از اکران “تهران توکیو” تا “بازداشت آریو و اهورا”

یک روز پس از اعلام دادسرای ارشاد مبنی بر م برخورد با “گروه سازنده موزیک‌ویدئو‌های مستهجن” مرتبط با ساسی مانکن  بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در توئیتی نوشت که دو موزیسین ساکن شیراز به خاطر نقش داشتند در تهیه موزیک جنجالی و بحث برانگیز با عنوان “تهران توکیو” بازداشت شده اند. 

بابازاده در این رابطه نوشت ‏محسن و بهروز منوچهری (man brothers) که تنظیم آهنگ «تهران توکیو» ‎ساسی را بر عهده داشتند، در منزل شخصی شان در خیابان قدوسی شیراز بازداشت شدند.

به گفته بابازاده “آنها با نام هنری «آریو و اهورا» در ایران فعالیت می‌کنند.” 

کار تازه ساسی مانکن که اخیرا منتشر شده است جنجالی بزرگی در کشور به پا کرده و بسیاری معتقدند اثری مستهجن است که می‌تواند اثرات منفی برا کودکان و نوجوانان داشته باشد. 

در ویدئو موزیک تهران توکیو یک بازیگر فیلم های پورن حضور دارد که به جنجال‌ها افزوده است. 

در این بین ساسی مانکن مانند و ساخته بحث برانگیز قبلی خود یعنی “دکتر” و “جنتلمین” از دنبال کنندگانش خواسته که با کار تازه اش دابسمش و ویدئو بسازند و ارسال کنند. 

در همین راستا و پس از جنجال ایجاد شده دادسرای ارشاد به همکاران ساسی مانکن  تهیه کنندگان ویدئو و دابسمش هشدار داده که به اتهام “تشویش اذهان عمومی، کمک به اشاعه فحشا، تزویج بی بندوباری و کمک به در معرض آسیب قرار دادن کودکان و نوجوانان” مورد پیگرد قضایی قرار می گیرند.  دادسرا همچنین وعده پیگرد قضایی ساسی مانکن را داده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi