ترون و راه‌اندازی استاندارد TRC-721

به گزارش مجله افیکس‌کار و به نقل از سایت اتریوم وورلد نیوز، روز گذشته، تیم ترون از راه‌اندازی استاندارد TRC-721 مخصوص توکن‌های NFT غیرقابل تعویض در شبکه خبر داد.

در حال حاضر، ارزدیجیتال ترون TRX  پروتکل استاندارد NFT (غیر قابل تعویض) خود را دارد. تعویض‌پذیری یکی از مشخصه‌های یک جنس یا کالا است که نشان از ارزش بین واحدهای یک جنس یا کالای خاص و قابل تبدیل بودن به همدیگر را دارد.

بر اساس گزارشات، این توکن استاندارد جدید شامل اطلاعات شناسایی مالک که در قرارداد هوشمند آمده می‌شود. همین امر توکن‌ها را منحصر به فرد و تعویض ناپذیر می‌کند.

استانداردهای NFT به طور گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف بلاک‌چین استفاده می‌شود. بیشتر پروژه‌های دیفای سعی می‌کنند با NFT ها ادغام شوند تا اکوسیستم خود را ارتقا دهند. به نظر می‌رسد که NFT های استاندارد فرصت‌های زیادی در ترون فراهم می‌کنند. از این رو، TRC-721 معرفی شد.

جای تعجب نیست که بنیاد ترون استاندارد منحصر به فرد NFT را راه‌اندازی کرده زیرا بازار توکن‌های تعویض ناپذیر در بلاک‌چین اتریوم بسیار پیشرفت کرده است. سرمایه‌گذاران NFT تا مبلغ شش رقمی برای این توکن‌های بلاک‌چین اتریوم پیشنهاد داده‌اند.

در ماه نوامبر، سرمایه‌گذاران اتریوم برای این نوع توکن‌های کارگزاری جمینی مبلغ ۷۷۷۷۷۷ دلار را در نظر گرفتند.

با استاندارد جدید NFT، اکوسیستم ترون نیز توسعه می‌یابد. سرمایه‌گذاران، توسعه‌دهندگان، کالکترها و هنرمندان فرصتی برای استفاده از سرعت کارآمد شبکه ترون و هزینه معاملات کمتری برای رشد صنعت NFT خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi