#نگین_شکسته بهمن ۹۷ مشهد

برگزاری سوگواره #نگین_شکسته در مشهد

پنجمین سوگواره و نمایشگاه موضوعی “نگین شکسته” در رثای حضرت زهرا (س) دیشب با حضور جمعی از آیات عظام عضو مجلس خبرگان رهبری و فقهای شورای نگهبان در مشهد گشایش یافت.

استاد حوزه علمیه مشهد در این مراسم با بیان اینکه هیچ خطبه ای از نظر جامعیت به خطبه فدک نمی رسد گفت: این خطبه که از نظر بحث توحید، نبوت، امامت، معاد، فلسفه و بیان مسائل اجتماعی بی نظیر است همه را به شخصیتی که شایستگی حکومت دارد متوجه کرد.

آیت الله سید جعفر سیدان افزود: علم، حلم، ایثار، بخشش، استقامت و دیگر فضایل اهل بیت (ع) آنقدر زیاد است که به راحتی به حقیقت آنها نایل نمی شویم.

احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران هم در این مراسم گفت: عشق و علاقه ایرانیان به اهل بیت (ع) در طول تاریخ اسلام همیشه وجود داشته و هر زمان نسبت به قبل بیشتر شده است.

سوگواره و نمایشگاه موضوعی “نگین شکسته” ، با هدف آشنایی قشرهای مردم با شخصیت والای حضرت زهرا (س) با استفاده از قالبهای هنری شامل بازسازی اماکن و رویداد های مذهبی صدر اسلام گشایش یافته است.

علاقمندان می توانند تا ۲۰ بهمن هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از این نمایشگاه  واقع در حسینیه آل یاسین در بلوار پیروزی مشهد دیدن کنند.

حتما ببینید

مدیریت ناکارامد وطنی در برابر مدیریت جهادی چینی

بیش از ۴۰ سال از آغاز ساخت بیمارستان ۷۰۰ تخت خوابی رضا در یکی از …

همراه با سرهنگ بازنشسته‌ای که نگاهی تازه برای پیشرفت حاشیه شهر دارد

معمولا آدم‌ها را می‌شود با چند عنوان مختلف به‌صورت تلگرافی معرفی کرد، ولی همیشه استثنائاتی …

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi