ثبت نام در صرافی والکس +دانلود نرم افزار

شرایط اساسی و اولیه‌ی استفاده کاربران از خدمات صرافی والکس :

لینک ثبت نام در صرافی والکس

توافق‌نامه‌ی حاضر، اصول اولیه مانند حقوق، تکالیف و مسئولیت‌ها و نیز دستورالعمل‌های لازم جهت استفاده کاربر از خدمات سایت والکس که برای معامله ارز های دیجیتال با نرخ های پیشنهادی کاربران است.

ـ این شرایط برای استفاده از سایت  wallex.market , wallex.ir و wallex.exchange است که از این پس در این توافق‌نامه، آن‌ها را والکس می‌نامیم، تنظیم شده است. همچنین در این توافق‌نامه «ما» به عنوان «تیم والکس» استفاده می‌شود.

کاربران و سایت ملزم به انجام تعهدات خود که در قالب این توافق‌نامه هستند. والکس تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و از همه‌ی مقررات حاکم بر آن تبعیت می‌کند.

ـ مفاد توافق‌نامه از سوی ما ارائه می‌شود و پس از موافقت کاربر و تایید آن (با ثبت نام به‌عنوان کاربر) به اجرا گذاشته می‌شود.  همچنین در صورت لزوم از سوی ما امکان اصلاح قوانین وجود دارد. مسلماً اعمال هرگونه تغییر در این توافق‌نامه، قبل از اجرا به اطلاع کاربر خواهد رسید.

کاربر می پذیرد که:

۱ـ استفاده از خدمات سایت (ثبت نام، خرید، فروش و سایر خدمات) به این معنی است که کاربر قوانین را کاملاً خوانده، فهمیده و قبول کرده است؛ در غیر این‌صورت، حق استفاده از امکانات سایت را ندارد.

۲ـ این حق برای سایت محفوظ است که هر زمان که بخواهد به شرط اعلام قبلی به کاربر، مفاد این توافق‌نامه را تغییر دهد.

۳ـ  فرض بر این است که تمامی معاملات انجام گرفته توسط کاربر صحیح است. از این رو صیانت از حساب کاربری، رمز عبور و سایر اطلاعات بر عهده او است. لازم است کاربر به صدمات ناشی از انجام تخلفات و جرایم مالی توجه داشته باشد.

۴ـ معاملات ارزهای دیجیتال باید با آگاهی و بررسی انجام شود و مسئولیت ضرر ناآگاهانه از خرید ارزهای دیجیتال بر عهده‌ی خود کاربر است.

۵ـ تلاش ما ارائه‌ی خدمات به صورت ۲۴ ساعته در طول شبانه‌روز است. با وقوع حادثه‌ای از قبیل تعلیق خدمات به علت اقدام غیرقانونی کاربران یا اشخاص ثالث یا وقوع خطا در خدمات، ابتدا مشکل را رفع کرده و ارائه‌ی خدمات را از سر می‌گیریم. در این زمان می‌توانید درخواست بازیابی را بر اساس سوابق معاملاتی ارائه کنید. اما نمی‌توانیم سود و زیان ناشی از این وقفه زمانی را جبران کنیم.

۶- در صورت وقوع خسارت به سایت در اثر فعالیت‌های غیرقانونی کاربر، والکس می‌تواند طبق قانون نسبت به مطالبه‌ی آن اقدام کند. لذا باید با رعایت قوانین و مقررات از خدمات ما استفاده کنید.

۷ ـ ابلاغ تغییر در چارچوب در این توافق‌نامه و قبول کاربر، حداقل ۷ روز قبل از اعمال تغییرات به اطلاع کاربر خواهد رسید. پس از ۷ روز و عدم واکنش کاربر، تایید این تغییر از سمت کاربر پیش‌فرض ما خواهد بود. اگر کاربر موافق این تغییرات نبود، امکان خروج کاربر از عضویت برای وی فراهم خواهد شد.

۸ ـ نکاتی که در این توافق‌نامه ذکر نشده است، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و یا تابع قواعد اعلامی از سوی ما خواهد بود.

مدیریت حساب‌ها

فرآیند ایجاد حساب از سوی شما به شرح زیر است:

الف ـ وارد کردن مشخصات شامل ایمیل و رمز

ب ـ موافقت کاربر با این توافق‌نامه

ت- تکمیل فرآیند ثبت‌نام

ج ـ تایید مشخصات کاربر از سوی سایت

برای استفاده از خدمات والکس به یک حساب نیاز است. کاربر موظف است که فقط با اطلاعات صحیح خود از این حساب استفاده کند. در این فرآیند کاربر اجازه استفاده از اطلاعات دیگران را ندارد و نباید قوانین این توافق‌نامه را نقض کند.

تایید نکردن حساب کاربری

در موارد زیر می‌توانیم ایجاد حساب را مردود و نسبت به حذف حساب اقدام کنیم:

۱ ـ کاربر به سن قانونی نرسیده (۱۸ سال کامل خورشیدی) یا از اهلیت قانونی کافی برخوردار نباشد (مگر با دخالت ولی یا قیم قانونی).

۲ ـ تلاش برای ایجاد حساب از طریق ارائه‌ی اطلاعات شخصی دیگران توسط کاربر از قبیل نام یا آدرس ایمیل.

۳ ـ وارد نکردن اطلاعات لازم یا وارد کردن اطلاعات نادرست در زمان ایجاد حساب از سوی کاربر.

۴- رعایت نکردن سایر قوانین و مقررات از سوی شما یا انجام اقداماتی برخلاف استانداردهایی که سایت اعلام کرده است.

مدیریت حساب‌

۱– فقط خود شما باید از حساب کاربریتان استفاده کنید. در صورت تغییرات اطلاعات شما پس از ثبت‌نام باید بلافاصله اطلاعات جدید را در اطلاعات حساب به‌روز کنید و منتظر تایید سایت در اسرع وقت باشید.

۲- ما درباره خسارت‌های ناشی از اصلاح نکردن اطلاعات یا صدمه‌ی ناشی از استفاده‌ی غیرمجاز از حساب توسط شخص دیگری که رمز عبور شما را سرقت کرده، مسئولیتی نخواهیم داشت.

استفاده از خدمات

برای ارائه‌ی بهتر خدمات، ممکن است اعلامیه‌های مربوط به استفاده از خدمات، شامل انواع اطلاعات برای شما ارسال شوند. این اطلاعیه‌ها ممکن است مستقیم به ایمیل یا تلفن همراه شما ارسال شوند.

درصورت وقوع خطای سیستمی در استفاده از خدمات مانند برنامه‌ها، می‌توانیم اطلاعات نادرست ناشی از خطا را حذف و اطلاعات حقیقی را اعمال کنیم.

نحوه‌ی استفاده از خدمات و موارد مهم

الف ـ می‌توانیم با نقض مقررات از سوی شما به طور موقت یا دائمی مانع استفاده‌ی شما از خدمات شویم.

ب – در صورتی که کاربر اطلاعات ورود خود برای سامانه را از دست دهد، برای بازگرداندن اطلاعات به او، اطلاعاتی که بنا به صلاح‌دید ما است دریافت و در صورت تایید اطلاعات به فرد دسترسی داده خواهد ‌شد. اگر احراز هویت کامل نشود، دسترسی بازگردانده نمی‌شود.

ج ـ اگر از یک سرویس مشخص یا حساب کاربری خود برای مدت طولانی استفاده نکنید، ممکن است جهت امکان استفاده از خدمات از شما اطلاعات دیگری مطالبه کنیم. این احتمال زمانی که ۶ ماه از آخرین استفاده‌ی شما گذشته باشد بسیار بالا خواهد بود.

کاربر می پذیرد که:

۱- منبع و مقصد همه‌ی ارزهای دیجیتال در تراکنش‌های او در سایت باید کاملاً قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی و مقررات جمهوری اسلامی ایران باشد.

۲-  مالک قانونی وجوه و حساب‌هایی است که در هر سفارش به‌هر نحو (پرداخت و دریافت) از آن‌ها استفاده کرده است.

۳- اطلاعاتی که کاربر در خلال سفارش یا ثبت‌نام در سایت وارد کرده کاملا محفوظ خواهند بود و به هیچ شخص ثالثی ارائه نخواهد شد؛ مگر با نامه‌ی قضایی و یا درخواست کتبی پلیس فتای جمهوری اسلامی ایران.

۴- این حق برای والکس محفوظ است که اطلاعات لازم برای احراز هویت را قبل از پذیرش از کاربر بخواهد. در این حالت تا احراز هویت کامل نشده، عضویت کاربر تایید نمی‌شود. تصمیم راجع به موفق یا ناموفق بودن احراز هویت و قبول آن فقط با والکس است.

فرآیند احراز هویت شامل گردآوری اطلاعاتی از کاربر مانند شماره‌ی تماس ثابت، آدرس، کارت ملی با تصویر آن، کد ملی و اطلاعات بانکی او است. این اقدامات حریم شخصی کاربر را نقض نخواهد کرد. این اطلاعات در اختیار هیچ‌کس قرار نخواهند گرفت. 

تراکنش‌هایی که توسط والکس در خلال انجام سفارش‌ها انجام می‌شوند غیرقابل بازگشت و تابع قوانین سیستم هر ارز دیجیتال مربوط به تراکنش انجام شده هستند.

۵- اطلاعات لازم در سفارش را با دقت وارد کرده و مسئولیت‌های وارد کردن اشتباه اطلاعات در حین سفارش با خود او است. والکس هیچ مسئولیتی درباره‌ی سفارش‌های انجام شده‌ای که اطلاعات اشتباه داشته‌اند و باعث زیان کاربر شده‌اند نمی‌پذیرد.

۶- والکس فقط مسئول جابه‌جایی مقدار مشخص شده در تراکنش (سفارش خرید و فروش) معین است و هیچ مسئولیت دیگری ندارد.

۷- کارمزد خدمات والکس، طبق نرخ مشخص شده در صفحات معامله‌ها و کارمزد محاسبه می‌شود.

۸- هر گونه کارمزد، کمیسیون و هزینه‌ی دیگری که سیستم بانکی برای نقل و انتقال پول برای کاربر محاسبه کند بر عهده‌ی کاربر است و والکس مسئولیتی درباره‌ی آن ندارد.

۹- والکس هیچ‌گونه مسئولیتی در تاخیر یا تراکنش ناموفق ایجاد شده در انجام سفارش به علت نقص یا مشکل یا تعمیرات سیستم ارز دیجیتال یا بانک پذیرنده ندارد.

۱۰- حقوق هر کاربر برای استفاده از سایت مخصوص به خود او است و مسئولیت استفاده‌ی هر کاربر از نام کاربری و رمز عبور وی فقط و فقط به عهده‌ی کاربر خواهد بود. همچنین مسئولیت کلیه‌ی تراکنش‌های انجام شده از حساب کاربری او به عهده‌ی خود وی است.

۱۱- هر گونه پیامدهای مالیاتی ناشی از تراکنش‌های کاربران به عهده‌ی خود آن‌ها است و والکس هیچ‌ مسئولیتی ندارد.

۱۲- جز درباره‌ی انجام صحیح سفارش طبق قیمت مشخص و شفاف و کارمزد مشخص و شفاف طبق قرارداد فوق هیچ ادعایی از سایت و مدیران، کارکنان و افراد مرتبط با این سایت نداشته باشد.

نکات مهم در رابطه با خدمات معامله‌های والکس شامل موارد زیر می‌شود. باید از این نکات آگاه باشید و آن‌ها را رعایت کنید:

۱۳- خدمات معامله‌ی والکس نقش واسطه را میان کاربران بر عهده دارد و ارزش و یا بازپرداخت پول مجازی را به هیچ‌وجه تضمین نمی‌کنیم. مسئولیت منافع اقتصادی نیز ناشی از معامله با واحد پول مجازی برعهده‌ی کاربر است. قیمت بازار پول مجازی که توسط ما اعلام می‌شود ممکن است به طور موقت با قیمت واقعی هم‌خوان نباشد که علت آن محدودیت‌های فنی از قبیل خطای سیستمی یا برنامه‌ای عدم تقارن محیطی، محدودیت در مورد فضای ارتباطی در داخل و خارج است. البته تمام تلاش خود را برای رفع این تفاوت در قیمت انجام می‌دهیم.

۱۴- ما صحبت اطلاعات شخصی کاربر را که نزد ما است تضمین نمی‌کنیم. به محض اطمینان از عدم صحت آن موظف به قطع استفاده‌ی کاربر مربوطه از خدمات والکس خواهیم بود و اقدام متقابل را انجام می‌دهیم.

۱۵- ما درباره‌ی خسارت‌های ناشی از سرقت حساب شما توسط شخص ثالث مسئولیتی نخواهیم داشت.

۱۶- حداقل حجم معاملات در والکس ۱۰۰ هزارتومان است و معامله‌ای کمتر از این حجم ثبت نمی‌شود.

۱۷ – اولین درخواست برداشت رمز ارز ۴۸ ساعت بعد از اولین خرید امکان پذیر است. بدیهی است این محدودیت صرفا برای اولین درخواست اعمال می‌شود و بعد از آن محدودیتی وجود نخواهد داشت.

۱۸- در صورت تعلیق حساب، ما درباره‌ی حساب انجام تحقیقات خواهیم کرد و شما موظف هستید که با ما در این مسیر همکاری کنید.

۱۹- در صورت تعلیق حساب، نمی‌توانید ریال را سپرده‌گذاری کنید یا درخواست واریز داشته باشید. همچنین نمی‌توانید از کیف پول خود استفاده کنید.

۲۰- وجه ریالی را با توجه به میزان پول نقد در کیف پول ریالی حساب خود دریافت خواهید کرد.

۲۱- همواره می‌توانید پول نقد معادل ریال خود را که در کیف پول حساب شماست، دریافت کنید. این مسئله به تعیین آن از سوی ما بستگی خواهد داشت. والکس تعهدی درباره‌ی پرداخت سود مربوط برای ریال موجود در کیف الکترونیکی شما ندارد.

۲۲- می‌توانیم مبادله‌ی ریال را در شرایط ذیل ممنوع کنیم. ممنوع شدن و علت آن را به شما اعلام خواهیم کرد.

الف ـ اگر درخواست کتبی از محاکم و نهادهای دولتی ارائه شود.

ب ـ در صورتی که مبلغ مبادله بسیار زیاد باشد.

ج ـ در صورتی که کاربر مرتکب جرم شده باشد یا مظنون به تملک عواید از محل ارتکاب جرم باشد.

دـ در سایر موقعیت‌هایی که محدود کردن استفاده از خدمات پرداخت بر اساس سیاست عملیاتی ما ضروری تشخیص داده شود.

۶ـ سایر موارد

۱/۶ ـ در حدود قانون هیچ‌گونه تعهد یا ضمانتی برای امور خاص مسکوت مانده در این موافقنامه از حیث ارائه‌ی خدمات بر عهده نمی‌گیریم. علاوه بر این در خصوص محصولات یا ارزش واحد پول مجازی که خود آن را صادر نکرده یا واگذار نکرده‌ایم و همچنین پرداخت آن را ضمانت نکرده‌ایم، هیچ‌گونه تعهدی نداریم.

۲/۶ـ در صورتی که خدمات در اثر اقدام شما دچار مشکل شود.

۳/۶ـ خسارت‌های ناشی از فرآیند ورود به خدمات و استفاده از آن

۴/۶ـ خسارت‌های ناشی از دسترسی غیرقانونی شخص ثالث به سرور و استفاده غیر قانونی از آن.

۵/۶ـ ضررهای ناشی از انتقال و انتشار بدافزارها از سوی شخص ثالث.

۶/۶ـ ضررهای ناشی از استفاده شخص ثالث از خدمات، خسارت‌هایی ناشی از دور زدن، حذف یا نابودی اطلاعات ارسال شده.

۷/۶ـ ضررهای ناشی از قصور در خدمات ارتباطاتی توسط بستر ارائه خدمات. به ویژه مواردی که ارائه دهنده خدمات ارتباطاتی در صورت وجود رابطه حقوقی بین ما و کاربران باعث ناتوانی ما در ارائه‌ی خدمات شود و غیرقابل کنترل باشد.

ضررهای ناشی از موارد قهریه از قبیل جنگ، آتش‌سوزی، زلزله و بلایای طبیعی دیگر و موارد اضطراری ملی. ضررهای ناشی از ویژگی های خاص پول مجازی. به ویژه مواردی که موجب نقص یا محدودیت فنی در سیستم مدیریت در ارائه‌ی خدمات از سوی ما می‌شود.

۸/۶ـ در صورتی که سرورها را برای ارائه‌ی خدمات قطع یا از دسترس خارج شوند.

۹/۶ـ سایر خسارت‌های ناشی از دلایلی که ناشی از اعمال یا عمل ما نباشند.

۱۰/۶ـ اگر اطلاعات ارائه شده از سوی شما با واقعیت هم‌خوانی نداشته باشند، می‌توانیم ارائه‌ی خدمات را متوقف یا تمامی یا بخشی از این توافق‌نامه را فسخ کنیم. در صورتی که خسارتی متوجه ما شود، می‌توانیم خسارت را از حساب شما برداشت کنیم.

۱۱/۶ـ در صورتی که ما باعث خسارت شما شده باشیم و ما این خسارت را مطالبه کنیم، می‌توانیم این خسارت را از طریق پول مجازی ریالی به کیف الکترونیکی شما واریز کنیم؛ حتی اگر شما با این روش موافق نباشید.

۱۲/۶ـ در صورت ورود خسارت به ما که ناشی از فعالیت های غیر قانونی است ما حق مطالبه‌ی خسارت علیه شما به موجب قانون را برای خود محفوظ می‌دانیم. لذا لازم است از خدمات در چارچوب قوانین و مقررات استفاده کنید.

حتما ببینید

رژیم صهیونیستی قبرس را هم می‌خواهد اشغال کند؟

رسانه‌های ترکیه خبر داده‌اند که اشغال‌گران صهیونیست در قبرس هم مشغول خرید زمین و مالکیت …

برگزاری باشکوه کمپین شب یلدا در صرافی ارز دیجیتال مکسی

تا سقف ۱۶۰۰ تتر بونس ویژه کمپین شب یلدای صرافی بین المللی mexc برای کاربران …

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi