دانلود اپلیکیشن صرافی هیوبی

پس از دانلود اپلیکیشن هیوبی توجه داشته باشید که در حال حاضر صرافی هیوبی از ip کشور ایران و ایالات متحده پشتیبانی نمی‌کند و برای ثبت نام باید از vpn استفاده نمایید.  ایمیل خود را وارد کنید و در دو کادر بعدی باید رمزعبور انتخابی خود را وارد نمائید. در نهایت روی دکمه‌ی آبی رنگ “Sign Up” کلیک کنید. مطمئن شوید رمزعبور قدرتمندی را برای حساب کاربری خود انتخاب کرده باشید.

(توجه : به دلیل تحریم ایران توسط صرافی هیوبی پیشنهاد ما عدم استفاده از این صرافی برای معاملات ارز دیجیتال است) به جای هیوبی صرافی کوینکس همان امکانات را بدون تحریم در اختیار شما قرار داده که میتوانید از طریق این لینک دعوت ثبت نام نموده و تا ۳ ماه ۳۰ درصد از تخفیق کارمزد معاملات آن استفاده نمایید

رابط کاربری وب سایت هیوبی چگونه کار می کند؟

وقتی بخواهیم با یک صرافی کار کنیم، ابتدا به رابط کاربری آن نگاه می کنیم. رابط کاربری اپلیکیشن و وب سایت صرافی هیوبی بسیار راحت به نظر می رسد، زیرا استفاده از آن بسیار آسان و واکنش های آن سریع است. رابط این صرافی در حال حاضر به دو زبان انگلیسی و چینی موجود است.

غیر از رابط کاربری، ما باید USP این اپلیکیشن و پرتال را ببینیم. راه حلی که هیوبی به فضای ارز دیجیتال می آورد، به ویژه از دید کاربر کاملاً ابتکاری است. هیوبی اجازه می دهد تا کاربران خودشان به راحتی تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال را از روی نمودارها انجام دهند. بنابراین اگر شما کسی هستید که دوست دارد قبل از سرمایه گذاری، نمودارها و گراف ها را عمیقا بررسی کند، این صرافی برای شما مناسب است.

نمودارهای موجود در صرافی هیوبی توسط TradingView ارائه شده است. این نمودارها دقیق هستند و می توانند تجزیه و تحلیل و بینش تجاری محکمی را ایجاد کنند. همچنین، بقیه پورتال صرافی هیوبی معاملات دارای واکنش سریع به ورود داده هاست. صفحات وب سایت نیز با تم تاریک و سفید موجود است.

توجه : حتما برای استفاده از ربات تریدر صرافی هیوبی از vpn ثابت استفاده نمایید

نکته مهم : ip شما نباید متعلق به ایران یا آمریکا باشد

برای کلمه عبور هنگام نصب نرم افزار از رمز k7ty8 استفاده کنید

آموزش ترید در صرافی هیوبی – چگونه در صرافی هیوبی ثبت نام کنیم؟

مرحله ۱: اول از همه، باید روی دکمه ” Sign Up ” یا ثبت نام کلیک کنید. برای این کار می توانید از طریق لینک زیر وارد شوید :

ورود به سایت صرافی هیوبی

آموزش ترید در صرافی هیوبی - ثبت نام
آموزش ترید در صرافی هیوبی – ثبت نام

مرحله ۲: سپس، باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید. هر چند ثبت نام هم از طریق شماره تلفن و هم از طریق ایمیل امکان پذیر است. کاربران ایرانی بهتر است فعلا از ثبت نام از طریق ایمیل این کار را انجام دهند و همچنین با آی پی غیر از آی پی ایرانی. پس از انجام این کار، دکمه ” Send ” یا ارسال را فشار دهید. پس از آن ، شما باید دو بار رمز عبور خود را وارد کنید.

مرحله ۳: اکنون ، باید شناسه ثبت شده در ایمیل را باز کنید و پیامی مانند شماره داده شده در تصویر زیر مشاهده کنید. پس از این همه، از آن کد تأیید شش رقمی استفاده کنید و آن را در قسمت مناسب موجود در صفحه ثبت نام وارد کنید.

همانطور که مشاهده می کنید، ثبت نام کاملاً سریع و راحت است. حال، می خواهیم ببینیم اگر می خواهید وجهی را در این صرافی واریز کنید، باید چه کاری انجام دهید.

ثبت نام و تاییدیه آن در صرافی هیوبی
ثبت نام و تاییدیه آن در صرافی هیوبی

چگونه در حساب خود در هیوبی سپرده گذاری کنیم؟

آموزش ترید در صرافی هیوبی Huobi : در صرافی هیوبی، اعتبارات فقط به صورت ارزهای دیجیتال واریز می شود. در حال حاضر، شما همچنین می توانید از طریق کردیت کارت پول فیات و یا مثلا دلار یا یورو را مستقیماً به این پلتفرم منتقل کنید.

به همین دلیل، شما می توانید از طریق کارت های اعتباری ویزا یا مستر کارت و همچنین امریکن اکسپرس از پلتفرم هیوبی مستقیما برای خرید بیت کوین یا سایر آلتکوین ها استفاده کنید. البته در حال حاضر نمی توانید با کارت بانکی ایرانی از این صرافی خرید کنید و بایستی از واسطه های صرافی ایرانی استفاده کنید مگر آنکه خارج از ایران زندگی کنید و کارت های بانکی ویزا یا مستر کارت داشته باشید. پس از خرید دارایی دیجیتال، باید آن را به کیف پول خود واریز کنید. سرانجام، از کیف پول خود، باید دارایی ها را به هیوبی منتقل نمایید.هنگامی که دارایی های خود را در حساب صرافی خود قرار دادید، حالا می توانید بازی ترید را شروع کنید. برای شروع عملیات، این مراحل را دنبال کنید.

مرحله ۱: با انتخاب گزینه ” Balances” یا توازن که در بالاترین منو موجود است، شروع کنید. پس از آن، باید روی ” Deposit & Withdraw ” یا سپرده گذاری و برداشت کلیک کنید. برای واریز به حساب صرافی، حساب ترید شما قبلاً انتخاب شده است.

مرحله ۲: پس از آن، تمام ارزهای دیجیتال مورد نظر را از طریق ” Deposit” یا سپرده به صرافی هیوبی منتقل خواهید کرد. آدرس گیرنده همیشه در کیف پول شما نمایش داده می شود. این مقدار به عنوان یک کد QR منحصر به فرد نمایش داده شده که می توانید آن را مستقیماً در کلیپ بورد سیستم خود کپی کنید.

هنگامی که سکه ها را به آدرس اعلام شده ارسال کردید و تمام تاییدیه لازم را از صرافی هیوبی دریافت کردید، بررسی دوباره را انجام دهید. بررسی دوباره با مشاهده balance در کیف پول فرضی شما انجام می شود.

آموزش ترید در صرافی هیوبی - سپرده گذاری
آموزش ترید در صرافی هیوبی – سپرده گذاری

چگونه باید ارز دیجیتال را از صرافی هیوبی خریداری کنید؟

هر زمان که مانده حساب شما در صرافی هیوبی اعتبار داشته باشد، شما آماده خرید و فروش ارز دیجیتال هستید.

قیمت های موجود سکه های دیجیتال و جفت ارزهای مختلف به وضوح به عنوان نمودارهای خطی، نمای کلی یا “نمودارهای شمعدانی” استاندارد نمایش داده می شوند. به علاوه، شما می توانید به سادگی این نمودار ها را به گونه ای تنظیم کنید که نوع تحلیلی آن متناسب با سلیقه و ترجیحات شما باشد.

برای اهداف تریدینگ، باید روی برگه “Exchange” که در بالای منو موجود است، کلیک کنید. پس از آن، مناسب ترین جفت ارز را انتخاب کنید. سپس، جفت ارز با قیمت های بازار ETH ، BTC و USDT ادغام می شود و قیمت گذاری به روز شده در زیر برگه مربوطه نمایش داده می شود.

از آنجا که سایت صرافی هیوبی، خود را پرورش دهنده قدرتمند ICO یا ارزهای جدید مختلف می داند، سکه های ابتکاری بیشتری به طور جداگانه از ارزهای از پیش تعیین شده، ارائه می شوند. به همین دلیل، در زیر بخش ETH، یک لیست جدید وجود خواهد داشت. در حالی که تمام سکه های کلاسیک در قسمت بالایی و اصلی یافت می شود.

آموزش ترید و خرید و فروش در صرافی هیوبی
آموزش ترید و خرید و فروش در صرافی هیوبی

آیا می توان به صرافی هیوبی اطمینان کرد؟

این پرتال تجاری زمان زیادی را برای بالا بردن امنیت بازی های خود سرمایه گذاری کرده است. برای این منظور، حتی تعدادی از تست های شخص ثالث را پشت سر گذاشته است. از لحاظ امنیت هیوبی ، تأیید هویت دو عاملی، اعلان های ایمیل و هشدارهای پیامکی را ارائه می دهد. (ایمیل های این پرتال از استانداردهای رمزگذاری PGP پیروی می کنند.)

در این پرتال بیش از ۹۸٪ دارایی های مشتری در یک کیف پول سرد چند گیگابایتی ذخیره می شود. خروجی های این کیف پول فقط به کیف پول داغ بومی سیستم عامل محدود شده است. این کیف پول ها در ۲۴ ساعت هر روز هفته، رصد می شوند. در نتیجه می توانید انتظار داشته باشید که در صورت وجود نقص، کارکنان بلافاصله واکنش نشان دهند. پلت فرم صرافی هیوبی برای افزودن ویژگی های ایمنی خود، با گلدمن ساکس همکاری کرده است تا پس انداز مشتری خود را ایمن نگهدارد. آخر اینکه این پلتفرم دارای معماری غیرمتمرکز است و از سیستم حفاظت حملات ضد DDOS پیروی می نماید.

(توجه : به دلیل تحریم ایران توسط صرافی هیوبی پیشنهاد ما عدم استفاده از این صرافی برای معاملات ارز دیجیتال است) به جای هیوبی صرافی کوینکس همان امکانات را بدون تحریم در اختیار شما قرار داده که میتوانید از طریق این لینک دعوت ثبت نام نموده و تا ۳ ماه ۳۰ درصد از تخفیق کارمزد معاملات آن استفاده نمایید

حتما ببینید

دانلود اپلیکیشن فروشگاه ساز رایگان

دانلود اپلیکیشن فروشگاه ساز رایگان

قالب اختصاصی حرفه ای بلاگفا از سوی پایگاه اربعین در سالگرد شهید سلیمانی جهت دانلود

از سوی پایگاه اربعین در سالگرد شهید سلیمانی قالب اختصاصی حرفه ای بلاگفا جهت دانلود …

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi