کشف اَستار و عزل ارباب مناصب

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، امروز به مناسبت آغاز هفته بسیج، در دیدار با بسیجیان شهرستان بیرجند، با اشاره به اینکه تحقق هر شی و عملی نیاز به وجود مقتضی و عدم مانع دارد، اظهار کرد: در گذشته یک مسلمان در پیروی از اهل بیت انگیزه زیادی داشت اما در اجرا و عمل به مانع برخورد می کرد و قابل عمل نبود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه نقشی که انقلاب اسلامی ایفا کرد مانع طاغوت و استعمار خارجی را برداشت و به سمت آرمان‌های اسلام حرکت کرد، تصریح کرد: قاعدتا تک تک مردم مسلمان در این شرایط باید التزام خود را نشان می‌دادند اما در عین حال که از نظر اعتقادی و بینش آن را قبول دارند ولی در عمل به مانع‌های نفسانی دست و پایشان بند می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی همراه با التزام عملی به اسلام است، گفت: اگر اسلام به معنی صحیحش به صورت فراگیر پیاده شود دشمن وجود خارجی نخواهد داشت، فرصت‌هایی که دشمن پیدا می‌کند به خاطر ولنگاری، سهل‌انگاری، تساهل، تسامح و وادادگی برخی افراد است که از ضعف آن ها دشمن طمع می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: آنجا که در جامعه‌ای زمزمه بسیج پر شود، جایی برای دشمن باقی نمی ماند، لذا آسیبی که می‌بینیم همواره از ناحیه انسان‌های سست اراده و سازش‌کار بوده که به ما طمع می‌کنند، بنابراین به هر میزانی که تفکر بسیجی را زیاد و توسعه دهیم به همان اندازه دشمن مایوس می‌شود و خطرات از کشور و جامعه ما دور خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه در این ۴۰ سال آسیب‌های زیادی دیدیم که همه از ناحیه افراد منفعل، حاصل شده است، گفت: فتنه اخیر در کشور نتیجه وادادگی عده‌ای است و همواره هزینه سازش‌های غیرمعقول و وادادگی و کم‌آوردن در برابر دشمن، بیشتر از مقاومت است.

وی افزود: مقاومت یا همان جهاد کبیر اگر فراگیر باشد بی‌هزینه خواهد بود و دشمن اگر بداند در این کشور هیچ سازش‌کاری نقش ندارد و کار به دست انسان‌های با اراده است جراتی که یک قدم جلو گذارد، نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: آسیب های ما از خودی های ولنگار است نه از بیرون، زیرا آمریکا، صهیونیست، انگلیس و فرانسه کاره ای نیستند، آنی که کار را بر مسلمانان سخت می کنند، سازشگران داخلی هستند.

وی خاطر نشان کرد: اگر داخلی در هر مساله‌ای از خود سستی نشان ندهد و به ساز سیاست بیگانه غرب نرقصد، دشمن جرات نمی‌کند وارد کشور شود و در خصوص مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی همین طور است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به فتنه‌های متعدد در سال‌های ۷۷، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ گفت: هر روز از ناحیه دشمن به صورت کارشناسی توطئه فتنه در ابعاد مختلف وجود دارد که یکی از صدها نمونه آن در چند روز اخیر بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: ما فتنه گر نیستیم اما از فتنه هم نمی‌ترسیم چون برخلاف اقلیت سازش‌کار فتنه‌ها جوهره مردم را رو و بصیرت ایجاد می‌کند و حتی ظهور امام عصر (عج) به دنبال این فتنه‌ها حاصل خواهد شد.

وی بیان داشت: آقای حاج شیخ عباس مصباح زاده، ریاضی دان و منجم مومن و متدین که حدود ۴۵ سال است با تقویم ایشان آشنا هستم، پیش و بعد از انقلاب پیش گویی ها و نظراتی در خصوص مسائل عنوان می کنند که در خیلی از جاها پیشگویی های ایشان جواب داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه از خصوصیات آقای مصباح زاده این است که در دوران طاغوت هیچگاه چاپلوسی آن ها را نمی کرد و کتابش با حضرت مهدی(عج) پیوند داشت، یادآور شد: فتنه اخیر که به وقوع پیوسته است را نیز آقای مصباح زاده پیشگویی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: آقای مصباح زاده در هر ورقی ارادت خود را به حضرت مهدی(عج) نشان می دهد و در خصوص آذرماه ۹۸ نیز بعد از اخباری که می دهد، از بروز بعضی فتنه ها و گرفتاری خائنین و اعداء خبر می دهد.

وی ادامه داد: برای ماه بعد که همان دی ماه باشد نیز آقای مصباح زاده پیش بینی کرده اند که بهت و کوری منافقان در پیش خواهد بود، لذا منتظر این اخبار نیز باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه این عالم گرانقدر در بهمن ماه نیز به کشف استار اشاره می کند، افزود: این جریانات دارای لایه های ظاهری است که در خیابان ها می بینید، اما لایه های پنهانی نیز دارد و کشف استار یعنی پرده های پشت فتنه نمایان می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: آقای مصباح زاده همچنین در بهمن ماه به عزل بعضی ارباب مناسب، اشاره می کند، لذا آن هایی که دارای مقام و مسئولیتی هستند، بعد از کشف استار، تاریخ مصرفشان تمام می شود.

وی اضافه کرد: اگرچه دشمنان کار را شروع می‌کنند، اما باید پاسخ دهند، زیرا ایران کشور ضعیفی نیست و مرزهای ایران هم در کشورهای اسلامی مشخص است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: این تنها مردم ایران نیستند که به اسلام ناب عشق می ورزند بلکه ملت های زیادی وجود دارند که برای اسلام جان می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: در فتنه ۹۸، نتیجه ی نهایی یک بصیرت و حرکت جدیدی خواهد بود که آن هایی که در کشور ما چرت می زنند و خواب هستند و یا خواب هایی برای کشور می بینند، از خواب بیدار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه توسعه تفکر بسیج یعنی تضمین سلامت صد در صد کل جامعه، گفت: تفکر بسیجی یعنی انسان متلزم به اسلام نظری و اسلام عملی، لذا باید به سمت بسیجی صد در صد پیش رویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهید برونسی تراز انقلاب است و هرچه از او کم داشته باشیم باید پُر کنیم، خاطر نشان کرد: شهید برونسی یک بسیجی صددرصد در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران بود، این شهید وقتی می خواست نیروهای خود را از میدان مین عبور دهد، به حضرت فاطمه زهرا(س) متوسل شد و حضرت نیز ایشان را بر محور خاصی رهنمون کرد تا نیروهایش را از میدان مین عبور دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطر نشان کرد: با مستندی که از یک منبع شنیده شده، شهید برونسی چند روز پیش از فتنه اخیر به خواب همسر گرامی خود آمده و گفته است که “فتنه ای در پیش است اما نگران نباشید زیرا این فتنه پیروزی خواهد بود. “

وی اضافه کرد: گستره بسیج باید از کودک تا پیر باشد تا همه تفکر بسیجی داشته باشند و وقتی به این نصاب رسیدیم هیچ دشمنی نخواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: اگر هر کدام در یک طرح علمی و کارشناسی، یک بسیجی دیگر از فرزندان آب و خاک را پرورش و از لغزشگاه‌ها نجات دهیم طولی نمی‌کشد که بسیج گسترده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi