دانلود اپلیکیشن صرافی رمزینکس

تیم رمزینکس خود را این گونه معرفی می کند:

“ما جمعی از فارغ التحصیلان ِ مالی، امنیت و ام بی ای دانشگاه صنعتی شریف در راستای حذف واسطه و تجارت آزاد و مردم با مردمِ ارز های دیجیتال بر آن شدیم، بکوشیم بستری ایمن، راحت و پیشرفته را به شما معرفی کنیم؛ در همین راستا با خرید و فروش ارز های دیجیتال پا به این عرصه گذاشته ایم.”

دانلود رمزینکس

بعد از والکس، صرافی ایرانی رمزینکس دومین خروجی ارز دیجیتالی دانشگاه شریف است. این صرافی فعالیت خود را به عنوان بازار معاملاتی ارز های دیجیتال، از سال ۱۳۹۷ آغاز کرد. رمزینکس هم اکنون با بیست هزار حساب کاربری فعال یکی از پر طرفدار ترین پلتفرم های خرید و فروش ارز های دیجیتال در ایران است. اصلی ترین ویژگی صرافی رمزینکس کارمزد های مشابه با اکسچنج های بین المللی است. معامله گران رمزینکس بر خلاف اکثر پلتفرم های داخلی کارمزد های ۵ یا ۱۰ درصدی پرداخت نمی کنند.

طراحی ساده و کاربردی نمای بازار، سرعت بالای پردازش سفارش های خرید و فروش، پشتیبانی ۲۴ ساعته، کارمزد های منصفانه معاملات مشابه صرافی های بین المللی و … تنها بخشی از ویژگی های این پلتفرم محبوب ایرانی است.

کد دعوت

رمزینکس هم اکنون خرید و فروش رمز ارز های بیت کوین، بیت کوین کش، تتر، اتر، اتر کلاسیک، ترون، لایت کوین، ریپل، بایننس کوین، دوج کوین، لینک و استلار را به صورت ریالی پشتیبانی می کند. همچنین جای خالی ارز های محبوبی مانند EOS و کاردانو در بازار این صرافی احساس می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi