دانلود و مشاهده مستند انیمیشن رمز گشایی از برنامه دجال (۲۰۲۰) : I, Pet Goat 2.99

مقدمه

حمد و سپاس مخصوص خداوندی است که قرآن کریم، پیامبر (ص) و اهل بیت مطهرشان (ع) را عامل هدایت بشر قرار داد. اینک که در شبی خجسته و با برکت و همزمان با سالروز آغاز امامت امام عصر (عج)، فاز جدید فعالیت وبسایت « وعده صادق » به ۳ زبان فارسی، عربی و انگلیسی آغاز می گردد، موجب خرسندی است که اعلام نماییم که پروژه فرهنگی « رمزگشایی از برنامه دجال (۲۰۲۰) : I, Pet Goat 2.99 »، به انتهای خود رسیده و منتشر گردیده است.

پروژه حاضر که از ماه مارس ۲۰۱۹ میلادی و پس از سلسله وقایع آوریل ۲۰۱۹ آغاز شده است، به مدت بیش از ۱۷ ماه به طول انجامیده و صدها ساعت مطالعه، ترجمه، تصحیح، صدا گذاری، تدوین و …. را پشت سر گذارده است و به صورت ۱۸ ساعت فیلم به دو زبان فارسی، انگلیسی و زیرنویس عربی، و نیز ۳ مقاله مترادف به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی، به دست فرزندان جوان و مومن ایران اسلامی، رقم خورده است.

در این پروژه که با همکاری علمی و فنی موسسه فرهنگی وزین « موعود » عصر (عج)، به سرانجام رسیده است، یقیناً مطالب قابل تامل، و بعضاً کم نظیری به چشم می خورد که البته با توجه به ماهیت علمی و تحقیقی آن، امکان بروز نقایص و ایرادات مختلف نیز، در آن متصور است.

در ابتدای کار و قبل از ملاحظه فیلم ها یا مقالات متناظر آن ها، ذکر نکات زیر، ضروری به نظر می رسد:

الف) کل پروژه حاضر اعم از ارتقاء وبسایت « وعده صادق »، و نیز پروژه « رمزگشایی از برنامه دجال (۲۰۲۰) : I, Pet Goat 2.99  » بدون هیچ گونه کمک مالی از سوی موسسات و نهادهای رسمی و صرفاً با حمایت مالی دست اندرکاران پروژه صورت گرفته است. فلذا کارکرد تجاری برای آن متصور نبوده، و انتشار مطالب آن، به رایگان، و با ذکر منبع، بلا اشکال بوده و مورد امتنان خواهد بود.

ب) با توجه به اهداف فیلم و پروژه در خصوص ارایه دیالوگ بین المللی با پیروان سایر ادیان و نیز مردم کشورهای مختلف، اولویت بر مخاطب غیرایرانی قرار گرفته و به همین دلیل، فیلم ها و منابع مورد استناد، عمدتاً به زبان انگلیسی ارایه شده اند تا توسط مخاطب غیر ایرانی نیز قابلیت راستی آزمایی داشته باشند.

ج) با توجه به تمرکز بر مخاطبان غیرایرانی، تلاش شده است تا در انتخاب موسیقی متن نیز، توجه به آثار شاخص بین المللی گردد و به همین دلیل، اولویت با ذائقه بین المللی مد نظر بوده است. فلذا از مخاطبان محترم درخواست می گردد که در نقدهای احتمالی، به این موضوع توجه نمایند.

د) ممکن است در ملاحظه فیلم ها و مقالات، ابتدائاً احساس گردد که برخی توضیحات، غیرضروری و یا طولانی هستند و ممکن است مخاطب در ابتدای امر، ضرورتی در خصوص ارایه این توضیحات، احساس نکند. این مساله به خصوص در ملاحظه ۲ قسمت اول فیلم های اصلی، بیشتر به چشم می آیند و از انتهای قسمت دوم، جذابیت و سرعت ارایه اطلاعات بیشتر خواهد شد. به همین دلیل در درجه اول، مخاطبان محترم را به صبر و شکیبایی، دعوت می نماییم تا در زمان ارایه اطلاعات بخش های اول، صبر و حوصله به خرج دهند و پس از کسب اطلاعات پایه، ادامه بحث را با سهولت بیشتری مطالعه نمایند.

ه) یکی از دلایلی که موجب گردید که توضیحات بعضاً طولانی و مشابه در قسمت های مختلف پروژه، مورد استفاده قرار گیرد، کاهش امکان تقطیع فیلم، و سوء استفاده از آن، برای گمراه نمودن مخاطبان می باشد. بدیهی است هیچگاه نمی توان امکان تقطیع را به صفر رساند، لیکن می توان با تمهیداتی، این امکان را کاهش داد. همچنین برخی از توضیحات، گرچه ممکن است ظاهراً موضوع مشابهی را مورد بحث قرار داده باشند، لیکن در عمل، به ابعاد مختلفی از موضوع اشاره نموده اند که این مساله در اکثر موضوعات مذکور، به خوبی قابل دریافت است.

و) گرچه به صورت کلی، معمولاً روال بر این است که حداکثر زمانی که نریتور باید به خود اختصاص دهد، ۵۰ درصد از زمان هر فیلم می باشد، لیکن حجم بالای کار، محدودیت شدید زمانی و فنی، موجب گردید که از طولانی شدن قسمت ها و اضافه نمودن صحنه های تاییدی یا تزئینی بیشتر و نیز به کار بردن افکت های حرفه ای، حتی الامکان خودداری گردد تا محتوای اصلی فیلم و پیام های کلیدی آن، به موقع در دسترس مخاطبین قرار گیرد. به همین دلیل، از این که این فیلم به لحاظ افکت های بصری و صوتی، در رده فیلم های آماتور قرار می گیرد، از مخاطبان ارجمند، پوزش می طلبیم.

ز) اگر نگاهی تجاری، تبلیغاتی یا سود محور نسبت به پروژه حاضر داشته باشیم، انتشار مطالب فعلی، در آخرین سال ریاست جمهوری ترامپ در ایالات متحده، ممکن است یک ریسک برای توجه مخاطبان به فیلم حاضر و وبسایت های سازنده آن، در نظر گرفته شود. چرا که ممکن است در انتخابات ایالات متحده آمریکا، ترامپ بازنده شود و پس از پیروزی بایدن، به هر دلیلی، فرآیند فروپاشی ایالات متحده آمریکا، با تاخیر صورت پذیرد؛ این مساله بالطبع موضوعی است که همواره باید در نظر داشته باشیم، لیکن هدف اصلی انتشار این فیلم، نه « پیشگویی آینده سیاسی آمریکا یا اروپا و … » در آینده نزدیک، بلکه ارایه ترفندها و برنامه های پیچیده و مستندی است که دشمن برای ایجاد حکومت جهانی شیطانی در اورشلیم، مد نظر قرار داده است و دیر یا زود، به سمت تحقق آن، حرکت خواهد کرد. بنابراین بخش اعظم مطالب ارایه شده، نه با هدف پیشگویی دقیق آینده ایالات متحده آمریکا و …، بلکه برای شناخت بیشتر ترفندها دشمن و برنامه های وی، برای تحقق حکومت جهانی شیطانی، و نیز ارایه تصویری از آینده محتوم جهان در نظر ادیان الهی صورت گرفته است. به همین دلیل صرف نظر از این که چه کسی در ایالات متحده آمریکا به پیروزی رسد و یا فروپاشی نهایی ایالات متحده آمریکا، چه زمانی تحقق یابد، اصل اتکای دشمن به کدها، رموز، نمادها و …، اصلی ثابت و لایتغیر می باشد. برای مثال، شروع عصر ستاره Sirius از سپتامبر ۲۰۰۱، و آغاز عصر تحولات جهانی مرتبط با ستاره رگولوس از انتهای سال ۲۰۱۱ میلادی و ابتدای سال ۲۰۱۲ میلادی، مساله ای لایتغیر بوده و این نمادهای کلیدی، با برنامه های آخرالزمانی دشمن مرتبطند. بنابراین چه فرد ظاهراً احمقی همچون « ترامپ » و « جانسون » در راس دولت های ایالات متحده آمریکا و انگلستان قرار گرفته باشند و چه بعداً بازی با « جو بایدن » به صورت زوال عقل « بایدن »! مورد توجه دشمن قرار گیرد، تمرکز بر نمادهای « Sirius »، « Regulus »، « The Fool »، « Joker »، « Ordo Ab Chao » و …، از ملزومات و نکات کلیدی برنامه های دشمن در تحرکات مرتبط با حکومت جهانی شیطانی در اورشلیم در ابتدای هزاره سوم میلادی می باشد.

