نسخه جدید شاد ، دانلود جدید ترین و آخرین برنامه شاد ، دانلود نسخه ویندوز و موبایل نرم افزار و برنامه شاد

توجه : با ارائه جدید ترین نرم افزار شاد لینک نسخه های قبلی غیر فعال شده و به صورت اتوماتیک جدیدترین نسخه موبایل و ویندوز در ردیف آخر جایگزین خواهد شد

نسخه جدید شاد ، دانلود جدید ترین و آخرین برنامه شاد ۲٫۶٫۷

نسخه جدید شاد ، دانلود جدید ترین و آخرین برنامه شاد ۲٫۶٫۸

نسخه جدید شاد ، دانلود جدید ترین و آخرین برنامه شاد ۲٫۶٫۹

نسخه جدید شاد ، دانلود جدید ترین و آخرین برنامه شاد ۲٫۷٫۰

نسخه جدید شاد ، دانلود جدید ترین و آخرین برنامه شاد ۲٫۷٫۱

نسخه جدید شاد ، دانلود جدید ترین و آخرین برنامه شاد ۲٫۷٫۲

نسخه جدید شاد ، دانلود جدید ترین و آخرین برنامه شاد ۲٫۷٫۳

نسخه جدید شاد ، دانلود جدید ترین و آخرین برنامه شاد ۲٫۷٫۴

نسخه جدید شاد ، دانلود جدید ترین و آخرین برنامه شاد ۲٫۷٫۵

نسخه جدید شاد ، دانلود جدید ترین و آخرین برنامه شاد ۲٫۷٫۶

نسخه جدید شاد ، دانلود جدید ترین و آخرین برنامه شاد ۲٫۷٫۷

نسخه جدید شاد ، دانلود جدید ترین و آخرین برنامه شاد ۲٫۷٫۸

نسخه جدید شاد ، دانلود جدید ترین و آخرین برنامه شاد ۲٫۷٫۹

نسخه جدید شاد ، دانلود جدید ترین و آخرین برنامه شاد ۲٫۸٫۰

نسخه جدید شاد ، دانلود جدید ترین و آخرین برنامه شاد ۲٫۸٫۱

نسخه جدید شاد ، دانلود جدید ترین و آخرین برنامه شاد ۲٫۸٫۲

نسخه جدید شاد ، دانلود جدید ترین و آخرین برنامه شاد برای موبایل

نسخه جدید شاد برای نصب بر روی ویندوز و کامپیوتر

توجه : با ارائه جدید ترین نرم افزار شاد لینک نسخه های قبلی غیر فعال شده و به صورت اتوماتیک جدیدترین نسخه جایگزین خواهد شد

سامانه شاد چیست؟

عنوان شاد، برگرفته از عبارت “شبکه آموزشی دانش آموزی” می باشد. پس می توان دریافت که سامانه ای تخصصی برای دانش آموزان و فعالیت های مربوط به آن ها به شمار می آید.

دانلود نسخه ویندوزی نرم افزار شاد

سامانه آموزش الکترونیکی از سال ها پیش در دانشگاه ها وجود داشت اما در مدارس چنین امکانی فراهم نبود. از همین رو آموزش دروس پایه های مختلف، ابتدا از طریق رسانه ملی صورت گرفت. این شیوه آموزش از راه دور، بسیار مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار گرفت و موجب شد که مسئولین به فکر یک سامانه آموزش مجازی پیشرفته بیافتند.

سامانه شاد، همان بستری است که برای آموزش مجازی دانش آموزان در نظر گرفته شده است. در این سامانه آموزش به صورت آنلاین انجام می شود و دانش آموزان موظف هستند در ساعات مقرر، در کلاس های مجازی شرکت کنند. چنان چه امکان حضور در کلاس های آنلاین برای دانش آموز وجود نداشته باشد، می تواند از فایل های ذخیره شده آن ها استفاده نماید اما باید این موضوع را با معلم و مدیر مدرسه خود مطرح کند.

ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که اگر دانش آموز در کلاسی شرکت نکند، مسئولین مدرسه چگونه متوجه می شوند؟ ورود و خروج دانش آموزان در این شبکه آموزشی ثبت می گردد، یعنی حضور و غیاب آن ها کاملا تحت کنترل قرار دارد. هم چنین اگر دانش آموزی بدون هماهنگی، کلاس درس خود را ترک کند، برای او غیبت در نظر گرفته می شود.

راهنمای ورود به شبکه آموزشی دانش آموزی شاد (جدید ترین نسخه)

پیش از این که معلمان و دانش آموزان وارد سامانه شاد شوند و فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند، مدیر مدرسه باید از طریق سامانه سناد اطلاعات مربوط به آن ها را ثبت و در صورت وجود، بررسی و تایید نماید.

به طور کلی فرآیند ورود به سامانه شاد، طی سه مرحله از سوی مدیر مدرسه، معلم ها و دانش آموزان انجام می شود. ورود به سامانه شاد، نیاز به نصب برنامه شاد و یا ثبت نام در نسخه تحت وب این سامانه دارد. مراحل زیر، بیانگر نحوه ثبت نام و ورود به سامانه شاد می باشند.

نحوه ثبت نام و ورود به جدیدترین نرم افزار دانش آموزی شاد

  • پس از باز نمودن اپلیکیشن شاد، در صفحه اول دکمه “ورود به برنامه” را بفشارید.
  • در این مرحله شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید و بر روی کلید “ورود” کلیک کنید.
  • پس از وارد نمودن کد فعال سازی که به شماره شما ارسال گردید، دکمه “ورود” را فشار دهید که با این کار به سامانه وارد خواهید شد و در صفحه که در زیر مشاهده می کنید، بایستی نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید.
  • پس از ورود به برنامه می بایست روی گزینه “ورود به مدرسه من” کلیک کنید.
  • در مرحله بعد بر روی آیکون “افزودن کاربر” کلیک کنید.
  • سپس می بایست به انتخاب نقش خود از میان سه گزینه “مدیر”، “معلم”و “دانش آموز” بپردازید.
  • پس از این مرحله، در صفحه ای که برای ورود مدیران و معلمان به برنامه شاد نشان داده می شود، باید کد ملی خود را وارد کنند تا اطلاعات مربوط به آن ها نمایان گردد. همچنین برای دانش آموزان عزیز نیز، به همین صورت امکان ورود به حساب کاربری فراهم می گردد. به منظور انجام مراحل احراز هویت خود می بایست کد ملی خود را در بخش مربوطه وارد نموده و کلید “تایید” را بفشارید.
  • سال تولد خود را ثبت کرده و روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.
  • ماه تولد خود را وارد نمایید و مجددا روی گزینه “تایید” کلیک کنید.
  • به عنوان آخرین مرحله از احراز هویت خود، روز تولد خود را وارد نموده و سپس کلید “تایید” را بفشارید.
  • چنانچه ثبت نام شما در اپلیکیشن شاد با موفقیت انجام شود، اپلیکیشن پیغام “احراز هویت با موفقیت انجام شد” روبه رو می شوید که با کلیک روی عبارت “باشه“ لیست کلاس ها برایتان نمایش داده می شود.

در صورتی که پس از انجام تمامی موارد فوق، با پیغام “اطلاعات وارد شده معتبر نیست” مواجه شدید، لازم است از مدیر خود بخواهید که اطلاعات ثبت شده شما در سامانه سناد را مجددا بررسی نماید.

چنانچه قبلا مراحل مربوط به احراز هویت خود را انجام داده باشید، با پیام “احراز هویت شما قبلا انجام شده است” مواجه خواهید شد که کافی است روی گزینه “باشه” کلیک کرده و از امکانات برنامه شاد بهره مند شوید.

پس از تکمیل فرآیند احراز هویت در سامانه شاد، دانش آموزان به طور رسمی در سامانه شاد شناخته می شوند و گروه های درسی برای آن ها قابل مشاهده می باشند.

نحوه ثبت نام و ورود به گروه های کلاسی در نسخه ویندوزی شبکه آموزشی دانش آموزی

دانش آموزان می توانند از طریق نسخه ویندوزی سامانه شاد نیز، برای ورود به کلاس های درسی خود اقدام کنند. به این منظورپس از نصب نسخه ویندوزی مراحل زیر را طی نمایند.

  • درج شماره تلفن همراه و کلیک بر روی دکمه مرحله بعد
مرحله اول ثبت نام نسخه وب سامانه شاد
  • وارد کردن کد فعال سازی و انتخاب گزینه مرحله بعد
مرحله دوم ثبت نام نسخه وب سامانه شاد
  • برگزیدن گزینه ” ورود دانش آموز “ از قسمت راست صفحه
مرحله سوم ثبت نام نسخه وب سامانه شاد
  • وارد نمودن اطلاعات خواسته شده اعم از کد ملی، سریال شناسنامه و تاریخ تولد
مرحله چهارم ثبت نام نسخه وب سامانه شاد

اگر برنامه کلاس های سامانه شاد با پخش دروس از رسانه ملی تداخل داشت باید چه کرد؟

راه اندازی سامانه شاد، مانع پخش دروس از تلویزیون نخواهد شد اما اگر ساعت کلاس های این دو با یکدیگر تداخل داشتند چه کار باید کرد؟ آیا برای دانش آموز غیبت محسوب می شود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تمامی مدارس موظف هستند، برنامه آموزشی کلاس هایی که ساعت آن ها با آموزش تلویزیونی تداخل دارند را دانلود کنند و با بارگذاری آن ها در سامانه شاد، دسترسی را برای تمامی دانش آموزان سهولت ببخشند. در نتیجه می توان گفت برای دانش آموزی غیبت محسوب نمی شود اما او باید در مهلت معینی نسبت به دریافت و مشاهده محتوای آموزشی موجود در شبکه آموزشی دانش آموزی، اقدام کند.

چنان چه تاخیر یا عدم شرکت دانش آموز در کلاس های مجازی از قبل به اطلاع معلم و مدیر رسیده باشد، برای او غیبت ثبت نمی شود. دانش آموزان باید بدانند که فعالیت های آن ها در فضای مجازی و نیز ارزشیابی هایی که در این مدت انجام شود، به منزله نمره مستمرشان خواهد بود.

سوالات متداول

۱- اتباع خارجی چگونه می توانند وارد سامانه شاد شوند؟

این افراد باید به جای کد ملی، کد هویتی اتباع خود را وارد کنند و نیازی نیست که قسمت های مربوط به اطلاعات شناسنامه ای را تکمیل نمایند.

۲- آیا امکان ذخیره سازی کلاس و محتوای آموزشی در سامانه شاد وجود دارد؟

بله، تمامی محتوایی که در این سامانه ارائه می شود قابل ذخیره سازی می باشد.

۳- هنگام مواجهه با پیغام های خطای سامانه شاد باید چه کنیم؟

اکثر خطاها به علت مراجعه مستقیم به سایت شبکه اجتماعی دانش آموزی بروز می دهند. بنابراین اپلیکیشن شاد را نصب کنید و یا از طریق نسخه تحت وب آن وارد سامانه مذکور شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi