رمزگشایی از کوئید ۱۸ !

با توجه به شواهد موجود و بررسی عملکرد ویروس کوئید۱۹ ، بخواهیم یا نخواهیم در یک دوره حدودا ۳ ماهه این ویروس همه گیر خواهد شد و تعطیلی های گسترده اخیر صرفا سرعت شیوع آنرا تا حدی کنترل خواهد کرد که این موضوع هم فقط به خاطر عدم توان درمانگاهها و بیمارستانها در پذیرش بیماران است و با توجه به ناشناخته بودن احتمالی این ویروس ، تمام این تمهیدات به صورت آزمایش و خطا در حال انجام است مگر اینکه شناختی از سوی سازمانهای ملی و بین المللی پزشکی نسبت به عملکرد این ویروس وجود داشته است که با اطمینان از اثر بخشی ، نسخه های فعلی بر ملتها تحمیل شده است و اگر این فرضیه درست باشد باید پرسید چه ارگان و نهادی این جرات را داشته تا این ویروس را منتشر نماید و با علم به نحوه عملکرد آن نسخه های فعلی را برای همه کشورها به صورت یکسان بپیچد

آخرین نقشه فراگیری ویروس کرونا در کشورهای دنیا ۹۸/۱۲/۲۲

برخلاف ادعاهای مطرح شده از سوی سازمانهای پزشکی اگر واقعا واکنش ویروس کوئید ۱۹ در برابر دمای محیط اثبات شده است و این ویروس با فرا رسیدن فصل گرما خود به خود از بین خواهد رفت چرا کشورهای نیمکره جنوبی مانند کشورهای آفریقایی و آمریکای جنوبی که در فصل گرم خود هستند همانند کشورهای نیمکره شمالی شیوع این ویروس را شاهد هستند و علی رغم ناشناخته بودن ، دلیل قابل پیش بینی بودن واکنش این ویروس در فصل گرم سال از سوی سازمانهای پزشکی چیست ؟

نقش کشورهایی مانند هند به دلیل عدم تناسب جمعیت با میزان ابتلا در این ماجرا چیست و چرا توجه کارشناسان را تا به حال به خود جلب نکرده است؟

نقش سازمانهای بیمه ای و صندوقهای بازنشستگی با توجه به نوع واکنش و عملکرد ویروس کوئید ۱۹ که کاملا به نفع این دو ارگان بوده است در تولید و اشاعه این ویروس چگونه قابل بررسی است . بگذارید از قصه تحریم تنباکو و فتوای میرزای شیرازی شروع کنم و تاثیر آن در تغییر نگرش استکبار به نقش روحانیت و مراجع عظام تقلید و فتوی در سطح جامعه .

در اینکه همیشه نیروهای شیطانی در صدد غلبه بر نیروهای الهی بوده اند و از راه های مختلفی برای این غلبه بهره برده اند شکی نیست.چندی پیش یکی از روحانیون کشور که مدعی طب سنتی اسلامی است اقدام به آتش زدن نمادین یک کتاب پزشکی طب مدرن یعنی کتاب طب هاریسون کرد که این کار او بازتاب فراوانی در جامعه پزشکی ، حوزوی و دانشگاهی داشت.

تخطئه فوری این اقدام از سوی برخی مراجع و شکایت این روحانی از برخی پزشکان که بلافاصله مورد تایید دستگاه قضا قرار گرفت و محکومیت چند پزشک کشور به جرم توهین به وی از جمله بازتابهای این اقدام بود

اما نکته ای که در این میان مورد غفلت قرار گرفت سوء استفاده نهادهای بین المللی از این کشمکش و درگیریهای بچه گانه بود و گرایی که به عنوان حرف شنوی و اطاعت بی چون و چرای مراجع و روحانیت از قشر پزشکان بود ، داده شد .

متاسفانه سازمان بهداشت جهانی who که تحت نفوذ عوامل صهیونیستی و فراماسونری است حرف شنوی و حمایت برخی از مسئولین کشور و حوزویان عالی رتبه از پزشکان را دستاویزی برای طراحی یک نقشه خطرناک در تسلط و غلبه بر مذهب و دین در کشور های اسلامی از جمله ایران قرار داد تا با تجویز نسخه های بی سابقه در طول تاریخ برای مناسک دینی و اعمال مذهبی مردم کشور عملا هدفهایی که در طول قرون گذشته آرزوی دستیابی به آن را داشت به سادگی در دسترس ببیند.

از جمله تعطیلی تمام تجمعات و نشستها ، محدود شدن مراسمهای مذهبی و دینی ، صله رحم و مسافرت ، آموزش و تعلیم و تربیت ، حرمهای ائمه معصومین ، مساجد ، مدارس ، دانشگاهها ، حوزه های علمیه  و …. تنها نمونه کوچکی از این اهداف بود که در طول یک ماه گذشته با تجویز این سازمان شیطانی و عوامل آن در داخل کشور مورد حمله واقع شد.

حمله ای که پیشتر و قبل از رونمایی از ویروس کوئید۱۹ توسط ترامپ وعده آن با رمز ۵۲ داده شده بود . هرچند اقتصاد کشور هم به سبب تحمیل تحریمهای گذشته حال و روز خوشی نداشت ولی این محدودیتها حتی  نفسهای به شماره افتاده اقتصاد کشور را هم نشانه رفت که باید منتظر عواقب آن پس از فروکش کردن  تب کرونا ماند

مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا طی یک ماه گذشته تا کنون به طور رسمی حدود ۳۰۰ نفر عنوان شده است که در مقایسه با آمار کشته شدگان همیشگی ناشی از بیماریهای ناشی از آلودگی هوا ، کشته شدگان حوادث رانندگی ، بیماریهای قلبی و عروقی و حتی کشته شدگان ناشی از بیماری آنفلوآنزا بسیار محدودتر و کمتر بوده است اما چرا این آمار همه روزه در یک بخش خبری اختصاصی عنوان میشود و بقیه کشته شدگان که به مراتب آمار بیشتری را به خود اختصاص داده است خیر ؟! ایا نباید با تامل بیشتری به این رویدادها نگریست

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi