آینده علم اصلاح ژنتیک، زمین را به “سیارۀ میمونها” تبدیل می کند ؟!

به گزارش اسلام تایمز به نقل از گلوبال ريسرچ؛ بزرگترین تهدید زیست محیطی که انسان با آن روبروست دستکاری های ژنتیکی است. دانشمندان درسرتاسر جهان در حال تغییر ماهیت اصلی و خدادادی موجودات زنده اند . پشت درهای بسته ، دانشمندان در حال خلق موجودات و مخلوقات ترسناک وعجیب اند که مردم کمترین تصوری از آنها در ذهن ندارند و البته به نظر نمی رسد کمترین نگرانی نیز در مورد آنها وجود داشته باشد . اما واقعیت این است که دستکاری ژنتیکی می تواند نتایج جدی و خطرناکی به دنبال داشته باشد .

دانشمندان می گویند دارند غلات را مقاومتر می کنند . همچنین آنان را در برابر حشرات مقاومتر کرده و تولیدشان را زیاتر می کنند . دانشمندان می گویند آنها حیوانات را به موجوداتی مفیدتر برای انسان تبدیل می کنند . آنها معتقدند با این دستکاری ها کیفیت زندگی بشر را بهبود می بخشند. اما سوال اساسی اینجاست که اگر آنها اشتباه کنند چه؟ اگر غذاهای دستکاری شده برای انسان واقعاً بد باشند چه ؟ لازم به ذکر است که 70 درصد مواد غذایی فروخته شده در آمریکا دارای حداقل یک افزودنی اصلاح شده اند . الان برای برگشتن به عقب دیگر دیر است. ما با کله به جلو رفته ایم و در حال خلق موجودات ترسناک و عجیبی هستیم که از نتایج آن نیز بی خبریم. روزی می رسد که نسل های آینده به گذشته نگاه می کنندو فکر می کنند که ما چقدر احمق بودیم .

** غذاهای دستکاری شده ژنتیکی

به ما گفته شده است که غلات اصلاح ژنتیکی شده می تواند کل دنیا را تغذیه کند. هم اکنون در کل دنیا شاهد دروی این محصولات هستیم . ما شاهد تولید سوپر غلات هستیم، اما درکنار آن شاهد بروز بیماری های جدید هم هستیم که همگی نتیجه دستکاری های ژنتیکی هستند.

“جرج دی ورسکی” در مقاله ای می گوید که چطور در چین، کرم های پنبه در برابر سموم موجود در گل پنبه اصلاح شده مقاوم شده اند. همزمان با نگرانی جهانی د رمورد شیوع این نوع کرم ، منبع اصلی آنها در چین شناخته شد. دانشمندان متوجه شده اند که این کرم بیشتر درون پنبه bt که اصلاح شده است رشد می کند.

در خود ایالات متحده نیز از این دست اتفاقات می افتد . NPR می نویسد : کرم های ریشه ذرت نیز در ذرت اصلاح شده مقاومتر شده اند . در شرق آیوا و قسمتی از مینه سوتا و نبراسکا ، ریشه ذرتهای اصلاح شده خورده و جویده می شوند . “آرون گاسمن” از دانشگاه ایالتی آیوا ، متوجه شد که ریشه این ذرتها مقاومت کمتری در برابر کرم دارند .

قرار نبود از این اتفاقها بیافتد ، اما انگار دارد می افتد…

ولی بالاخره یک چیز را فهیمدیم و آن این است که ذرت اصلاح شده خیلی هم ایمن نیست .

زنگ خطر را “دکتر مرکولا “از بیمارستان علوم پزشکی شربوک در شهر کبک کانادا به صدا درآورده است . این زنگ خطر یافتن سم درخون 93 درصد از زنان باردار مورد آزمانیش و درخون ناف 80 درصد از کودکان و در خون 67 درصد زنانی که باردار نبودند …

تحقیقات نشان می دهد که بعضی از سموم در غذای بسیاری از مردم طبقه متوسط کانادا دیده می شود . چرا که غلات و غذاهای اصلاح ژنتیکی شده د رقسمت اعظم غذاها و اشامیدنی های این مردم دیده می شود . شاید این سموم از گوشت حیواناتی باشد که علوفه اصلاح شده مصرف کرده اند .

نتایج این تحقیقات نگرانی ها را نسبت به مصرف غلات و غذاهای دستکاری شده را افزایش می دهد . اگر این فرضیه ها درست باشد ، باید گفت سموم تعبیه شده در این غلات دستکاری شده ، همانطور که حشرات را از بین می برد ( اگر از بین ببرد) بدن ما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد . این سموم با از بین بردن امعاء و احشاء جانور آن را می کشد . با اینکه دانشمندان م یگویند این سموم روی دیواره های معده و مری پستانداران (از جمله انسان ) تاثیری ندارد ، اما تحقیقات نشان می دهد این سموم روی موشها و میمون ها تاثیر بدی می گذارد.

الا شما مطمئنید غذاهایی که مصرف می کنید سالم است ؟

** تبدیل حیوانات به غول و دیو

به نظر می رسد دانشمندان کلاً با حیوانات اصلاح ژنتیکی شده مشکلی ندارند و با آنها راحتند. اخیراً درچین ، دانشمندان 300 گاو را طوری دستکاری کرده اند که شیری تولید می کنند که کیفیتش در حد واندازه شیر انسان است.

فکر می کنید آنها چطور این کار را کرده اند ؟

آنها ژن انسان را به بدن این گاوها وارد کرده اند .

پس الان آن گاوها ، نیمی انسان ونیمی گاوند…

هنوز گیج نشده اید ؟ تا حالا باید گیج شده باشید …

اگر می خواهید بیشتر گیج شوید به مثال های زیر نگاهی بیندازید :

– در ژاپن دانشمندان موشی درست کرده اند که مثل گنجشک جیک جیک می کند.

–  یک شرکت در آمریکا ، ماهی آزادی تولید کرده که ضمن گوشتی بودن سه برابر ماهی آزاد معمولی است .

–  در ژاپن دانشمندان اندام های موش خرما را در موش معمولی کارگذاشته و پرورش داده اند . حالا می خواهند با همین روش اندام های انسان را دربن خوک بازسازی کنند..

–  دانشمندان توانسته اند بزهای عنکبوتی و گربه های فلورسنتی تولید کنند.

تازه این ها چیزهایی است که دانشمندان به زبان خودشان به ما گفته اند ، خدا می داند چه چیزهای دیگری ساخته اند و بروز نداده اند .

میتوانید در تخیلتان موجوداتی که دانشمندان در پشت درهای بسته ساخته اند تصور کنید ؟

** انسان دستکاری شده

باید با کمال تاسف اعلام کرد هم اکنون جنین انسان به طور مصنوعی ساخته می شود.

دانشمندان جنین هایی تولید کرده اند که والدین اشان 3 نفر است .

دیلی میل می نویسد: اولین انسان هایی که با اصلاح ژنتیکی درست شده اند پا به عرصه وجود گذاشته اند. 3 جنین دستکاری شده سالم که دومین تجربه انسان در تولید جنین اصلاح شده است باز باعث جنجال هایی تازه در مورد اخلاق و انسان شده است .

دو تن از این نوزادان دارای ژن هایی از 3 پدر و مادرند.

15 تن از نوزادان در طی سه سال گذشته در یک پروژه تحقیقاتی در انستیتو کشت پزشکی و علمی درسنت برناباس نیوجرسی به دنیا آمده اند.

اثر انگشت دو تن از این کودکان یک ساله این مرکز ، نشان می دهد که آنها دارای ژن هایی از سه نفرد. دو زن و یک مرد.

این کودکان با داشتن ژن های فوق العاده می توانند با تکثیر آنها در خزانه ژنتیکی خود آنها را به فرزندان خود نیز منتقل کنند.

ما کجا هستیم ؟ انسان چه می کند؟

آیا این کودکان روزی تکثیر هم می شوند ؟

اگر پاسخ مثبت باشد، خزانه ژنتیکی آنها در تعداد زیادی از انسان ها جلوه گر شده و باعث تولید جمعیت عظیمی از انسانها می شود . اتفاقی که تبعات آن غیرقابل پیش بینی و البته کنترل است.

اما دانشمندان آنقدر از بوجود آمدن چنین انسان هایی هیجان زده اند که هرگز از خود نمی پرسند چرا چنین کاری کرده اند؟ علت بوجود آوردن چنین انسان هایی چیست ؟

دانشمندان در سرتاسر دنیا، برای معالجه بعضی از بیماریها موجوداتی بوجود آورده اند که نیمی انسان و نیمی حیوان هستند . دیلی میل درگزارشی فاش کرد که در لابراتواری در انگلیس ، دانشمندان نطفه هیبریدی انسان – حیوان ساخته اند .

در این لابراتوارها ، دانشمندان 150 جنین انسان – حیوان ساخته اند.

بهانه ساخت این موجودات که در 13 سال گذشته انجام گرفته ، معالجه برخی از بیماری های انسان است .

افشای این موضوع یک روز پس از آن صورت گرفت که کمیته ای از دانشمندان نسبت به ایجاد سیاره میمونها باتولید چنین موجوداتی هشدار داده اند.

واقعاً چه کسی در جهان گفت که چنین تحقیقاتی برای انسان مفید است.

چنین دستکاری ها و آفرینش هایی در قلب ایالات متحده هم انجام می گیرد.

MSNBC خبر از تولید موجودی نیم انسان و نیم حیوان می دهد و می نویسد : در مزرعه ای در یکی از شهرهای آمریکا 50 گوسفند وجود دارند که دربدنشان جگر انسان ، قلب انسان و مغز انسان وجود دارد.

واقعاً این یعنی چه ؟ اصلاً نیم انسان نیم حیوان چه معنی دارد؟

آیا واقعاً دیگر چیزی وجود دارد که ما را از حیوانات متمایز کند؟

اگر هست پس چرا عده ای از این خط قرمز رد شده اند ؟

نکته تاسف آور این است که مردم جهان از این اتفاقات ناراحت نمی شوند.

MSNBC موارد دیگری از بلاهایی که دانشمندان دارند بر سر ژنتیک انسانی می آورند فاش کرده است:

–  در دو سال گذشته دانشمندان خوکی توليد کرده اند که خون انسان در رگهایش جریان دارد.

–  ساختن خرگوشی با DNA انسانی و تزریق سلول های بنیادی انسان به موش برای درمان موش افلیج

آیا علم حق دارد با DNA انسان چنین کاری کند ؟

آیا ما می توانیم مطمئن باشیم همه این آزمایش ها و تجربیات برای انسان خطر و یا نتیجه ناگواری نخواهد داشت ؟

در مینه سوتا ، دانشمندان در حال خلق موجودی با بدنی انسان – خوک هستند که بدین وسیله اندام های حیاتی انسان را کشت دهند .

اگر شما به یک اندام و یا عضو نیاز داشته باشید باید چک کنید این اندام از کجا آمده است . اگر حواستان جمع نباشد اندام یکی از همین خوکها و گوسفندها را به بدنتان پیوند زده اند و رفته است پی کارش.

یکی دیگر از اتفاقات نگران کننده دراین حوزه ، جنبش بسیار پیشرفته و علمی است که در آن در بدن انسان ، ریزتراشه ، نانوربات ، کامپیوتر و ریزپردازنده کار می گذارند .

دانشمندان معتقدند با این امکانات و فن آوری ها انسان قدرتمندتر و باهوش تر می شود . آنها می گویند با این کار مریضی ، از کارافتادگی ، معلولیت ، سالمندی و درنهایت مرگ حذف شدنی است.

آیا می توانید اسم این سوپر بشرها را بشر بگذارید ؟ ما با این سوپرانسان ها چه باید کنیم ؟ این یک سوال جدی است .

چه خوشتان بیاید و چه نیاید ، چه خدا را قبول داشته باشید و چه نداشته باشید ، خداوند این  جهان را در کمال توازن و اعتدال آفریده است . توازنی در حد تفاوت “پرنده و زنبور” و “درخت و گل”.

کارهایی که ما می کنیم این است: ما داریم تعادل و ثبات جهان خلقت را بر هم می زنیم. برهم زدنی که نتایج ناخوشایندی حتی برای خود ما دراین نسل خواهد داشت .

فکر نکنید می توانید حشره، گیاه ، حیوان و یا حتی انسان را تغییر دهید و آن وقت همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود.

باید از پرداخت بهایی گزاف برای چنین افتخارات !!! و فن آوریهایی ترسید…

حتما ببینید

رژیم صهیونیستی قبرس را هم می‌خواهد اشغال کند؟

رسانه‌های ترکیه خبر داده‌اند که اشغال‌گران صهیونیست در قبرس هم مشغول خرید زمین و مالکیت …

برگزاری باشکوه کمپین شب یلدا در صرافی ارز دیجیتال مکسی

تا سقف ۱۶۰۰ تتر بونس ویژه کمپین شب یلدای صرافی بین المللی mexc برای کاربران …

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi