دانلود رایگان صرافی ارز دیجیتال

نوبیتکس، اولین بازار حرفه ای و بومی مبادله رمزارزها در کشور، از ابتدای سال ۹۶ توسط تیمی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف شکل گرفت. اولین نسخه بازار نوبیتکس، در اسفند سال ۹۶ در دسترس عموم قرار گرفت و اکنون بیش از سه سال از فعالیت این بازار به شکل رسمی می گذرد. نوبیتکس افتخار دارد در طی این مدت، خدمات خود را بدون هیچ گونه مشکلی به کاربران ارائه داده و امنیت معاملات آنها را تضمین نموده است. 

لینک اول: دانلود اپلیکیشن صرافی نوبیتکس

لینک دوم : دانلود اپلیکیشن صرافی نوبیتکس

لینک سوم: دانلود اپلیکیشن صرافی نوبیتکس

دانلود اپلیکیشن اندرویدی صرافی نوبیتکس

نوبیتکس اولین و تنها بستر دانش بنیان مبادله رمزارزها در کشور است

در بهمن سال ۹۷، نوبیتکس این افتخار را داشته است که به عنوان اولین و تنها دارنده محصول دانش بنیان مبادله رمزارزها در کشور معرفی شود.

چطور در نوبیتکس خرید و فروش انجام بدهم؟

پس از تکمیل و تأیید حساب کاربری و همچنین شارژ حساب خود، می توانید با مراجعه به بازار رمزارز موردنظر، به مبادله بپردازید.

خرید و فروش رمزارز در نوبیتکس از دو طریق ممکن است:

  1. سفارش گذاری با قیمت مدنظر در بازار (سفارش محدود)
  2. سفارش گذاری بر اساس قیمت های موجود در بازار (سفارش سریع)

سفارش محدود: شما می توانید با قیمت مدنظرتان در بازار، ثبت سفارش کنید، اما تضمینی در انجام قطعی و کامل معامله نخواهد بود. انجام معامله در این نوع سفارش گذاری به قیمت، نوسانات بازار و حجم معامله درخواستی وابسته خواهد بود. کلیه سفارش های محدود در جدول سفارشات باز ثبت و حجم انجام شده آن مشخص خواهد شد. در صورتی که معامله انجام پذیرد، از طریق منوی تاریخچه/معاملات، ریز اطلاعات آن قابل مشاهده است. در صورتی که معامله انجام نشود، برای آزاد سازی دارایی بلوکه شده، نیاز است که سفارش از طریق منوی سفارشات باز، لغو گردد.

سفارش سریع: شما می‌توانید بر اساس حجم درخواستی و بدون تعیین قیمت، معامله آنی انجام دهید. معامله سفارش سریع حتماً انجام می شود مگر در صورتی که نوسانات شدیدی از لحظه نشان دادن قیمت در جدول سفارش سریع تا ثبت سفارش اتفاق بیفتد. در این موارد که ممکن است به دلیل برداشته شدن سفارش گذاشته شده یا اتمام موجودی سفارش در آن قیمت، اتفاق بیفتد، سفارش به شکل سفارش محدود با قیمت نشان داده شده در جدول سفارش سریع در بازار ثبت خواهد شد و ویژگی های اشاره شده در سفارش محدود را خواهد داشت. در صورتی که با قیمت جدید بازار هم تمایل به خرید یا فروش داشته باشید می توانید با لغو سفارش قبلی، مجدداً اقدام به ثبت سفارش سریع بنمایید.

کارمزدهای انتقال رمزارزها چقدر هستند؟

  • کارمزد واریز رمزارزها صفر است.
  • کارمزد برداشت رمزارزها  به نوع کوین بستگی دارد.
  • به طور مثال درحال حاضر کارمزد برداشت بیت کوین ۰٫۰۰۰۳۵BTC است. درصورتی که درخواست برداشت ۰٫۱ بیت کوین ثبت شود، مقدار ثابت ۰٫۰۰۰۳۵BTC به عنوان کارمزد از مقدار کل ثبت شده کسر خواهد شد و در نهایت مقدار ۰٫۰۹۹۶۵BTC به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
  • در حال حاضر کارمزد برداشت رمزارزها به شرح زیر است:
  • کارمزد برداشت اتر و تتر متغیر و وابسته به شرایط شبکه اتریوم است.
  • برای اطلاع از آخرین کارمزدها می توانید به صفحه کارمزدها مراجعه نمایید.
  • به خاطر شرایط متغیر کارمزدها در شبکه، موارد فوق قابل تغییر بوده و در صورت تغییر، از طریق کانال رسمی نوبیتکس و همچنین صفحه کارمزدها، اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi