به نام خدا رئیس جمهوران آمریکا و ایران آقایان ترامپ و روحانی سران دو جامعه مدعی تمدن و فرهنگ سلام و درود بر شما اکنون که بهار سلامتی و رفاه ، تمام وجود شما را در برگرفته و زمستانهای متمادی ، واژه مقدس پدربزرگ را شایسته موی سپیدتان نموده است به اندازه سهم خود از منشور حقوق شهروندی ، می خواهم شما را مخاطب خود قرار دهم . نوشتن این چند سطر دقایقی از وقتم را خواهد گرفت اما …
بیشتر بخوانید »من هم مدیر هستم ، حق مدیریت میگیرم !
چند هفته ایست که فیش حقوقی برخی مدیران در برخی نهادهای دولتی نظام جمهوری اسلامی ایران چشمها را گشاد تر و گوشها را تیزتر کرده است ، فیشهایی که ظاهرا مدیران به خاطر آنچه حق مدیریت نامیده شده لایق دریافت آن شده اند. در مقابل چند سالیست نظام هماهنگ پرداخت ظاهرا در تمام ادارات و وزارتخانه های کشور در حال اجراست و بر اساس آن حقوق کارمندان پرداخت شده است هرچند همیشه با حساب دو دو تا چهارتای بنده هیچگاه …
بیشتر بخوانید »
آکادمی رابعی اخبار ، مقالات ،آثار و برنامه های مهندس حمید رابعی