«اختاپوس» توقیف و کارگردانش بازداشت شد+ تصاویر

مستند «اختاپوس» با موضوع مافیای خودروسازی با حکم قضایی توقیف شد. مستند «اختاپوس» به کارگردانی مهدی انصاری و با موضوع مافیای خودروسازی که قرار بود امروز در حوزه هنری اکران شود به دلیل شکایت خودروسازان، با حکم قضایی توقیف و کارگردان آن بازداشت شده است.

به گزارش صدا و سیما «اختاپوس» به بررسی موضوع مافیای صنعت خودرو از ابتدای انقلاب تا امروز می‌پردازد.

این مستند با موضوع مافیای صنعت خودرو جدیدترین اثر مرکز مستند سوره حوزه هنری با همکاری اندیشکده یقین است که تولید شده است و برای نخستین بار به روایت پشت پرده مافیای خودرو در ایران می‌پردازد.

پیرو توقیف مستند اختاپوس و بازداشت کارگردان آن قرار است روز شنبه [۷ دی] مهدی انصاری به همراه نماینده‌ای از حوزه هنری به دادسرای فرهنگ و رسانه برود.به گزارش باشگاه خبرنگاران مراسم رونمایی از مستند «اختاپوس» با موضوع «مافیای خودرو» که قرار بود بعدازظهر امروز برگزار شود، به دلیل بازداشت کارگردان لغو شد.

این مستند به کارگردانی «مهدی انصاری» است و به بررسی موضوع مافیای صنعت خودرو از ابتدای انقلاب تا امروز می‌پردازد.

مستند «اختاپوس» به کارگردانی مهدی انصاری به پایان مراحل فنی خود رسید

مستند «اختاپوس» به کارگردانی مهدی انصاری به پایان مراحل فنی خود رسید. این مستند که جدیدترین اثر مرکز مستند سوره با همکاری اندیشکده یقین است به بررسی موضوع مافیای صنعت خودرو از ابتدای انقلاب تا امروز می‌پردازد.

از دیگر عوامل این مستند می‌توان به گروه فرهنگی هنری فواد به عنوان مجری طرح، روح الله قاسمی تدوینگر، مهرداد خانی مدیر تولید، حسین ابراهیمی ترکیب و طراحی صدا، سعید فرجی، میثم صبوحی، علی کریمی به عنوان تصویربرداران اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi