نحوه کسب درآمد با اپلیکیشن ۷۰۳۰

یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی، استفاده از روش مشارکت در فروش محصولات مختلف می باشد. به عبارت ساده تر، شما می توانید یک محصول متعلق به شرکتی خاص را به دیگران معرفی کرده و در صورتی که توصیه شما منجر به خرید شد، درصدی از سود را به عنوان سود مشارکت در فروش دریافت کنید. بسته به نوع محصول و تعداد خرید، این سود متفاوت بوده و ممکن است از چند تومان تا چند میلیون تومان متفاوت باشد. خرید و فروش شارژ سیم کارت اعتباری نیز از جمله محصولاتی است که می توان با استفاده از روش مشارکت در فروش، اقدام به کسب درآمد از آن نمود. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی اپلیکیشن ۷۰۳۰ که منحصرا برای کسب درآمد از این طریق طراحی و عرضه شده است بپردازیم.

  دانلود اپلیکیشن خرید و فروش شارژ آنلاین ۷۰۳۰

درآمد زایی واقعی با برنامه 7030
درآمد زایی واقعی با برنامه ۷۰۳۰

اپلیکیشن ۷۰۳۰ چیست؟

اپلیکیشن ۷۰۳۰ از جمله برنامه های کسب درآمد است که از طریق خرید و فروش شارژ اقدام به این عمل می نماید.

به طور معمول در هر بار خرید شارژ، بسته به مقدار شارژ خریداری شده، درصدی از سود فروش، به فروشنده شارژ تلفن همراه تعلق می گیرد.

البته با توجه به اینکه مقدار سود این فروش، بسیار کم است، شاید برخی از افراد رغبت چندانی برای فعالیت در این زمینه نداشته باشند.

اما این نکته را نیز نباید فراموش نمود که با توجه به تعداد بسیار زیاد سیم کارت های اعتباری در ایران و انجام بی شمار تراکنش، برای خرید شارژ، همین مبالغ کم، در تعداد زیاد، می تواند حتی درآمد میلیونی برای فروشنده در پی داشته باشد.

اپلیکیشن ۷۰۳۰ نیز اقدام به فروش شارژ می نماید و شما می توانید با استفاده از این اپلیکیشن انواع شارژ سیم کارت های مختلف را خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

اما نکته ای که این اپلیکیشن را از سایر اپلیکیشن هایی که این خدمات را ارائه می دهند جدا می سازد، توانایی فعالیت در آن به عنوان فروشنده شارژ است.

به عبارت ساده تر، شما علاوه بر این که می توانید از طریق این اپلیکیشن، شارژ مورد نیاز سیم کارت خود را تهیه نمایید، می توانید به دیگران نیز از طریق همین اپ، شارژ بفروشید و کسب درآمد نمایید.

فلسفه انتخاب نام ۷۰۳۰ برای این اپلیکیشن از شعار ۷۰ درصد برای مشتری و ۳۰ درصد برای اپلیکیشن، گرفته شده است.

در حقیقت در هر بار که شما موفق به فروش شارژ با استفاده از این اپلیکیشن شوید، ۷۰ درصد از سود فروش به شما تعلق گرفته و ۳۰ درصد باقی مانده نیز به حساب اپلیکیشن واریز می شود.

این موضوع در برابر اپلیکیشن هایی که برای خرید شارژ طراحی شده اند و ۱۰۰ درصد سود فروش را خود بر می دارند، می تواند بسیار کاربردی و مفید باشد.

دانلود اپلیکیشن خرید و فروش شارژ آنلاین ۷۰۳۰

نحوه کسب درآمد با اپلیکیشن ۷۰۳۰

کسب درآمد با اپلیکیشن ۷۰۳۰ بسیار ساده است و نیاز به آموزش خاصی ندارد. محیط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده و روان طراحی شده است و کاربران می توانند به سادگی با آن ارتباط برقرار کنند.

برای استفاده از اپلیکیشن ۷۰۳۰ ابتدا باید در آن ثبت نام نمایید. شما می توانید از سایت اپلی ۷۰۳۰، از گوگل پلی، کافه بازار اقدام به دانلود اپلیکیشن ۷۰۳۰ نموده و پس از نصب آن روی تلفن همراه خود، با شماره تلفنتان در آن ثبت نام نمایید.

برای ثبنت نام در اپلیکیشن ۷۰۳۰ نیاز به شماره تلفن همراه، نام و نام خانوادگی و یک نام کاربری می باشد تا با استفاده از آن بتوانید شروع به کسب درآمد از ۷۰۳۰ نمایید.

قبل از این که بخواهید در این اپلیکیشن شروع به کار کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که کسب درآمد در ۷۰۳۰ به صورت درختی یا هرمی می باشد و شما باید برای کسب درآمد بیشتر اقدام به گرفتن اعضای زیرمجموعه بیشتر نمایید.

به عبارت ساده تر، شما در سطح اول زیر مجموعه خود، به ازای هر خرید شارژ، مبلغی از سود را دریافت می کنید.

در سطح دوم نیز مبلغی کمتر و تا چند سطح پروسه دریافت سود، به همین منوال ادامه پیدا می کند. هر چه تعداد عناصر زیر مجموعه شما در سطوح مختلف بیشتر باشد، طبیعتا میزان سود دریافتی شما نیز بیشتر می شود و به این ترتیب، ممکن است با داشتن چند هزار زیر مجموعه، درآمد شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند.

از آنجا که افراد زیر مجموعه شما، شامل چند سطح مختلف شده و زیر مجموعه های زیر مجموعه شما نیز در این لیست حساب می شوند، به نظر نمی رسد، کار چندان دشواری را برای پیدا کردن زیر مجموعه داشته باشید و مهمترین سطح، همان سطح یک زیر مجموعه شما می باشد.

با این حساب برای اینکه شما در این اپلیکیشن شروع به کسب درآمد نمایید، نیاز است که خودتان نیز به اعضای زیر مجموعه یکی از کاربران ۷۰۳۰ اضافه شوید.

این کار با استفاده از کد معرف انجام می شود. شما در هنگام ثبت نام، کد معرف فرد مورد نظر خود را وارد کرده و سپس به اعضای زیر مجموعه او اضافه خواهید شد. حال شما نیز می توانید شروع به فعالیت نموده و زیر مجموعه های خود را به زنجیره افراد خود، اضافه نمایید.

دانلود اپلیکیشن خرید و فروش شارژ آنلاین ۷۰۳۰

بررسی صحت عملکرد اپلیکیشن ۷۰۳۰

با توجه به نظرات بی شمار کاربران مختلف در رابطه با عملکرد اپلیکیشن ۷۰۳۰ چنین به نظر می رسد که این اپلیکیشن واقعا با کاربران خود صادق بوده و روش کسب درآمد مفیدی را در اختیار آنان قرار داده است.

اکثر نظرات مرتبط با اپلیکیشن ۷۰۳۰ مثبت ارزیابی می شود و بسیاری از کاربران آن از استفاده از این اپلیکیشن ابراز خشنودی نموده اند.

البته در این میان کاربرانی هستند که آنطور که باید از عملکرد برنامه راضی نبوده و آن را مفید ارزیابی نکرده اند، اما همانطور که اشاره شد، تعداد این افراد زیاد نبوده و اکثریت آرا، به نفع اپلیکیشن ۷۰۳۰ بوده است.

با این حساب می توان گفت که اپلیکیشن ۷۰۳۰ تا حد زیادی توانسته نظر مثبت کاربران را به خود جلب کند. با این حال مسئولیت استفاده از این اپلیکیشن یا برنامه های مشابه، در نهایت به عهده خود کاربر بوده و این خود کاربر است که در نهایت انتخاب می کند که از این برنامه استفاده کند یا خیر.

دانلود اپلیکیشن خرید و فروش شارژ آنلاین ۷۰۳۰

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi