نتیجه جستجو در گوگل به جهت دادن به افکار عمومی در جهان ختم می‌شود

موتور جستجوی گوگل بر اساس ساختار جدید در جستجوی نوشتار و تصویر و بر اساس آخرین تحولات در زمینه هوش مصنوعی متحول می‌شود.

تغییرات جدید گوگل طی دو ماه آینده اجرایی خواهد شد. این تحولات می‌تواند بر اساس یادگیری ماشین، تغییرات اساسی در نوع جستجو ایجاد کند.

بر اساس هوش مصنوعی جدید، گوگل می‌تو‌اند حتی بدترین املای را هم تشخیص و شروع به جستجو کند. این جستجو بر اساس تحلیل و کارکرد شبکه عصبی و ۶۸۰ میلیون فاکتور‌های مختلف انجام می‌شود.

روش جدید گوگل توانایی دارد به‌جای کل صفحات وب، متن‌های مستقل صفحات وب را منظم کند این اطلاعات با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تحلیل می‌شوند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

یکی از تحولات در الگوریتم جدید گوگل هوش بینایی است بر اساس این الگوریتم جدید موتور جستجو می‌تواند با تحلیل تصاویر آن‌ها را دسته بندی کند. پس از تحلیل تصاویر این سامانه فیلم‌ها و تصاویر را برچسب گذاری می‌کند.

این روش در زمینه گفتار فیلم‌ها هم انجام می‌شود و روش مشابهی توسط گوگل استفاده می‌شود. این تغییرات می‌تواند در زمینه تغییرات سئو تحولاتی ایجاد کند.

هم اکنون یکی از مهم‌ترین مبانی برای گرفتن مخاطب توسط سایت‌های مختلف، تنظیم محتوا بر اساس استاندارد‌های گوگل است. این استانداردها، مشخص می‌کنند که محتوا چگونه باید ویرایش شود تا در موتور‌های جستجوی گوگل بهتر دیده شود.

بر اساس استاندارد فعلی گوگل، سه شاخص تازگی، ارتباط و محبوبیت نوع نمایش را در صفحات جستجو مشخص می‌کند. البته در چند سال اخیر در این زمینه انتقاد‌هایی به گوگل وارد شده است.

برخی کارشناسان معتقد هستند گوگل بیش از اندازه قدرت گرفته است و نوع نشان دادن نتیجه جستجو به جهت دادن به افکار عمومی در جهان ختم می‌شود.

منبع: یورونیوز

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi