مقام برتر جشنواره مدافعان حریم ولایت در فضای مجازی

حمید رابعی در مسابقه مدافعان حریم ولایت برگزیده شد

دبیرخانه مسابقه وبلاگ‌نویسی و طراحی سایت «حریم ولایت» طی اطلاعیه ای اسامی ۱۰برگزیده این مسابقه را در سه بخش، نفر اول، دوم و سوم اعلام کرد.

سایت‌ها یا وبلاگ‌هایی در مرحله نهایی داوری راه پیدا کردند که تمامی آیتم های مورد نظر که در بخش شرایط شرکت در مسابقه ذکر شده بود از جمله درج لوگوی جنبش در صفحات خود را رعایت کرده بودند.

همچنین دبیرخانه قبلا به برگزیدگان این مسابقه اطلاع رسانی کرده و جوایز آماده تحویل است و این اطلاعیه صرفا جهت اطلاع عموم از نتایج برگزاری مسابقه می‌باشد.

سید اسماعیل علوی (تهران)، محمدمهدی ماهر (البرز) و محدعلی رحیمی (شاهرود) سه نفر اول این مسابقه شدند، محمد شاداب نیا (تهران)، رضا قدوسی (خوزستان – اهواز) و فاطمه حیدری ( مرکزی – اراک) سه نفر دوم این مسابقه و داریوش احمد رضا بهمنیار (خراسان رضوی)، حمید رابعی (خراسان رضوی )، فهیمه شاه بیگی ( سیستان و بلوچستان ) و امیرحسین سلطان احمدی (قم) ۴ نفر سوم این مسابقه شدند.

گفتنی است که این مسابقه به همت پایگاه اینترنتی «جنبش سایبری مدافعان حریم ولایت»، به مناسبت هفته وحدت و در پاسخ به تحرکات وهابیون و نشان دادن چهره واقعی این فرقه، برگزار شده بود.

حتما ببینید

حمید رابعی برای مجلس یازدهم ثبت نام کرد

حمید رابعی در پنجمین روز از ثبت نام داوطلبان نمایندگی در یازدهمین دوره مجلس شوری …

تشریح مراحل بازآفرینی و احیا ء قرآنهای منسوب به ائمه اطهار(ع)

معرفی شکلهای  مختلف حروف الفبا در قرآنهای  منسوب  به ائمه اطهار (علیهم  السلام) به  همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi