فراخوان عمومی آستان قدس رضوی برای مشارکت و ایده پردازی منتشر شد

آستان قدس رضوی با انتشار فراخوانی از عموم دلدادگان به حریم قدسی امام رئوف(علیه السلام)، به‌ویژه اساتید، نخبگان و فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی دعوت کرد، نظرات و پیشنهادات خود را در باره فعالیت های این مجموعه ارائه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، این فراخوان مشارکت و ایده پردازی، با عنوان «خادمان اندیشه» و به منظور استمرار و بهبود حرکت آستان قدس رضوی در راستای تحقق رسالت و وظایف خود و عملی ساختن منویات مقام معظم رهبری مدّ ظله العالی در ۴ محور اصلی منتشر شده است.
توجه به مستضعفین و مستمندان، زائر محوری، بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و ‌مدیریت منضبط فعالیت‌های اقتصادی، محورهای اصلی این فراخوان هستند.
آستان قدس رضوی از عموم دلدادگان به حریم قدسی امام رضا (علیه السلام)، به‌ویژه استادان، نخبگان و فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی دعوت کرده است، تا پایان اردیبهشت ماه از طریق مراجعه به پورتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی aqr.ir ، ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۸ و ارسال پستی نظرات به اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی واقع در مشهد مقدس ـ خیابان آیت الله شیرازی ۴ ـ کوچه چهارباغ، پیشنهادهای خود را به آستان قدس رضوی منعکس کنند

حتما ببینید

صلواتی برای حضرت زهرا (س) که زندگی شما را زیر و رو می‌کند

ابداً کاری ندارد، برای خدای بی‌نهایت هیچ کاری ندارد که بخواهد به ارزش کاری ضریب …

رژیم صهیونیستی قبرس را هم می‌خواهد اشغال کند؟

رسانه‌های ترکیه خبر داده‌اند که اشغال‌گران صهیونیست در قبرس هم مشغول خرید زمین و مالکیت …

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi