دانلود رایگان نوبیتکس

دانلود اپلیکیشن صرافی و ربات تریدر نوبیتکس

نام نوبیتکس از ترکیب سه واژه “نو” به معنای جدید، “بیت‌کوین” و “اکسچنج” به معنای مبادله ساخته شده است. نوبیتکس نخستین بازار حرفه‌ای یا اصطلاحاً Exchange Market برای مبادله دارایی‌های دیجیتال و رمزارزهای بیت‌کوین، اتریوم، ریپل، لایت‌کوین، بیت‌کوین کش و تتر با پول رایج ایران (ریال) است. هدف گروه نوبیتکس فراهم نمودن بستری امن، سریع و آسان جهت تبادل مستقیم بین خریداران و فروشندگان است. این بستر به عنوان واسطه ای میان خریداران و فروشندگان، امنیت معاملات و وصول دارایی های مبادله شده را تضمین می‌کند.

نوبیتکس با هدف رفع نیاز کاربران ایرانی برای مبادله دارایی های دیجیتال در تابستان ۱۳۹۶ شکل گرفت. پس از تحقیقات اولیه و سنجش میزان نیاز بازار ایران به چنین محصولی، هسته اولیه تیم در باشگاه کارآفرینی تیوان استقرار یافت. به تدریج و با افزوده شدن نفراتی با تخصص‌های مختلف، تیم بزرگ‌تر شد. با تلاش شبانه روزی، این تیم موفق شدند اولین نسخه بازار را در زمستان ۱۳۹۶ رونمایی کنند.

لینک اول: دانلود اپلیکیشن تریدر صرافی نوبیتکس

لینک دوم : دانلود اپلیکیشن تریدر صرافی نوبیتکس

لینک سوم: دانلود اپلیکیشن تریدر صرافی نوبیتکس

نوبیتکس با کمک تیم پویای خود همواره می‌کوشد جدیدترین قابلیت‌ها و ویژگی‌ها را همگام با بازارهای جهانی در اختیار کاربران عزیز ایرانی قرار دهد. در بخش قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید نوبیتکس می‌توانید از جدیدترین ویژگی‌های افزوده شده به بستر نوبیتکس مطلع شوید.

اهداف و ارزش‌های ما اهداف تیم نوبیتکس

اهداف آتی

توسعه بستر تبادل نوبیتکس برای پوشش حداکثری ارزهای دیجیتال معتبر

همکاری با استارت آپ ها و شرکت های دیگر در جهت ایجاد درگاه پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال به منظور تسویه با مشتریان خارجی

همکاری با ICO های ایرانی و ایجاد زمینه عرضه و جذب سرمایه

ورود به بازار خاورمیانه

ارزش‌های ما

تعهد و تخصص تیم نوبیتکس

محافظت و امانت‌داری از دارایی‌های مشتریان

پاسخگویی به نیازها و پرسش‌های مشتریان به بهترین شکل ممکن

دانلود اپلیکیشن نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi