اپراتورهای تلفن همراه حیات خلوت برخی از مقامات دولتی

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با اشاره به درآمدهای کلان اپراتورهای تلفن همراه گفت: برخی از مقامات دولتی اپراتورهای مختلف را حیات خلوت خود قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اظهارات محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره گران کردن اینترنت از سوی مجلس اصلاً صحت ندارد، گفت: مجلس نه به دنبال گران کردن بلکه به دنبال شفافیت مالی اپراتورهای تلفن‌های همراه است.

وی ادامه داد: برخی از مقامات دولتی اپراتورهای مختلف را حیات خلوت خود قرار داده‌اند و درآمدهای کلانی که این اپراتورها دارند باعث شده تا شفافیتی صورت نگیرد اما مجلس دنبال شفاف‌سازی این درآمدها و شفافیت موضوع اینترنت و عملکرد اپراتورها است.

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: آنچه در فضای مجازی در خصوص گرانی اینترنت و سایر مواردی که مطرح شده است اصلاً صحت ندارد و وزیر ارتباطات هم چون می‌خواهد دیده شود این مطالب را مطرح کرده است.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی تأکید کرد: هر کس می‌خواهد مطرح شود فکر می‌کند با مجلس دربیفتد بهتر مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف مجلس تقسیم عادلانه اعتبارات در کشور است، ادامه داد: مجلس دنبال این است که اگر بودجه‌ای مخفی و اعتبارات انباشته‌ای در یک وزارتخانه وجود دارد شفاف‌سازی صورت گیرد تا همه به صورت عادلانه از آن استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi