسمی شرکت سیروان موتورز

حتما ببینید

رژیم صهیونیستی قبرس را هم می‌خواهد اشغال کند؟

رسانه‌های ترکیه خبر داده‌اند که اشغال‌گران صهیونیست در قبرس هم مشغول خرید زمین و مالکیت …

برگزاری باشکوه کمپین شب یلدا در صرافی ارز دیجیتال مکسی

تا سقف ۱۶۰۰ تتر بونس ویژه کمپین شب یلدای صرافی بین المللی mexc برای کاربران …

یک نظر ارسال شده

  1. سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون
    تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi