ویدئوی پرطرفدار این روزها آثار هنری “منصوری” در اخبار خودرویی جهان

فیلمبردار بنا به نظر مدیران کمپانی و مسائل امنیتی از ثبت تصاویر کامل مربوط به فضای داخلی کارخانه منع شده است.

وقتی در صنعت تیونینگ صحبت از یک مجموعه فوق حرفه ای باشد؛ قطعا نام “منصوری” نیز در لیست قرار خواهد داشت. تیونر باسابقه ای که فعالیت خود را از سال ۱۹۸۹ آغاز کرده و آثار هنری متعددی را با برندهای لوکس صنعت خودرو شکل داده است.

اخیرا یک ویدئوی بسیار دیدنی مربوط با نام تور ۲۰۲۰ کارخانه منصوری منتشر شده که البته بیشتر به نمایش ۳ محصول آن یعنی منصوری وناتوس(لامبورگینی اوروس)، منصوری کابررا(لامبورگینی اونتادور SVJ) و منصوری کاست لاین(رولزرویس کالینان) اختصاص دارد. فیلمبردار بنا به نظر مدیران کمپانی و مسائل امنیتی از ثبت تصاویر کامل مربوط به فضای داخلی کارخانه منع شده است. کیفیت بالای فیلمبرداری و ملاقات نزدیک با سه محصول نامبرده به شدت مورد توجه مخاطبان اخبار خودرویی قرار گرفته است.

وناتوس از پیشرانه خورجینی ۸ سیلندر توربودوقلو با ۸۳۸ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن متر بهره می برد. این در شرایطی است که موتور استاندارد اوروس ۶۴۱ اسب بخار خروجی دارد.

منصوری کابررا طی ۲٫۶ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت آن نیز برابر با ۳۳۵ کیلومتر برساعت است. برای کابررا از موتور ۶٫۵ لیتری ۱۲ سیلندر با خروجی ۷۹۹ اسب بخار و گشتاور ۷۸۰ نیوتن متر استفاده شده است از این محصول منصوری فقط ۳ دستگاه تولید شده است.

کاست لاین نیز از موتور ۶٫۷۵ لیتری ۱۲ سیلندر با ۶۰۱ اسب بخار خروجی و گشتاور ۹۵۰ نیوتن متر استفاده می کند که در آزمایش ها طی ۵ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت رسیده است.

حتما ببینید

معرفی موسسه تیونینگ IFM ،

این موسسه از سال ۱۳۶۹به طور جدی فعالیت خود را در راستای تیونینگ بدنه اتومبیل …

مافیای خودرو در تمام اتفاقاتی که منجر به افزایش قیمت آن شود نقش مستقیم دارد

صنعت خودرو در ایران طی سالها و دهه های گذشته بر خلاف تمام جهان ، …

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi