توهین مدیر عامل شرکت سیتروئن فرانسه به ملت ایران

توهین مدیر عامل شرکت سیتروئن فرانسه به ملت ایران

لیندا جکسون مدیر عامل شرکت سیتروئن فرانسه در مصاحبه با نشریه اقتصادی انگلیسی زبان اکونومیست اعلام کرد: که این شرکت به حضور خود در ایران ادامه میدهد و علیرغم تحریم ایران از سوی آمریکا به فروش محصولات خود در این کشور ادامه خواهد داد.
خانم جکسون علت پافشاری بر حضور این شرکت فرانسوی در ایران را به دو عامل اساسی فروش بالا و سودهی غیر قابل تصور در بازار خودرو ایران ربط داد.
وی ادامه داد: شما هیچ جای دنیا برای خودروهای خود خریدارانی بهتر از ایرانیها پیدا نمیکنید.
چون ایرانیها نه کیفیت و نه قیمت برایشان مهم نیست فقط میخواهند ماشین سوار باشند و مردمانی که بیشتر دنبال چشم و همچشمی هستند.
در طول سه سال حضور شرکت ما بعد از توافق هسته ای محصولات خود را تقریباً بدون تغییر در کیفیت چندین نوبت افزایش دادیم و با اینکه انتظار کاهش تقاضا میرفت ولی متوجه شدیم هر چه قیمت ها افزایش یابد تقاضا هم بیشتر میشود.
جکسون همچنین اظهار داشت:ما در خاورمیانه با چندین کشور در تعامل هستیم ولی تاکنون نتوانستیم قیمت محصولات خودمان را حتی یک دلار افزایش دهیم چون هروقت پیشنهاد افزایش قیمت دادیم هم از سوی دولتها و هم از سوی مردم مورد اعتراض شدید قرار گرفتیم ولی در ایران شرایط کاملا برعکس است و ما تاکنون سودهای باورنکردنی و بالایی داشتیم.
ما در این زمینه حتی از سوی حکومت ایران مورد پشتیبانی و حمایت بودیم
مدیر عامل شرکت سیتروئن ادامه داد: در ایران خودروی پراید که یکی از بی کیفیت ترین خودروی جهان است پرفروش ترین محصول است و این خودرو با چندین برابر قیمت واقعی به مردم ایران عرضه میشود.
خانم جکسون در نهایت مردم ایران را به بزغاله هایی (با عرض معذرت بابت این واژه) تشبیه کرد که هر چه جلوشون بگذاری خواهند خورد و اعتراض نمیکنند …

 

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi