بررسی تفاوت بین بازاریابی شبکه‌ای در اکو اسمارت و بازاریابی هرمی

ابتدا سوال را‌ به سه بخش تقسیم میکنیم
۱- فرق بین بازاریابی شبکه‌ای اکو اسمارت و بازاریابی هرمی چیست؟
۲-فرق بین بازاریابی هرمی و بازاریابی ماتریسی چیست؟
۳- تفاوت و فرق بین بازاریابی شبکه‌ای اکو اسمارت و بازاریابی ماتریسی چیست؟

۱- فرق بین بازاریابی شبکه‌ای در اکو اسمارت و بازاریابی هرمی چیست؟

در بازاریابی شبکه‌ای مانند پروژه کامیونیتی اکو اسمارت افراد به خاطر فروش محصولات یا خدمات یا سهام اکو اسمارت پورسانت دریافت می کنند و نه به خاطر معرفی فرد یا افرادی به شرکت لذا پورسانت دریافتی محدود بوده و بین افراد بازاریاب تقسیم می گردد که در اکو اسمارت این پورسانت ۵۰ درصد در ۲۵ سطح تعریف شده است اما در سیستم های هرمی در واقع نوعی بازی با پول صورت گرفته و کالایی یا خدمات و به طور کلی تر منفعتی رد و بدل نمی گردد

مجموعه پروژه های اکو اسمارت در بستر بلاک چین ترون

۲-فرق بین بازاریابی هرمی و بازاریابی ماتریسی چیست؟

بازاریابی ماتریسی زیر مجموعه‌ای از بازاریابی هرمی است اگر بخواهیم آن را با عبارات زیباتری بیان کنیم باید گفت بازاریابی ماتریسی شکلی نوین از بازاریابی هرمی بوده که در آن کالا یا خدمات نیز وارد شده و در سیستم رد و بدل می گردد اما اگر با دقت بیشتری به آن نگاه کنیم همان بازاریابی هرمی می باشد که با پوسته ماتریسی معرفی می گردد

۳- تفاوت و فرق بین بازاریابی شبکه‌ای در اکو اسمارت و بازاریابی ماتریسی چیست؟

همانطور که از مطالب گفته شده بر می‌اید تفاوت ‌این ها بسیار اندک بوده چرا که در هر دو افراد موجود در شبکه کالا یا خدماتی را مبادله می کنند که بابت آنها پورسانت دریافت می کنند پس فرق ‌این دو چیست؟ در سیستم بازاریابی اکو اسمارت به دلیل محدود بودن پورسانت شبکه از حد خاصی نمی تواند بیشتر رشد کند چرا که با رشد شبکه شرکت بایستی ‌این پورسانت ثابت را بین افراد تقسیم کند و حالا که ‌این افراد زیاد شده اند مبلغ ‌این پورسانت آنقدر کوچک شده که باعث می گردد مقرون به صرفه بازاریابان نبوده و آنها وارد سیستم شبکه‌ای نشوند دقیقا همین اتفاقی که طی چند ماه اخیر در اکو اسمارت افتاده است که کاملا طبیعی است

اما در سیستم های ماتریسی شما شاهد‌ این هستید که با افزایش شبکه مجموع پورسانت افرادی که در پله های بالاتر قرار دارند بیشتر و بیشتر می شود سوال ‌این است که مگر نه‌ اینکه در سیستم های بازاریابی و به طور خاص بازاریابی شبکه‌ای پورسانت ثابت می باشد پس چه طور با افزایش فروش و رشد شبکه ‌این پورسانت ها به صورت تصاعدی بالا می روند در حالی که در خوشبینانه ترین حالت ممکن باید‌ این پورسانت ها بالا برود ولی نه به صورت تصاعدی و فزاینده؟‌

چگونه می شود که شرکت ها پورسانت خود را به صورت تصاعدی افزایش داده در صورتی که درصد بازاریابی یک جنس ثابت است؟ در شرکت های ماتریسی ‌این تفاوت هزینه را با بالا بردن قیمت اولیه کالا یا خدمات بدون در نظر گرفتن قرارداد اولیه خود جبران می کنند سوال دیگری که ‌ایجاد می گردد‌ این است که چرا باید فردی چند برابر قیمت واقعی جنس را بپردازد ؟ پاسخ ‌این سوال می تواند طمع برای پولدار شدن بی زحمت باشد یا شرکت های علاقه مند به ‌اینگونه سیستم ها محصولات یا خدماتی ارائه می دهند که قربانی از شرایط آن با اطلاع نیست

در کل برای نتیجه گیری از بحث راه حل های شناسایی بازاریابی هرمی و ماتریسی به صورت خلاصه بیان می شود در بازاریابی ماتریسی و به طور کلی هرمی قسمتی یا بعضا تمام شرایط زیر دیده می شود:

۱- تهییج کردن برای به دست آوردن مبالغ هنگفت و پورسانت های تصاعدی پس نباید در اکو اسمارت در پرزنت افراد جدید صحبت از پورسانت نجومی ‌و تهییج کرد

۲- گفتن عباراتی به صورت مبهم در مورد پتانسیل های درآمدی که برای پرزنت مانند سم است در صورتیکه تمام فعالیت اکو اسمارت شفاف است و باید با شفافیت هم عنوان شوند

۳- نبود هیچ محصول یا خدمات، یا در صورت بودن محصول یا خدمات تفاوت قیمت زیاد آن با قیمت واقعی در صورتیکه اکو اسمارت محصولات خود را در عرصه اقتصاد دیجیتال معرفی کرده و اولین پروژه خود یعنی گیم سنتر را راه اندازی کرده است

۴- درآمد بسیار زیاد برای سران سیستم و تفاوت بسیار زیاد پورسانت آنها با پورسانت افراد پایینی که در اکو اسمارت ابدا اینطور نیست به صورتیکه هر فردی که امروز وارد سیستم شود شرایط و امتیازات یکسان با نخستین فرد دارد البته توکن کمتری به خاطر از دست دادن زمان طبق قرارداد هوشمند اکو اسمارات دریافت خواهد کرد

۵- اطمینان دادن به افراد زیر مجمو عه در مورد درآمد زا بودن سیستم که بزرگترین اشتباه در پرزنت است
بسیاری افراد درآمد هفتگی اکو اسمارت را رقمهای عجیب و غریب عنوان میکنند در صورتیکه این سودها کاملا متغیر و به نسبت درآمد اکو اسمارت از فروش سهام خود در طول هفته و ماه خواهد بود

حتما ببینید

آموزش سفارش استاپ لیمیت و فیوچرز در صرافی کوکوین

کوکوین پس از بایننس، کوین بیس، هوبی و اف‌تی‌ایکس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان از …

قرآن امام حسین علیه السلام به صورت توکن غیر مثلی عرضه میشود

همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی ، انتشارات قرآنیوم دومین مرحله از توکنهای nft خود …

دیدگاهتان را بنویسید