ح) در اوایل سال ۱۳۸۶ هجری شمسی، معادل با ۲۰۰۶ میلادی، مقاله « فراماسونری دجال آخرالزمان » در وبلاگ اولیه، و پس از آن در وبسایت « وعده صادق »، توسط نویسنده مطالب حاضر، نگاشته شد که قدیمی ترین مطلب از نوع خود در فضای سایبری کشور بود. متعاقب آن در سال ۱۳۸۹ معادل با ۲۰۱۱ میلادی، مقاله « جهان در سیطره دجال؛ ایران جزیره امید » در وبسایت « وعده صادق » منتشر گردید، که مکمل مقاله « فراماسونری دجال آخرالزمان » بود. به دوستان عزیز و بزرگواران ارجمندی که با سلسله مطالب فراماسونری آشنایی کاملی ندارند، اکیداً توصیه می گردد که مطالب مذکور را که مستند و مفصل می باشند نیز ملاحظه و مطالعه فرمایند. چرا که پروژه حاضر، در واقع مکمل مطالب نگاشته شده قبلی است و به لحاظ محتوایی نیز، ارتباط نزدیکی بین این موارد وجود دارد.

ط) نویسنده، کارگردان و کلیه دست اندرکاران پروژه حاضر، مخاطبان را به ملاحظه فیلم کامل ۱۸ قسمتی، توصیه می نمایند. چرا که تلاش شده است تا در هر قسمت اصلی، یک بسته اطلاعاتی خاص، به مخاطبان ارایه شود. برای مثال قسمت های ۱۲، ۱۳ و ۱۴ به آتش سوزی های بزرگ سال های اخیر، اعم از کلیسای نوتردام، کتاب « گوژپشت نوتردام ویکتور هوگو » و … پرداخته است و قسمت ۱۶ به مساله کووید-۱۹ اشاره نموده است. فلذا بسته های اطلاعاتی به صورت کامل در قالب ۱۸ قسمت اصلی برای مخاطبان و بالاخص پژوهشگران تدارک دیده شده اند. با این حال برای سهولت مخاطبان، فیلم ها و کلیپ های کوتاه چند دقیقه ای نیز که بین ۵ الی ۱۵ دقیقه متغیر می باشند، از بخش های مختلف پروژه اصلی اقتباس شده اند تا برای مخاطبانی که با کمبود وقت مواجه هستند، برخی از مطالب مهم را ارایه نمایند. همچنین برای افراد علاقمند به مطالعه، پست های مختلفی در وبسایت، شبکه های اجتماعی و … نیز در نظر گرفته شده و ۳ فایل PDF به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی، در اختیار مخاطبان ارجمند، قرار گرفته است. بالطبع کماکان توصیه دست اندرکاران پروژه، به استفاده از فیلم های اصلی ۱۸ قسمتی است، لیکن برای سهولت مخاطبان، دسترسی به محتواهای کلیدی از طرق مختلف، مد نظر قرار گرفته است.

گرچه بیش از ۷۱ بار تصحیح و ویرایش بر روی محتوای مقاله و فیلم حاضر انجام شده است، لیکن با توجه به حجم انبوه کارهای صورت گرفته، محدودیت در نفرات و منابع مالی، کماکان امکان وجود خطاها و اشتباهات مختلف نیز، متصور است. به هر حال به قول ضرب المثل معروف « دیکته نانوشته غلط ندارد! » نیز، نفس آغاز و انجام چنین پروژه سنگین و زمانبری، احتمال بروز ایرادات مختلف را در بخش های مختلف آن، ناگزیر می نماید. فلذا سازندگان فیلم های حاضر و نگارندگان مقالات متناظر آن، از هر گونه نقد علمی مستدل و مستند و به دور از حاشیه، استقبال می نمایند. البته بالطبع تفاوت نقد با تخریب و پروپاگاندا، و نیز هیاهوهای سایبری و رسانه ای، کاملاً  قابل درک می باشد و امکان تخریب و هوچی گری با اهداف مختلف همچون کسب شهرت، یا کاهش تاثیرات فیلم ها و مقالات مربوطه بر روی مخاطبین وجود دارد.

از سوی دیگر، ممکن است حقیقتاً بخش هایی از مقاله، دچار نقص ها و اشتباهاتی باشد که این مساله در ۱۸ ساعت فیلم تحلیلی، غیرقابل اجتناب است، لیکن به علت چند نقطه ضعف یا نکته مبهم، زیر سوال بردن کل مطالب، نه علمی و نه اخلاقی است.

از سوی دیگر، به لحاظ فنی نیز، فیلم های ارایه شده، در رده آماتور و غیرحرفه ای قرار می گیرند و در تهیه آن ها، از حداقل افکت های صوتی و تصویری استفاده شده است. علت این امر نیز محدودیت شدید بودجه و منابع مالی، محدودیت های ناخواسته ناشی از شیوع بیماری Covid19، عدم امکان دسترسی به استودیوهای صوتی و تصویری به صورت مطلوب و نیز مدت زمان بسیار کم تولید این فیلم ها و مقالات بوده است. فراموش نباید کرد که فرآیند ساخت انیمیشن I, Pet Goat 2، که یک انیمیشن ۷ دقیقه ای بوده و از حمایت مالی و لجستیکی محسوس و نامحسوس دشمن نیز برخوردار بوده است، بیش از ۴ سال زمان برده است؛ در حالی که پروژه فیلم حاضر و مقالات متناظر آن که بیش از ۱۸ ساعت زمان برده است، در مدتی قریب به ۱۷ ماه تهیه شده و با توجه به تحولات شدید و شتابنده اوضاع جهان، فرصت بیشتری نیز جهت بهبود شرایط فنی آن، موجود نبوده است. علی ای حال تمام تلاش سازندگان فیلم های حاضر، در جهت بهبود کیفیت، با تکیه بر توانِ در دسترس، بوده است.

در پایان از تمامی عزیزان و بزرگوارانی که در مسیر طولانی تولید فیلم ها و مقالات حاضر، ما را یاری نموده اند، قدردانی و تشکر می نماییم و امیدواریم تلاش های حاضر، مورد قبول خداوند متعال، و منجیان بزرگ الهی حضرت مهدی موعود (عج) و حضرت مسیح (ع) قرار گیرد. امید است تا ایران اسلامی، در سایه زعامت رهبر بزرگ و حکیم خود حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)، قدم های بزرگ نهایی به سمت عصر ظهور را با صلابت و استواری هر چه بیشتر برداشته و انقلاب اسلامی ایران را به انقلاب جهانی مهدی موعود (عج) متصل نماید.

                                                                                                                  به امید آن روز

دانلود : لینک دانلود انیمشن I Pet Goat II ( پیام فراماسونری جهانی برای شروع حکومت دجال )

تصویر برنامهعنوان برنامه لینک دانلود
رمز گشایی از برنامه دجال – قسمت اولI Pet Goat 2.99 (2020)دانلود : از سرور آپارات با کیفیت های متفاوت 
رمز گشایی از برنامه دجال – قسمت دومI Pet Goat 2.99 (2020)دانلود : از سرور آپارات با کیفیت های متفاوت 
رمز گشایی از برنامه دجال – قسمت سومI Pet Goat 2.99 (2020)دانلود : از سرور آپارات با کیفیت های متفاوت 
رمز گشایی از برنامه دجال – قسمت چهارمI Pet Goat 2.99 (2020)دانلود : از سرور آپارات با کیفیت های متفاوت 
رمز گشایی از برنامه دجال – قسمت پنجمI Pet Goat 2.99 (2020)دانلود : از سرور آپارات با کیفیت های متفاوت 
رمز گشایی از برنامه دجال – قسمت ششمI Pet Goat 2.99 (2020)دانلود : از سرور آپارات با کیفیت های متفاوت 
رمز گشایی از برنامه دجال – قسمت هفتمI Pet Goat 2.99 (2020)دانلود : از سرور آپارات با کیفیت های متفاوت 
رمز گشایی از برنامه دجال – قسمت هشتمI Pet Goat 2.99 (2020)دانلود : از سرور آپارات با کیفیت های متفاوت 
رمز گشایی از برنامه دجال – قسمت نهمI Pet Goat 2.99 (2020)دانلود : از سرور آپارات با کیفیت های متفاوت 
رمز گشایی از برنامه دجال – قسمت دهمI Pet Goat 2.99 (2020)دانلود : از سرور آپارات با کیفیت های متفاوت 
رمز گشایی از برنامه دجال – قسمت یازدهمI Pet Goat 2.99 (2020)دانلود : از سرور آپارات با کیفیت های متفاوت 
رمز گشایی از برنامه دجال – قسمت دوازدهمI Pet Goat 2.99 (2020)دانلود : از سرور آپارات با کیفیت های متفاوت 
رمز گشایی از برنامه دجال – قسمت سیزدهمI Pet Goat 2.99 (2020)دانلود : از سرور آپارات با کیفیت های متفاوت 
رمز گشایی از برنامه دجال – قسمت چهاردهمI Pet Goat 2.99 (2020)دانلود : از سرور آپارات با کیفیت های متفاوت 
رمز گشایی از برنامه دجال – قسمت پانزدهمI Pet Goat 2.99 (2020)دانلود : از سرور آپارات با کیفیت های متفاوت 
رمز گشایی از برنامه دجال – قسمت شانزدهمI Pet Goat 2.99 (2020)دانلود : از سرور آپارات با کیفیت های متفاوت 
رمز گشایی از برنامه دجال – قسمت هفدهمI Pet Goat 2.99 (2020)دانلود : از سرور آپارات با کیفیت های متفاوت 
رمز گشایی از برنامه دجال – قسمت هجدهمI Pet Goat 2.99 (2020)دانلود : از سرور آپارات با کیفیت های متفاوت 

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi