مترو مشهد طرقبه

احداث خط ریلی مشهد طرقبه ، یکی از مهمترین برنامه های حمید رابعی در شورای شهرستان طرقبه

بدون شک حمل و نقل ریلی یکی از مقرون به صرفه ترین ، پاک ترین و سریعترین روشهای حمل و نقل شهری است و سهم شهرستان طرقبه از این شیوه حمل و نقل به دلیل پذیرایی میلیونی از زائران و مجاوران حضرت امام رضا (ع) و همچنین سایر گردشگرانی که این منطقه را برای ایام مختلف سال انتخاب میکنند غیر قابل انکار خواهد بود.

خلا ء خط ریلی کافی در غرب مشهد و لزوم ایجاد خط ریلی برای انتقال و جابجایی مسافران از مشهد به طرقبه زمینه مناسبی را برای احداث یکی از مهمترین خطوط ریلی قطار شهری مشهد و طرقبه ایجاد نموده است .

این خط قطار شهری از شمال تقاطع میثاق با بزرگراه خاتم در شمال غرب مشهد آغاز و پس از ملاقات با خطوط ۵ در ابتدای بلوار میثاق ، خط ۳ در تقاطع میثاق و امیریه و خط ۱ در انتهای بلوار وکیل اباد به سمت شهرستان طرقبه امتداد یافته و با پوشش نقاط کلیدی شهرستان طرقبه از جمله منطقه ویلاشهر ، حرم مطهر امام زادگان سید یاسر و ناصر علیهم السلام ، شهرک بوستان ، مرکز شهر و شهرک فرهنگیان به منطقه گردشگری چالیدره خواهد رسید.

بدون شک یک شورای فعال و پیگیر میتواند سهم شهرستان طرقبه از کانال بودجه ملی زیارت و سایر منابع را برای احداث این خط ریلی تامین نموده و به سمت توسعه شهرستان گام بردارد.

“حمید رابعی” به عنوان یکی از مهمترین برنامه های خود در این جهت گام برخواهد داشت.

حتما ببینید

صلواتی برای حضرت زهرا (س) که زندگی شما را زیر و رو می‌کند

ابداً کاری ندارد، برای خدای بی‌نهایت هیچ کاری ندارد که بخواهد به ارزش کاری ضریب …

رژیم صهیونیستی قبرس را هم می‌خواهد اشغال کند؟

رسانه‌های ترکیه خبر داده‌اند که اشغال‌گران صهیونیست در قبرس هم مشغول خرید زمین و مالکیت …

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi