دانلود مستقیم اپلیکیشن صرافی کوکوین

کوکوین نام شناخته شده ای در صنعت رمزنگاری شده است زیرا توانست خود را به عنوان یک فروشگاه برجسته برای انواع عملیات رمزنگاری تثبیت کند. این صرافی که در آگوست ۲۰۱۷ راه اندازی شد، دارای بیش از ۲۰۰ ارز رمزپایه و بیش از ۴۰۰ بازار است و به یکی از رنگارنگترین مراکز رمزنگاری آنلاین تبدیل شده است.

ثبت نام مستقیم اپلیکیشن صرافی کوکوین

صرافی کوکوین

این سرویس امنیت در سطح بانک، رابط نرم، UX مبتدی و همچنین طیف گسترده ای از خدمات رمزنگاری شده را ارائه می دهد: ترید و معاملات آتی، مبادله نظیر به نظیر داخلی (P2P)، امکان خرید رمزارز با استفاده از کارت اعتباری، خدمات تبادل فوری، توانایی به دست آوردن رمزارز از طریق وام یا سهام از طریق Pool-X، فرصت شرکت در پیشنهادات اولیه صرافی (IEO) از طریق KuCoin Spotlight، برخی از کمترین هزینه ها در بازار و موارد دیگر!

اطلاعات عمومی صرافی کوکوین

  • آدرس وب: KuCoin
  • تماس با پشتیبانی: لینک
  • مکان اصلی: سیشل
  • حجم روزانه: ۲۸۷۱۹ BTC
  • برنامه تلفن همراه: بله
  • غیرمتمرکز است: خیر
  • شرکت مادر: Mek Global Limited
  • انواع انتقال: کارت اعتباری، کارت بدهی، انتقال رمزارز
  • فیات پشتیبانی شده: USD ،EUR ،GBP ،AUD +
  • جفت ارزهای پشتیبانی شده: ۴۵۶
  • توکن: KCS
  • هزینه ها: بسیار کم (مقایسه نرخ ها)

مزایای کوکوین

  1. کارمزد تراکنش و برداشت کم
  2. صرافی کاربر پسند
  3. انتخاب گسترده آلت کوین ها
  4. پشتیبانی ۲۴/۷ مشتری
  5. امکان خرید رمزارز با فیات
  6. بدون چک اجباری KYC
  7. توانایی به خطر انداختن و به دست آوردن بازده رمزارز

معایب کوکوین

  1. بدون جفت تریدهای فیات
  2. بدون سپرده بانکی
  3. امکان پیچیدگی برای افراد تازه وارد

بررسی ویژگی های اصلی کوکوین

ثبت نام مستقیم اپلیکیشن صرافی کوکوین

KuCoin به یک صرافی برتر رمزارز تبدیل شده است که می تواند از خدمات دهی به هر یک از چهار دارنده رمزارز در سراسر جهان برخوردار باشد.

یک مجموعه چشمگیر از خدمات رمزنگاری شده، از جمله: فیات Onramp، معاملات آتی و صرافی معاملات مارجین، خدمات منفعل از قبیل سهام و وام، بازار نظیر به نظیر (P2P)، صفحه راه اندازی IEO برای سرمایه گذاری جمعی رمزارز، ترید غیر حضوری و موارد دیگر.

ثبت نام مستقیم و دانلود اپلیکیشن صرافی کوکوین

سایر ویژگی های قابل توجه KuCoin عبارتند از:

  • خرید و فروش ۲۰۰ ارز رمزپایه با کارمزد پایین در سراسر جهان. KuCoin به عنوان یکی از برترین صرافی های ارز رمزنگاری شده، از طیف گسترده ای از دارایی های رمزنگاری شده پشتیبانی می کند. علاوه بر پاداش و تخفیف، برای هر ترید ۰٫۱٪ کارمزد و حتی برای معاملات آتی کارمزد ناچیزی نیز در نظر می گیرد.
  • رمز ارز را با ارزهای برتر فیات، از جمله: USD ،EUR ،CNY ،GBP ،CAD ،AUD و بسیاری دیگر بخرید. KuCoin به شما امکان می دهد ارزهای رمزنگاری شده توسط فیات با استفاده از ترید فیات P2P، کارت اعتباری یا نقدی P2P خود از طریق Simplex ،Banxa یا PayMIR یا سرویس Fast Buy (خرید سریع) خریداری کنید که خرید IDR ،VND و CNY Bitcoin (BTC) یا Tether (USDT) را تسهیل می کند.
  • خدمات پشتیبانی عالی مشتری که ۲۴/۷ می توان با آنها از طریق وب سایت، ایمیل، سیستم تیکت و سایر کانال های آن تماس گرفت.
  • امنیت دارایی در سطح بانک. KuCoin از بسیاری از اقدامات امنیتی، از جمله کیف پول های برداشت میکرواستفاده می کند، رمزگذاری چند لایه در سطح صنعت، احراز هویت چند عاملی پویا و دپارتمان های کنترل خطر داخلی اختصاصی که بر اساس استانداردهای سختگیرانه امنیتی بر عملیات داده های روزمره نظارت می کنند.
  • معاملات آتی کوکوین و مارجین. ارزهای رمزپایه مورد علاقه خود را با حداکثر لوریج ۱۰۰ برابر بلند یا کوتاه کنید.
  • کسب ارز رمزپایه. وامهای رمزنگاری شده KuCoin، سهام، نرم سهام و پاداش سهام KuCoin (KCS) در مورد چگونگی استفاده از ارزهای رمزنگاری شده برای تولید محصول را بررسی کنید.
  • پلتفرم بصری و مبتدی پسند. طراحی عالی و بستر معاملاتی قوی ترید را برای همه آسان و لذت بخش می کند.
  • ترید های غیر حضوری. در صورت تمایل به افزایش امنیت رمزارز، KuCoin از توانایی ترید غیر حضوری مستقیماً از کیف پول خصوصی شما پشتیبانی می کند که توسط Arwen تسهیل می شود.

تاریخچه و پیشینه کوکوین

اگرچه این صرافی از اواسط سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرد، تیم موسس آن از سال ۲۰۱۱ در حال آزمایش فناوری بلاکچین است. معماری تکنیکال این پلتفرم در سال ۲۰۱۳ ایجاد شده است، با این وجود سال ها طول کشید تا تجربه ای بی نظیر از امروز KuCoin باشد.

بودجه توسعه کوکوین از طریق ICO جمع شد که از ۱۳ اوت ۲۰۱۷ تا ۱ سپتامبر ۲۰۱۷ ادامه داشت. در آن زمان، KuCoin توکن های KuCoin Shares (KCS) بومی خود را صادر کرد که برای دریافت پیشنهادات ویژه، تخفیف های تجاری و بخشی از سود مبادله ای استفاده می شود. فروش گسترده موفقیت آمیز بود، زیرا KuCoin تقریباً ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار در BTC (در آن زمان) برای ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ KCS جمع کرد. قیمت ICO برای یک واحد KCS مقدار ۰٫۰۰۰۰۵۵ BTC بود.

امروز دفتر مرکزی این شرکت در سیشل است. گفته می شود این شرکت بیش از ۳۰۰ کارمند در سراسر جهان استخدام کرده است.

در ماه ژوئن، کوکوین، KuMEX را نیز راه اندازی کرده است که اکنون به KuCoin Futures تغییر نام داده است. در اواخر سال، صرافی همچنین معاملات مارجین خود را با حداکثر لوریج ۱۰ برابر معرفی کرد.

KuCoin به رشد اکوسیستم خود در سال ۲۰۲۰ ادامه می دهد. از جمله مهمترین خبرها، راه اندازی بازار ترید نقدینگی Pool-X و همچنین یک راه حل تبادل یک مرحله ای KuCloud بود.

تأیید اعتبار کوکوین

در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۸، KuCoin پیگیری راستی آزمایی مشتری (KYC) را برای تسهیل مبارزه علیه مجرمان و طرح های پولشویی انجام داد.

از زمان پیکسل، کوکوین دارای ۳ سطح تأیید است:

  1. حساب تایید نشده که به تأیید ایمیل نیاز دارد و به شما امکان می دهد در هر ۲۴ ساعت حداکثر ۲ BTC برداشت کنید.
  2. حساب شخصی تأیید شده شما را ملزم به ارائه مشخصات هویت خود مانند شناسنامه یا گذرنامه و همچنین کشور محل اقامت خود می کند و محدودیت برداشت شما را به ۱۰۰ BTC در هر ۲۴ ساعت افزایش می دهد.
  3. حساب سازمانی تأیید شده محدودیت برداشت شما را به ۵۰۰ BTC در هر ۲۴ ساعت افزایش می دهد.

طبق KuCoin، به کاربران اکیداً توصیه می شود که برای جلوگیری از مشکلات در آینده، راستی آزمایی را کامل انجام دهند. علاوه بر این، کاربران تأیید شده می توانند در معاملات فیات به رمزنگاری شرکت، پس از دسترسی به پلتفرم، شرکت کنند.

در ژوئن سال ۲۰۲۰، KuCoin همکاری خود را با شرکت تجزیه و تحلیل و نظارت رمزنگاری Chainalysis اعلام کرد تا اقدامات انطباق خود را بیشتر کند.

بررسی اجمالی هزینه های کوکوین

کوکوین کمترین کارمزد را در میان صرافی های آلت کوین ارائه می دهد. ساختار هزینه آن نسبتا ساده است و درک آن آسان است.

در اینجا، هر ترید مشمول کارمزد ثابت ۰٫۱٪ است. هزینه ها براساس حجم معاملات ۳۰ روزه شما یا سهام KuCoin (KCS) کاهش می یابد که به شما تخفیف اضافی هزینه معاملات را می دهد. علاوه بر این، شما از توکن های KCS برای پوشش برخی از کارمزد های تراکنش خود با KCS Pay استفاده می کنید.

علاوه بر این، کوکوین دارای یک برنامه سرمایه گذار سازمانی است که شرکت کنندگان می توانند تخفیف قابل توجهی در هزینه ترید دریافت کنند. در اینجا نحوه مقایسه هزینه های KuCoin با سایر صرافی های معروف آلت کوین وجود دارد:

صرافی هاجفت های آلت کوینهزینه های ترید
Kucoin4000.1%
Binance5390.1%
HitBTC7730.07%
Bittrex3790.2%
Poloniex920.125%/0.0937%

وقتی نوبت به معاملات آتی می رسد، KuCoin از ساختار هزینه زیر استفاده می کند:

ساختار هزینه کوکوین در معاملات آتی

سهام KuCoin (KCS) چیست؟

سهام KuCoin (KCS) برای تأمین بودجه ایجاد مبادله استفاده و در مجموع، ۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ KCS صادر شد و بین بنیانگذاران، سرمایه گذاران خصوصی و سرمایه گذاران عادی توزیع گردید. توکن های صادر شده در فازهای اول و دوم مشمول چهار دوره (۲ سپتامبر ۲۰۲۱، برای فاز یک) و دو سال قفل شدن دوره (۲ سپتامبر ۲۰۱۹، برای فاز دو) است.

فاز های کووکوین

دارندگان KCS از مزایای زیر برخوردار هستند:

سود سهام ارز رمزنگاری شده روزانه دریافت کنید که ۵۰٪ از هزینه های بازرگانی جمع شده را تشکیل می دهد.
تخفیف هزینه ترید دریافت کنید (حداقل ۱۰۰۰ KCS برای ۱٪ تخفیف؛ حداکثر ۳۰،۰۰۰ KCS برای ۳۰٪ تخفیف). این سیستم برای محاسبه نرخ تخفیف قابل اجرا، روزانه در ساعت ۰۰:۰۰ (UTC +8) دارایی های KCS کاربران را ثبت می کند. جفت های ترید بیشتری از جمله BTC ،ETH ،LTC ،USDT ،XRP ،NEO ، EOS ،CS وGO.

طراحی کوکوین

KuCoin بسیار ساده و آسان جهت استفاده حتی برای مبتدیان است. این یک طرح مدرن و ساده است که در تمام صفحات گسترش یافته و توسط یک رابط قدرتمند API تأمین می شود. بستر معاملاتی از یک موتور اصلی ترید پیشرفته استفاده می کند که می تواند میلیون ها معامله در ثانیه (TPS) را مدیریت کند.

نمودار کوکوین(1)

علاوه بر این، می توانید بین صرافی های مبادله قدیمی و جدید جابجا شوید. هر دو آنها به روش خاص خود راحت هستند، بنابراین این شما هستید که تصمیم می گیرید صرافی قدیمی یا جدید را انتخاب کنید.

نمودار کوکوین (2)

مهمترین ویژگی هر صرافی معامله در محل است. در اینجا، KuCoin به شما امکان می دهد بیش از ۲۰۰ رمز و ارز رمزپایه را با کارمزد نسبتاً کم مبادله کنید. هزینه هر ترید به عنوان یک گیرنده یا سازنده برای شما ۰٫۱٪ خواهد بود.

اگر می خواهید ترید کنید، باید به برگه “بازارها” بروید و بازار مورد نظر خود را جستجو کنید. ورود به پنجره ترید نیاز به ارائه رمز ورود به ترید دارد که می توانید آن را به عنوان معیار امنیتی اضافی تنظیم کنید. اگرچه ممکن است در ابتدا پیچیده به نظر برسد، اما صرافی دارای یک طرح تمیز و ساده است.

تصویر نمودار کوکوین

در اینجا پنجره های زیر را دارید:

  1. نمودار قیمت با ابزارهای نمودار پیشرفته برای تجزیه و تحلیل تکنیکال (TA) توسط TradingView.
  2. سفارش قرار دادن پنجره برای خرید (سبز) و فروش (قرمز). در حال حاضر، کوکوین از سفارشاتLimit ، Market ،Stop Limit و Stop Market پشتیبانی می کند. همچنین، می توانید ویژگی های سفارش اضافی مانند Post-Only ،Hidden یا Time In Force (Good Till Cancled ،Good Till Time ،Immediate یا Cancel و Fill or Kill) را با توجه به ابزار و استراتژی ترید خود تعیین کنید.
  3. پنجره بازارها، که به شما کمک می کند در عرض چند ثانیه بین جفت های مختلف ترید جابجا شوید. بازارهای با مارک ۱۰ برابر نیز در معاملات مارجین KuCoin موجود است.
  4. تاریخچه سفارش با کلیه سفارشات خرید و فروش فعلی.
  5. پنجره ترید اخیر که در آن می توانید جدیدترین معاملات بازار یا عمق بازار را مشاهده کنید.
  6. سفارشات باز، سفارشات متوقف، تاریخ سفارش و سابقه ترید شما.
  7. پنل اخبار با جدیدترین اخبار KuCoin و بازار.
تصویر پنجره های موجود در صفحه کوکوین

در مجموع، به راحتی می توان گفت KuCoin یک صرافی قدرتمند و پیشتاز است. برای کاربرانی که ترجیح می دهند در حال حرکت ترید کنند، KuCoin یک برنامه تلفن همراه مناسب در هر دو دستگاه تلفن همراه Android و iOS در دسترس دارد.

برنامه تلفن همراه صرافی کوکوین

معاملات Futures KuCoin

معاملات Futures KuCoin برای مبتدیان و کاربران حرفه ای است. کوکوین در اواسط سال ۲۰۱۹ پلتفرم Futures (که قبلاً با نام KuMEX شناخته می شد) را راه اندازی کرد. این به کاربران امکان می دهد تا قراردادهای مارجین Bitcoin (BTC) و Tether (USDT) را با حداکثر لوریج ۱۰۰ برابر ترید کنند. این بدان معنی است که شما می توانید تا سقف ۱۰ هزار دلار قرارداد با فقط ۱۰۰ دلار در حساب خود ترید کنید.

دو نسخه از KuCoin Futures وجود دارد: یکی برای مبتدیان (نسخه ساده) و دیگری برای تریدر های باتجربه تر (نسخه حرفه ای) تعیین شده است.

معاملات مارجین با حداکثر لوریج ۱۰ برابر

یکی دیگر از ویژگی های جالب KuCoin معاملات مارجین آنهاست که در حال حاضر به شما امکان می دهد ۳۶ جفت ارز USDT ،BTC و ETH را با حداکثر لوریج ۱۰ برابر کوتاه یا طولانی کنید. این جفت ارزها دارای رمز ارزهای برتر مانند بیت کوینEthereum ،Litecoin ،XRP ،EOS ،ATOM ،Dash ، Tron ،Tezos ،Cardano و سایر موارد هستند.

برخلاف KuCoin Futures، معاملات مارجین مستقیماً در صرافی بورس انجام می شود، جایی که می توانید بازارهای معاملات مارجین را انتخاب کرده و سفارشات معاملات مارجین را در بورس قرار دهید.

ترید فیات P2P

بازار KuCoin P2P یکی دیگر از خدمات مناسب ارائه شده توسط کوکوین است. در اینجا می توانید ارزهای رمزنگاری شده مانند USDT ،BTC ،ETH ،PAX و CADH را مستقیماً از تریدرها خریده و به تریدر دیگری بفروشید.

بازار P2P از روش های مختلف پرداخت از جمله PayPal، انتقال سیم، تعامل و سایر روش های پرداخت معروف با استفاده از محبوب ترین ارزهای فیات مانند USD ،CNY ،IDR ،VND و CAD پشتیبانی می کند.

برای ترید با KuCoin P2P desk، باید حساب KuCoin خود را تأیید کنید.

صرافی فوری KuCoin

صرافی فوری KuCoin که با مشارکت HFT تأسیس شده است و مبادلات رمزنگاری به رمزنگاری فوری را تسهیل می کند.

در حال حاضر، صرافی فوری KuCoin به شما امکان می دهد Bitcoin (BTC) ،Bitcoin Cash (BCH) ،Ethereum (ETH) ،Litecoin (LTC) و XRP (XRP) را برای Tether (USDT) و Bitcoin (BTC) ترید کنید.

سرویس صرافی به دنبال بهترین نرخ ارز است و در حال حاضر رایگان است.

صرافی فوری کوکوین

ویژگی خرید سریع

ویژگی KuCoin Fast Buy به تریدرها امکان خرید و فروش BTC ،USDT و سایر ارزهای رمزپایه را با استفاده از ارزهای فیات IDR ،VND و CNY می دهد. برای خریدهای رمزارز سریع و کم هزینه با استفاده از روش های پرداخت مانند WeChat ،Alipay کارت های بانکی و سایر روش های پرداخت فیات عالی است.

ویژگی خرید سریع

امنیت کوکوین

تا ژوئیه سال ۲۰۲۰، هیچ موردی درباره هک KuCoin گزارش نشده است. این صرافی ترکیبی جذاب از اقدامات احتیاطی امنیتی را در دو سطح سیستم و عملیاتی ایجاد می کند. از نظر سیستم، صرافی مطابق با استانداردهای صنعت مالی ساخته شده است که به آن رمزگذاری و امنیت داده در سطح بانک را می دهد. در سطح عملیاتی، صرافی از بخشهای کنترل خطر ویژه ای استفاده می کند که قوانین سختگیرانه ای را برای استفاده از داده ها اعمال می کنند.

امنیت کوکوین

از طرف کاربر، می توانید با راه اندازی امنیت حساب KuCoin خود را به حداکثر برسانید:

  • احراز هویت دو عاملی
  • سوالات امنیتی
  • عبارت ایمنی ضد فیشینگ
  • عبارت ایمنی ورود به سیستم
  • رمز عبور ترید
  • تأیید تلفن
  • اعلان های ایمیل
  • محدود کردن IP ورود به سیستم (هنگام نگه داشتن حداقل ۰٫۱ BTC توصیه می شود)

با استفاده از این تنظیمات می توانید از ایمن بودن بودجه خود مطمئن باشید. با این حال، یک توصیه استاندارد این است که همه وجوه خود را در صرافی نگه ندارید. در عوض، فقط آنچه را که توانایی از دست دادن آن را دارید در صرافی ها نگه دارید. به طور کلی، اکثر کاربران موافقند که KuCoin یک بستر ایمن و قابل اعتماد است.

پشتیبانی مشتری کوکوین

KuCoin به طور شبانه روزی کارکنان پشتیبانی مشتری دارد که از طریق کانال های زیر قابل دسترسی است:

  • مرکز راهنمایی KuCoin
  • مرکز سوالات متداول
  • چت آنلاین
  • پشتیبانی از برنامه تلفن همراه

علاوه بر این، می توانید با سایر کاربران KuCoin ارتباط برقرار کنید و همچنین از طریق کانال های رسانه های اجتماعی زیر به انجمن صرافی بپیوندید:

  • فیس بوک (به زبان های انگلیسی، ویتنامی، روسی، اسپانیایی، ترکی، ایتالیایی موجود است).
  • تلگرام (به زبان های انگلیسی، چینی، ویتنامی، روسی، اسپانیایی، ترکی، ایتالیایی موجود است).
  • توییتر (به زبان های انگلیسی، ویتنامی، روسی، اسپانیایی، ترکی، ایتالیایی موجود است).
  • Reddit (به انگلیسی، ویتنامی، روسی، اسپانیایی، ترکی، ایتالیایی موجود است).
  • یوتیوب
  • Medium
  • اینستاگرام

به طور کلی، پشتیبانی مشتری آن سریع پاسخ می دهد و حداکثر طی چند ساعت به شما کمک می کند تا مشکلات خود را رفع کنید.

چگونگی واریز و برداشت در صرافی کوکوین

KuCoin یک صرافی رمزنگاری به رمزنگاری است، به این معنی که شما نمی توانید هیچ فیاتی را واریز کنید، مگر اینکه آن را مستقیماً از طریق شخص ثالث خریداری کنید (مانند SImplex یا Banxa). این جفت معاملات فیات و سپرده را پشتیبانی نمی کند، اما به طور فزاینده ای از روش های پرداخت فیات بیشتر پشتیبانی می کند که در خدمات “Buy Crypto” آن ادغام شده است.

KuCoin برای سپرده ها هزینه ای دریافت نمی کند و برای برداشت ها هزینه ثابت متفاوتی دارد. زمان پردازش معاملات معمولاً به بلاکچین دارایی بستگی دارد، اما در مدت یک ساعت اجرا می شود، بنابراین برداشت ها معمولاً در عرض ۲-۳ ساعت به کیف پول کاربر می رسد. برداشت های قابل ملاحظه بیشتری به صورت دستی پردازش می شود، بنابراین کاربرانی که مقادیر بیشتری را برداشت می کنند ممکن است مجبور باشند هر بار ۴-۸ ساعت صبر کنند.

چگونگی باز کردن حساب کوکوین

برای رفتن به صفحه اصلی KuCoin، روی دکمه “Go To KuCoin Exchange” کلیک کنید. پس از ورود، دکمه “ثبت نام” را در گوشه بالا سمت چپ مشاهده خواهید کرد.

ایمیل یا شماره تلفن و گذرواژه قوی خود را با حروف بزرگ و اعداد وارد کنید. “ارسال کد” را بزنید و ایمیل یا تلفن خود را برای داشتن کد تأیید بررسی کنید، کد زیر را نیز باید وارد کنید.

سپس، علامت موافقت با شرایط استفاده Kucoins را بررسی کنید. “بعدی” را فشار دهید، “captcha” کامل را بزنید. آخرین کاری که باید انجام دهید تأیید آدرس ایمیل خود از طریق پیوندی است که به صندوق ورودی شما ارسال می کنند.

صفحه ثبت نام در صرافی کوکوین

ثبت نام مستقیم و دانلود اپلیکیشن صرافی کوکوین

حتما ببینید

ارزهای دیجیتال، معبری برای شکستن سد تحریم

محمدی، رییس هیات مدیره انجمن بلاک چین گفت: ارزهای دیجیتال همه مشکلات ما را حل …

ارزهای دیجیتال محکوم به بقا

با سلامخیلی خلاصه چکیده مقاله خدمت دوستان ارائه میشود به چند دلیل ارزهای دیجیتال محکوم …

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi