آموزش بازاریابی آنلاین و دریافت پورسانت از طریق صرافی های ارز دیجیتال و فروشگاه های آنلاین

طی این مطلب به چند استارت آپ مطرح کشور در حوزه های مختلف میپردازم که میتوانید با ثبت نام از طریق لینک معرف نسبت به بازاریابی محصولات و خدمات آن استارتاپ بپردازید و در قبال این خدمت پورسانت دریافت کنید

بازاریابی شما میتواند به صورتهای مختلف انجام شود ، از درج لینک و لگو در سایت و وبلاگ و گروه و کانال خود تا پرزنت دوستان ، اقوام ، همسایگان ، فامیل ، همکاران ، همکلاسیها ، دانشجویان و دانش آموزان میتوانید این کار را انجام دهید

این استارت آپها را در چند حوزه تقسیم میکنم و از هر کدام چند مثال می آورم . صرافیهای آنلاین ارز دیجیتال ، فروشگاه های فایل ، فروشگاه های خدمات و فروشگاههای کالا از جمله استارت آپهای مطرح در این حوزه هستند

صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال:

صرافی نوبیتکس

نوبیتکس طرحی به نام معرفی دوستان در نظر گرفته است که از طریق آن هم به گسترش نوبیتکس کمک می‌کنید و هم از مزایای آن بهره‌مند می‌شوید. براساس این طرح شما می‌توانید دوستان خود را با لینک اختصاصی خود به نوبیتکس دعوت کنید و تا ۳۰% از کارمزد معاملات آن‌ها را به عنوان پاداش دریافت نمایید. در حال حاضر ۳۰٪ از کارمزد تمامی معاملات انجام شده توسط کاربر معرفی شده در بازارهای نوبیتکس به فرد ارجاع دهنده تعلق می‌گیرد. برای هر معامله دقیقاً ۳۰٪ ارزش معادل ریالی کارمزد کسر شده از طرف دعوت شده به فرد ارجاع دهنده تعلق می‌گیرد. مبلغ کارمزد بر اساس درصد کارمزد کاربر دعوت شده و ارزش معادل ریالی کارمزد در لحظه انجام معامله با دقت یک ریال محاسبه می‌شود. در بازارهای تتر قیمت خرید لحظه‌ای استاندارد تتر در نوبیتکس برای تعیین ارزش ریالی کارمزد لحاظ می‌شود.

هدیه‌ی ارجاع به صورت تجمیعی پس از رسیدن مجموع مبالغ آن به حد نصاب ده هزار تومان به حساب کیف پول ریال معرف در نوبیتکس واریز می‌شود. در صورت کمتر بودن مجموع مبالغ از این حد نصاب، مجموع مبالغ پس از گذشت هفت روز به حساب معرف واریز می‌شود.

ملاک ثبت رابطه‌ی دعوت، وجود کد دعوت در فرم ثبت‌نام یا استفاده از همان پیوند معرف برای ثبت‌نام است. در صورتی که به هر دلیل ثبت‌نام بدون کد یا پیوند معرف صورت بگیرد، مبلغی برای معرف در نظر گرفته نمی‌شود.فرد معرفی شده می‌تواند حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از زمان ثبت‌نام با ورود به سامانه کد معرف خود را ثبت نماید. مسئولیت اطمینان از ثبت معرف برای کاربران دعوت شده صرفاً بر عهده‌ی معرف بوده و نوبیتکس مسئولیتی در قبال عدم ورود کد معرف توسط فرد معرفی شده ندارد.

محدودیتی در تعداد دوستان معرفی شده توسط یک معرف وجود ندارد. محاسبه‌ی درصد ارجاع دهنده در لحظه‌ی انجام هر معامله صورت می‌گیرد. هر گونه تغییر در درصد تعیین شده برای ارجاع یا ثبت معرف برای کاربران تاثیری در سهم معرف در کارمزد معاملات انجام شده پیش از آن تاریخ نخواهد داشت. نوبیتکس این حق را برای خود محفوظ می‌داند که هر زمان در صورت صلاحدید قوانین طرح معرفی دوستان را تغییر دهد.

رمزارزها امروزه در بازارهای بین المللی مورد توجه بسیاری از مردم دنیا قرار گرفته است، تحریم ناپذیری، سرعت در مبادلات و همچنین عدم کنترل و مصادره توسط دولت ها که جزء خصوصیات بارز این ارزهای دیجیتال هستند بسیاری از هموطنان ایرانی را به استفاده و سرمایه گذاری در این ارزهای دیجیتالی ترغیب نموده است صرافی بیتستان با هدف تسریع وتسهیل امور مالی مرتبط با ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین و سایر ارزهای پرطرفدار و همینطور با دغدغه صیانت و ایجاد امنیت برای دارایی افراد به مخاطبان کمک می نماید تا در بستری امن، با آسودگی خاطر ارزهای دیجیتال را بخرند و یا بفروشند، خرید و فروش تمامی ارزهای دیجیتال تنها در عرض چند دقیقه در صرافی بیتستان انجام می شود.

فروشگاه ساز فایل :

فروشگاه ساز فایل سل

با ثبت نام رایگان در فایل سل بدون هزینه یک فروشگاه ساز رایگان دریافت می کنید که یک پنل مدیریت کامل برای ساختن فروشگاه اینترنتی است و می توانید فروشگاه اختصاصی فایل خودتان را از صفر تا صد ایجاد و مدیریت کنید مشتریان فروشگاه شما بعد از خرید فایل نیاز به دانلود دارند ، فایل سل پهنای باند پرسرعت ، نامحدود برای مشتریان شما فراهم می کند لینک دانلود مستقیم بدون محدودیت سرعت قابل دانلود با فایل منیجر بهترین تجربه دانلود را برای مشتریان شما فراهم می کنیم فروشگاه شما برای میزبانی فایل ها نیاز به فضا دارد ، فایل سل ۷۰۰۰ MB فضای رایگان در اختیارتان می گذارد تا هر فایلی که مایل هستید را آپلود کنید و در فروشگاه به فروش بگذارید تمام امکانات فایل سل رایگان است و هیچ هزینه ای از شما درخواست نمی شود هرزمان شما به درامد برسید از قیمت تعیین شده محصول برای هر فروش ۷۰% را شما دریافت می کنید و ۳۰% مبلغ تعیین شده محصول را فایل سل به عنوان کارمزد دریافت می کند برای فروش فایل در اینترنت نیاز به قابلیت پرداخت اینترنتی برای مشتریان است ، فایل سل با عقد قرارداد با چند بانک مطرح کشور محیطی امن و آسان برای پرداخت مشتریان شما اماده کرده است تا حداکثر فروش اینترنتی را در فایل سل تجربه کنید بخش پشتیبانی فایل سل علاوه بر پاسخگویی به مشکلات مدیران فروشگاه ها به مشکلات خرید و دانلود مشتریان فروشگاه شما نیز رسیدگی می کند و هرگونه مشکلی در خصوص خرید و دانلود مشتری را پاسخ میدهد و حل می کند

“فایل ۲۴” فروشگاه ساز اینترنتی است که به رایگان یک فروشگاه اختصاصی با مدیریت کامل به شما ارائه می کند ، این فروشگاه قابلیت دسته بندی و ایجاد محصول دارد و اجازه اپلود فایل های مجاز و قانونی شما جهت فروش را می دهد بدین ترتیب شما بدون هیچ هزینه ای صاحب یک کسب و کار اینترنتی می شوید و می توانید فایل های ارزشمند خود را برای عرضه به خریداران ارائه کنید ، همه کارها در سایت فایل ۲۴ انجام می شود و شما نیاز به هیچ دانش فنی یا تهیه ملزومات اولیه ندارید.

اگر فایلی برای فروش ندارید می توانید با تبلیغ فایل سایر فروشگاه ها به ازای هر فروشی که با تبلیغ و معرفی شما انجام میشود پورسانت بازاریابی دریافت کنید تعداد زیاد فایل و تنوع فراوان موضوعی فایل ها در فروشگاه های فایل ۲۴ فرصت خوبی برای بازاریابی ایجاد می کند و درامد خوبی نیز به همراه خواهد داشت راهنمای فایل ۲۴ درخصوص همکاری در فروش را برای آشنایی بیشتر با روش کار بخوانید

راه اول کسب درآمد در فایل ۲۴ ایجاد فروشگاه اختصاصی فایل است ، با ثبت نام در فایل ۲۴ یک فروشگاه فایل ایجاد می کنید که کاملا مدیریت ان در اختیار شماست ، هر فایل ارزشمندی که مالک آن هستید و اجازه فروش ان را دارید و محتوای فایل قانونی است را می توانید در فروشگاه خودتان با عکس و متن معرفی کنید و مشتری ابتدا هزینه را پرداخت می کند سپس می تواند فایل را دانلود کنند.

فروشگاه ساز آنلاین کالا :

مسبی مارکت

در سایت مسبی هر کاربری که توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت شده و ثبت نام کند تا همیشه زیرمجموعه شما خواهد بود. و در هر زمانی هر خریدی انجام دهد پورسانت آن خرید به موجودی شما افزوده می شود.

قابل ذکر است که کاربران با اولین خرید خود، به صورت اتوماتیک عضو سایت می شوند و نیازی به ثبت نام مجزا ندارند. اگر افرادی را به سایت معرفی کنید که ثبت نام کنند و بتوانند فعالیت خوبی در بخش بازاریابی داشته باشند هر چقدر که از طریق فروش محصول، درآمد کسب کنند معادل ۷ درصد پورسانت حاصل از فروش ایشان، به عنوان پاداش، به درآمد شما افزوده می شود. مثلا اگر یکی از زیرمجموعه های شما یک محصول را بازاریابی کند و موفق به فروش آن محصول شود اگر آن محصول ۱۰ هزار تومان پورسانت داشته باشد ۱۰ هزار تومان حق خود آن بازاریاب است و به حساب او افزوده می شود و ۰٫۷ هزار تومان هم به عنوان پاداش، به حساب شما افزوده می شود زیرا شما معرف آن بازاریاب هستید.

مشاهده می کنید که اگر فقط یک بازاریاب کوشا و حرفه ای معرفی کنید حتی اگر خودتان هم هیچ فعالیتی نکنید و هیچ محصولی نفروشید تا همیشه از فعالیت ایشان سود می برید. مثلا اگر در طول یک سال، ایشان ۱۰ میلیون تومان درآمد کسب کند در طول آن یک سال ۰٫۷ میلیون تومان هم به شما رسیده است بدون اینکه فعالیتی کرده باشید. حال محاسبه کنید اگر ۱۰ زیرمجموعه کوشا و حرفه ای داشته باشید چه درآمدی نصیب شما می شود…

نکته مهم: کاربران علاقمند به بازاریابی و یا بازاریابهای حرفه ای و یا مدیران سایتها و … را به صفحه خود دعوت کنید تا در بخش بازاریابی ثبت نام کنند و زیرمجموعه شما شوند. دقت کنید کسانی را معرفی کنید که بتوانند به خوبی فعالیت کنند و در کار بازاریابی و جذب مشتری برای محصولات موفق باشند و کوشا و حرفه ای باشند.

فروشندگان و صاحبان کالاها و خدمات یا مدیران سایتها و … را به صفحه خود دعوت کنید تا آگهی های خود را ثبت کنند. هر آگهی دهنده که توسط لینک اختصاصی فوق در سایت ثبت نام کند زیرمجموعه شما خواهد بود بنابراین در هر زمانی، هر آگهی که ثبت کند ۴۰ درصد پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با ثبت یک آگهی، ۲۰۰,۰۰۰ ریال به سایت پرداخت کند، ۸۰,۰۰۰ ریال به عنوان پاداش به حساب شما افزوده می شود. در هر زمان دیگری هر آگهی دیگری ثبت کند یا اینکه هر کدام از آگهیهای خود را مجددا شارژ کند باز هم شما پورسانت خود را دریافت خواهید کرد.

فروشگاه ساز کالا و خدمات

راه اول: هر گاه یک کاربر با کلیک بر لینک شما یا با کلیک بر هر لینک مختص شما وارد سایت مشهد نارنجی شود و بک لینک خرید کند، در صورتی که قبلا در سایت مشهد نارنجی ثبت نام نکرده باشد زیرمجموعه شما خواهد شد و پس از پایان زمان نمایش بک لینک ۱۲٫۵ % از قیمت فروش آن بک لینک (به عنوان پورسانت) به حساب شما افزوده می شود. پس از آن در هر زمانی هر بک لینک یا هر محصول یا هر سرویسی خریداری کند چه با لینک بازاریابی شما چه با لینکهای دیگر، پورسانت فقط به شما تعلق می گیرد زیرا آن کاربر تا همیشه زیرمجموعه شما خواهد بود.

راه دوم:
هر گاه یک کاربر با کلیک بر لینکهای بازاریابی شما وارد سایت مشهد نارنجی شود و یک محصول خرید کند، در صورتی که قبلا در سایت مشهد نارنجی ثبت نام نکرده باشد زیرمجموعه شما خواهد شد و درصدی از قیمت فروش آن محصول (به عنوان پورسانت) به حساب شما افزوده می شود. پس از آن در هر زمانی هر محصول یا هر بک لینک یا هر سرویسی خریداری کند چه با لینک بازاریابی شما چه با لینکهای دیگر، پورسانت فقط به شما تعلق می گیرد زیرا آن کاربر تا همیشه زیرمجموعه شما خواهد بود.

راه سوم:
کاربرانی که توسط لینک اختصاصی شما یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت مشهد نارنجی شوند و ثبت نام کنند زیرمجموعه شما خواهند شد، و هر درآمدی از فروش محصول کسب کنند معادل ۷ درصد درآمد ایشان، به عنوان پاداش، به درآمد شما افزوده می شود. مثلا اگر یکی از زیرمجموعه های شما یک محصول را تبلیغ کند و موفق به فروش آن محصول شود و آن محصول ۱۰,۰۰۰ تومان پورسانت داشته باشد ۱۰,۰۰۰ تومان حق خود آن بازاریاب است و به حساب او افزوده می شود و ۷۰۰ تومان هم به عنوان پاداش، به حساب شما افزوده می شود زیرا شما معرف آن بازاریاب هستید.

راه چهارم:
هر یک از زیرمجموعه های شما در بخش ایستگاه آگهی، آگهی ستاره دار ثبت کند  ۵۰% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر زیرمجموعه شما یک آگهی ستاره دار به مبلغ ۲۰۰,۰۰۰ ریال ثبت کند، ۱۰۰۰۰۰ ریال به عنوان پاداش به حساب شما افزوده می شود.

راه پنجم:
هر یک از زیرمجموعه های شما در بخش درج بنر ویژه، بنر ثبت کند  ۵۰% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر زیرمجموعه شما یک بنر به مبلغ ۲۰۰,۰۰۰ ریال ثبت کند، ۱۰۰۰۰۰ ریال به عنوان پاداش به حساب شما افزوده می شود.

راه ششم:
هر زیرمجموعه شما، در بخش فهرست سایتهای ایرانی، یک سایت ثبت کند ۵۰% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر یکی از زیرمجموعه های شما، در بخش فهرست سایتهای ایرانی سایت خود را ثبت کند، و بابت آن ۱۵۰,۰۰۰ ریال پرداخت کند، ۷۵۰۰۰ ریال به عنوان پورسانت (پاداش) به حساب شما افزوده می شود.

راه هفتم:
با جذب فروشنده هایی معتبر و متعهد می توانید درآمد کسب کنید. اگر چنین کاربرانی توسط لینک های اختصاصی شما وارد سایت شده و ثبت نام کنند، زیرمجموعه شما خواهند شد، و هر فروش محصول آنها، معادل ۳ درصد پورسانت بازاریاب اصلی سفارش، به درآمد شما افزوده می شود. مثلا فرض کنید یکی از سفارشات فروشنده ای که زیرمجموعه شماست، به فروش منتهی شود، اگر پورسانت بازاریاب اصلی آن سفارش، ۱۰,۰۰۰ تومان باشد، ۱۰,۰۰۰ تومان حق بازاریاب اصلی آن سفارش است و به حساب او افزوده می شود و ۳۰۰ تومان، به موجودی شما افزوده می شود زیرا شما معرف فروشنده مربوطه هستید.

راه هشتم:
هر یک از زیرمجموعه های شما در بخش ارتباط با اعضا، پیام گروهی ثبت کند  ۵۰% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر زیرمجموعه شما یک پیام گروهی به مبلغ ۲۰۰,۰۰۰ ریال ثبت کند، ۱۰۰۰۰۰ ریال به عنوان پاداش به حساب شما افزوده می شود.

راه نهم:
چنانچه یکی از اعضا در بخش ارتباط با اعضا برای شما پیام تبلیغاتی ارسال کرده باشد، با مشاهده هر پیام تبلیغاتی ۲۵۰ ریال به درآمد شما افزوده می شود. یک علامت $ در کنار ساعت پیام، نشان می دهد که پیام از نوع تبلیغاتی است.

حتما ببینید

کاپیتالیست را باید در موزه های تاریخی جهان بنگریم

سوم ژانویه ۲۰۰۹ برابر با ۱۴ دی ۱۳۸۷ ، بیست و یکمین سالگرد ملاقات هیات …

ارزهای دیجیتال، معبری برای شکستن سد تحریم

محمدی، رییس هیات مدیره انجمن بلاک چین گفت: ارزهای دیجیتال همه مشکلات ما را حل …

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi