واکنش کاربران فضای مجازی به تخریب سعید محمد در نگاه آماری

واکنش کاربران فضای مجازی به تخریب سعید محمد: «اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید» در فضای پروپاگاندا که اوج ظهور آن در انتخابات‌هاست، جریانات سیاسی_ رسانه‌ای سعی در کنشگری در راستای مهندسی نظر رای‌دهندگان به نفع کاندیدای خود دارند. طی روزهای اخیر یکی از همین جریانات  اقدام به بازنشر مطلبی برعلیه جوان‌ترین گزینه جدی انتخابات ۱۴۰۰ کرد. موضوعی که با واکنش منفی کاربران فضای مجازی همراه شد و مطالبه‌گری جهت شفاف‌سازی یا عذرخواهی را پررنگ کرد.

?رصد دیتاک در فضای مجازی نشان می‌دهد کاربران با استفاده از هشتگ #سعید_محمد و تولید بیش از ۴۰ هزار محتوا در دو روز گذشته به کنشگری درباره مصاحبه منتشر شده یکی از مسئولان سپاه در خبرگزاری فارس درباره این کاندیدای انتخابات پرداخته‌اند.

?در فضای توییتر کاربران با ۲۹ هزار و ۷۰۰ توییت، ۲۳ هزار و ۳۰۰ ریتوییت، ۹۷ هزار و ۳۰۰ لایک و با تولید ۱۲۳۹ پست در ساعت نسبت به این موضوع کنشگری داشته‌اند. هشتگ‌های #سعید_محمد، #سعید_محمد_تنها_نیست، #سردار_جوانی، #خبرگزاری_فارس و #محمد_تنها_نیست پرکاربردترین هشتگ‌های فضای توییتر بوده است.

?توییت «می‌توانست بماند و هر هفته یک ابرپروژه افتتاح کند تا محبوب‌تر شود ولی می‌خواهد مردانه به میدان بیاید. با استعفای سعید محمد اونایی که میگفتن محمد از امکانات و ظرفیت‌های قرارگاه خاتم برای انتخابات ۱۴۰۰ استفاده شخصی میکنه، الان دیگه چه بهونه‌ای دارن» پربازنشرترین توییت و متن «هیچ‌وقت طرفدار یا مخالف سعید محمد نبودم ولی اینکه تیتر بزنید سعید محمد بخاطر تخلف از فرماندهی قرارگاه خاتم‌الانبیا برکنار شد فقط تخلف اقتصادی رو به ذهن متبادر می کنه نه انتخاباتی. اگر دین ندارید آزاده باشید» پرلایک‌ترین توییت بوده است.

?کاربران تلگرام نیز با انتشار ۷٫۲ هزار پست، ۱۵ میلیون بازدید و ۳۰۰ پست در ساعت و هشتگ‌های #جوانی، #محمد، #سعید، #سپاه و #سردار نسبت به فضای تخریبی کنشگری داشته‌اند. خبر فوری، آخرین خبر و بی‌بی‌سی منابع تلگرامی پرنفوذ در این زمینه بوده‌اند.

کمپین مردمی حمایت از دکتر سعید محمد در انتخابات ریاست جمهوری اپلیکیشن موبایلی خود را منتشر کرد

برای دانلود اپلیکیشن و انتشار آن در فضای مجازی روی لینک زیر کلیک کنید

لینک ۱ : دانلود اپلیکیشن کمپین سعید محمد در انتخابات ریاست جمهوری
  لینک ۲ : دانلود اپلیکیشن کمپین سعید محمد در انتخابات ریاست جمهوری  

به نقل از کمپین مردمی حمایت از دکتر سعید محمد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اینفو گرافی تخریب سعید محمد

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi