Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-08-17 14:29:44Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

علم الهدی: سفیر انگلیس باید تکه تکه شود!

حجه الاسلام علم الهدی امام جمعه مشهد گفته است: سفیر انگلیس اخراج شود بالاترین محبت در حق اوست؛ سفیر انگلیس باید تکه تکه شود. انگلستان باید ممنون عناصر امنیتی ما باشد؛ اگر این عنصر ناپاک دست نیروهای خط حاج قاسم سلیمانی می‌افتاد تکه بزرگش، گوشش بود.

– سفیر انگلیس قطعاً کاری خلاق اصول دیپلماتیک کرد که در تجمع اعتراضی مقابل دانشگاه امیر کبیر حاضر شد. حتی می توان به این کار وی عنوان “شیطنت آمیز” نیز داد. اقدامی کاملاً زشت و غیر قابل قبول.

با این حال معلوم نیست آقای علم الهدی بر اساس کدام اصل دینی، قانونی و حتی عرفی معتقد است که باید سفیر انگلیس کشته شود، آن هم به شکل تکه تکه شدن؟! 
آیا ایشان تریبون دار دینی است که می گوید حتی به جسد دشمنان کشته شده در جنگ نیز تعدی نکنید؟!
این که فردی با عنوان نماینده رهبری، سفیر یک کشور – که حفظ امنیت اش بر عهده نظام اسلامی است – را مستوجب قتل و تکه تکه شدن می داند و آن را در تریبون رسمی عنوان می کند، آیا تصویری متوحش از ایران در جهان به نمایش نمی گذارد؟
وانگهی شهید قاسم سلیمانی کجا این گونه بود که دیپلمات ها و افراد غیر نظامی را تکه تکه کند، بدان گونه که تکه بزرگشان، گوش شان باشد؟!
در بین سرداران سپاه، روا دارترین فرد به اذعان همه، همین سردار سلیمانی بود و چنین سخنانی، قطعاً جفا به آن سردار مردمی است. 
در جریان اعتراضات اخیر، عده ای عکس های سردار سلیمانی را پاره کردند و به نظر می رسد چنین حرف هایی به مراتب موهن تر از آن عکس پاره کردن هاست.

آقای آیت الله

فرق شما با کسی که بدن مطهر شهید سلیمانی را تکه تکه کرد چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi