کسب موفقیتی بزرگ در جشنواره ملی توسط عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گناباد

دکتر میرچراغی، رییس دانشکده پزشکی و عضو هیات علمی دانشگاه موفق شد عناوین اول و سوم کشوری یازدهمین جشنواره ملی آموزش پزشکی شهید مطهری (ره) را کسب نماید.

با توجه به نتایج اعلام شده از سوی وبسایت رسمی نوزدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی و یازدهمین جشنواره  کشوری شهید مطهری (ره)، فرآیندهای ارایه شده از سوی دکتر سید فرزین میرچراغی، رییس دانشکده پزشکی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گناباد با عناوین « ساخت شبیه ساز واقعیت مجازی تعاملی (Interactive Virtual Reality) معاینات بالینی نورولوژی و ریه » حائز رتبه اول کشوری در حیطه  طراحی و تولید محصولات آموزشی پزشکی، و « ادغام آموزش الکترونیک در فرایندهای آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در راستای نوآوری و بهبود کیفیت آموزش علوم پزشکی » حائز رتبه سوم کشوری در حیطه یادگیری الکترونیک گردید که با توجه به همزمانی این دو رویداد، اتفاقی کم سابقه در سطح دانشگاه های علوم پزشکی و افتخاری بزرگ برای دانشگاه علوم پزشکی گناباد است.
جشنواره ملی شهید مطهری (ره) و همایش ملی آموزش پزشکی، بزرگترین رویداد آموزشی علوم پزشکی کشوراست که هر ساله در نیمه اردیبهشت ماه و به میزبانی مرکز توسعه آموزش پزشکی (EDC) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با حضور اساتید و دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در شهر تهران برگزار می گردد.
در این رویداد عظیم، اساتید و دانشجویان ضمن رقابت سالم و سازنده، به ارائه دستاوردها و نوآوری ها در آموزش علوم پزشکی می پردازند.
شایان ذکر است که نتایج نهایی رقابت فرآیندهای آموزش علوم پزشکی، پس از ۳ مرحله داوری توسط اساتید نخبه و خبره علوم پزشکی کشور و مسئولان وزارتی، از سوی EDC وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نیمه اسفند ماه اعلام، و فرآیندهای برتر کشوری معرفی می گردند.
لازم به ذکر است که جشنواره  کشوری شهید مطهری (ره)، دهم لغایت دوازدهم اردیبهشت ماه سال آینده در سالن همایش های رازی تهران، برگزار، و از صاحبان فرآیندهای برتر کشوری در حضور مقامات بلند پایه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تقدیر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi