همه چیز درباره ایر دراپ safepal و همکاری با صرافی tokocrypto

ایردراپ SafePal

✅ کاملا معتبر
مرحله WHO

? پاداش:
۲,۰۰۰,۰۰۰ TKO + 100,000$ SFP
بین شرکت کنندگان توزیع خواهد شد

?ایردراپ همکاری پروژه SafePal با صرافی Tokocrypto

مراحل

  1. اگه کیف پول سیف پال رو هنوز نصب نکردید از لینک پایین دانلود نصب کنید

https://play.google.com/store/apps/details?id=io.safepal.wallet
بعد یک والت بسازید

  1. از منوی پایین وارد بخش Dapp browser بشید و بر روی Wallet Holder Offering-TKO کلیک کنید
  2. در بخش refferal program کد NMY1ZV رو وارد کنید.

همچنین برای دریافت امتیاز بیشتر مراحل موجود مانند دنبال کردن توییتر و تلگرام و نگهداری و تبدیل ارز دیجیتال و زیرمجموعه گیری و…. رو انجام بدید.

آموزش وارد کردن کد?

دارنده کیف پول SafePal با ارائه X Tokocrypto
انجمن SafePal ،

برای معرفی SafePal WHO (ارائه دهنده دارنده کیف پول) ، SafePal از معرفی شریک Tokocrypto WHO (پیشنهاد دهنده نگهدارنده کیف پول) بسیار خوشحالیم .

Tokocrypto به عنوان اولین نهاد در اندونزی که تحت وزارت تجارت و معاملات آتی ثبت شده است ، مبادله دیجیتال دارایی رمزنگاری شماره ۱ اندونزی است. Tokocrypto با سرمایه گذاری و پشتیبانی Binance ، طرفدار قدرتمند فناوری بلاکچین برای کمک به آموزش بیشتر کاربران در مورد مزایای فناوری بلاکچین است.

امروز ما مفتخریم که راه اندازی اولین WHO (پیشنهاد دارنده کیف پول) را با TokoCrypto اعلام نماییم و به همه کاربران SafePal ، دارندگان SFP و دارندگان Tokocrypto TKO پاداش بدهیم.

اطلاعات بیشتر در مورد توکن TKO و white paper را می توانید در اینجا پیدا کنید.

آموزش مراحل شرکت در این کمپین
مرحله ۱: آخرین برنامه SafePal را بارگیری کنید

مرحله ۲: برنامه SafePal را تنظیم کرده و کیف پول جدیدی در برنامه ایجاد کنید.

مرحله ۳: در برنامه SafePal ، روی برگه DApp کلیک کنید ، “Wallet Holder Offering-TKO” DApp را باز کنید و شروع به شرکت کنید!

کار ۱: دنبال کنید و بازتوییت کنید
مرحله ۱: Tokocrypto & SafePal را در توییتر دنبال کنید

مرحله ۲: اعلان رسمی SafePal x Tokocrypto WHO Airdrop را به همراه کد ارجاع منحصر به فرد خود دوباره منتشر کنید. کد ارجاع شما را می توان در Wallet Holder Offering DApp درون برنامه یافت.

مرحله ۳: به وظیفه Twitter در Wallet Holder Offering DApp برگردید ، پیوند RT خود را در فضا بچسبانید و “کامل” را کلیک کنید

مرحله ۴: پس از پایان هر کاری از وظایف ۴ ، وظیفه ۵ و وظیفه ۶ ، می توانید ۰٫۲ قسمت اضافی از پاداش پاداش کسب کنید.

توجه: حساب توییتر باید قدیمی تر از ۱۸۰ روز باشد و بیش از ۱۰ دنبال کننده داشته باشد. برای راهنمایی های دقیق ، آموزش را اینجا بخوانید.

وظیفه ۲: به انجمن تلگرام بپیوندید
مرحله ۱: تلگرام را باز کنید ، “SFPSam_bot” را جستجو کنید و / شروع را کلیک کنید.

مرحله ۲: دستورالعمل ها را دنبال کنید و به انجمن TokoCrypto و SafePal بپیوندید.

مرحله ۳: پس از پیوستن ، “Wallet Holder Offering-TKO” DApp را در برنامه SafePal باز کنید ، کار تلگرام را وارد کنید

مرحله ۴: روی دکمه “اکنون ادعا کنید” کلیک کنید ، پس از پایان هر کاری از وظایف ۴ ، وظیفه ۵ و وظیفه ۶ می توانید ۰٫۲ سهم پاداش اضافی کسب کنید.

وظیفه ۳: برنامه فوق العاده ارجاع
برنامه ارجاع SafePal با دعوت از خانواده و دوستان خود راهی عالی برای به دست آوردن نشانه های airdrop WHO به صورت رایگان است. پس از اینکه داوری کد ارجاع را وارد کرد ، فرد معرفی کننده می تواند ۱۰٪ پاداش اضافی محاسبه شده بر اساس نشانه هایی که داورانشان از این رقابت کسب می کنند ، بدست آورد. همچنین هر داور می تواند با تکمیل هرگونه چالش برگزاری ، ۰٫۲ سهم اضافی بدست آورد. برای جزئیات بیشتر ، آموزش را از اینجا بخوانید.

وظیفه ۴: ثبت نام در TokoCrypto (فقط برای کاربران اندونزیایی)
این یک کار اختصاصی Tokocrypto برای کاربران اندونزیایی فقط از طریق Wallet Holder Offering Airdrop است. هدف از وظایف این کمپین همچنان متعهد به آموزش و پاداش دادن به کاربران برای مشارکت واقعی در اکوسیستم TokoCrypto است.

مرحله ۱: برای مشارکت در این کار مطمئن شوید که ۲۰ SFP در کیف پول SafePal دارید. با استفاده از ویژگی SafePal Swap می توانید ۲۰SFP را عوض کنید.

مرحله ۲: با دنبال کردن این آموزش در Tokocrypto Exchange ثبت نام کنید.

مرحله ۳: به دنبال این آموزش Tokocrypto روند KYC را کامل کنید

مرحله ۴: “Wallet Holder Offering-TKO” DApp را در برنامه SafePal باز کنید ، روی وظیفه TokoCrypto کلیک کنید و ایمیل Tokocrypto ثبت شده خود را وارد کنید تا ۳ سهام را ادعا کنید

اگر با مشکلی در رابطه با ثبت نام صرافی Tokocrypto مواجه شدید ، لطفاً با تیم Tokcocrypto در تماس باشید:

  • ایمیل: Support@Tokocrypto.com
  • تلگرام:Tokocrypto_CS_Bot
  • Whatsapp 0811-1945-432
  • چت زنده https://tcdx.id/id/login
    وظیفه ۵٫ برگزاری چالش ها – مبادله و نگه داشتن TKO + SFP
    یک جایزه ۲،۰۰۰،۰۰۰ TKO Token + 100،۰۰۰ $ USD به ارزش SFP پاداش برای پاداش دادن به همه شرکت کنندگان که چالش های برگزاری را در برنامه SafePal به پایان رسانده اند ، اختصاص خواهد یافت. هرکسی که قبل از ۲۸ مارس یک چالش را پشت سر بگذارد ، می تواند سهمی منحصر به فرد از مجموع پاداش دریافت کند.

در کل ۲ چالش برگزاری در انتظار است ، این به هر کاربر بستگی دارد که در کدام چالش ها می خواهد به آنها بپیوندد و آنها را کامل کند. هر چقدر کاربر چالش های بیشتری را پشت سر بگذارد ، سهام بیشتری می تواند از محل پاداش کسب کند.

هر آدرس BSC و هر دستگاه می تواند یکبار در یک کار شرکت کند.

محاسبه نتایج کمپین
تا زمان پایان کارزار پس از ۲۸ مارس ، همه شرکت کنندگان که چالش ها را به پایان رسانده اند ، از ۲،۰۰۰،۰۰۰ TKO Token + 100،۰۰۰ $ USD از پاداش SFP مشترک بهره مند می شوند. مبلغ رمز پاداش هر شرکت کننده بر اساس تعداد شرکت کنندگان مشترک در استخر و تعداد وظایف شرکت کنندگان محاسبه می شود. فرمول محاسبه به شرح زیر است:

پاداش SFP هر شرکت کننده = [(۲،۰۰۰،۰۰۰ TKO + 100،۰۰۰ $ USD ارزش SFP) / تعداد کل وظایف انجام شده] * تعداد وظایف انجام شده توسط هر شرکت کننده

جدول زمانی کمپین
این کمپین تا ۲۸ مارس ساعت ۳ بعدازظهر به وقت JKT به پایان می رسد
محاسبه نتایج اعلام خواهد شد و رمزها به عنوان واجد شرایط معرفی می شوند

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi