Exchange - Lbank. The Crypto Coins or Cryptocurrency Logo. Market Emblem, Coins ICOs and Tokens Icon.

دانلود صرافی Lbank ، صرافی مطمئن برای ایرانیان +ثبت نام

بررسی LBank

یک راهنمای معاملاتی ارز رمزنگاری شده باید بررسی همه مبادلات رمزنگاری برتر خارج از کشور را ارائه دهد تا بتوانید بهترین سایت مبادله ارز رمزنگاری شده را برای خود پیدا کنید. این بررسی LBank شامل چهار قسمت است: اطلاعات عمومی ، هزینه ها ، روش های سپرده گذاری و امنیت.

ثبت نام در صرافی Lbank (مطمئن) —-> Register

اطلاعات کلی

LBank یک ارز رمزنگاری شده است که در هنگ کنگ ثبت شده است. بسیاری از مبادلات سکه از هنگ کنگ وجود دارد. هنگ کنگ به نوعی مکه تجارت ارزهای رمزپایه است. یک لیست غیر جامع از رقبای این صرافی در زمین چمن آن Binance ، Bit-Z  و KuCoin است .

این صرافی سرمایه گذاران ایالات متحده را به عنوان ممنوعیت تجارت مطرح نمی کند ، اما سرمایه گذاران ایالات متحده باید ارزیابی مستقل خود را از هر گونه مشکل ناشی از اقامت یا تابعیت آنها انجام دهند.

اگر ترجیح می دهید در تلفن های هوشمند خود قادر به بررسی نمونه کارها یا معاملات خود باشید ، خوشحال می شوید که یاد بگیرید Lbank به عنوان برنامه نیز موجود است. صرف نظر از اینکه از Android یا iPhone استفاده می کنید ، برنامه برای بارگیری در دسترس است.

دانلود مستقیم اپلیکیشن صرافی ال بانک LBank

صرافی Lban
صرافی Lban

حجم معاملات

این مبادله یکی از غول های مطلق صنعت است. در ۱۷ جولای ۲۰۱۹ ، حجم معاملات ۲۴ ساعته ۲٫۱۶ میلیارد دلار بود. این امر باعث شد این پنجمین مبادله بزرگ در جهان باشد که براساس حجم معاملات ۲۴ ساعته انجام می شود و فقط با OKEx ، Binance ، Huobi و BW.com پیشی گرفته است . در تاریخ آخرین به روزرسانی این بازبینی (۲۳ مارس ۲۰۲۰ ، درست در اواسط بحران با COVID-19) ، حجم معاملات ، هم به تعداد مطلق ، بلکه با وضوح بیشتری نسبت به سایر مبادلات ، تا حدودی کاهش یافته بود. حجم معاملات ۲۴ ساعته در آن زمان ۱٫۹۲ میلیارد دلار بود (هنوز هم بسیار خوب است) ، اما این فقط جایگزین آن شد. ۱۶ در لیست.

نمای تجارت LBank

صرافی های مختلف دیدگاه های تجاری متفاوتی دارند. و هیچ “این بررسی کلی بهترین است” وجود ندارد. شما باید خود تعیین کنید که کدام نمای تجاری مناسب شماست. آنچه که معمولاً در این دیدگاه ها مشترک است این است که همه آنها کتاب سفارشات یا حداقل بخشی از کتاب سفارشات ، نمودار قیمت ارز رمزنگاری شده انتخاب شده و تاریخ سفارش را نشان می دهند. آنها معمولاً جعبه های خرید و فروش نیز دارند. قبل از اینکه صرافی را انتخاب کنید ، سعی کنید نگاهی به نمای معاملات بیندازید تا بتوانید از نظر شما احساس خوبی کنید. در زیر یک تصویر از نمای تجاری در LBank است:

صرافی Lbank
صرافی Lbank

هزینه های تجارت LBank

این مکان تجاری هزینه های متفاوتی بین گیرندگان و سازندگان دریافت نمی کند. مدل هزینه آنها در عوض چیزی به نام “مدل هزینه مسطح” است. آنها مبلغ معامله ای معادل ۰٫۱۰٪ را ارائه می دهند. برای سرمایه گذارانی که ترجیح می دهند سفارشات موجود را از دفتر سفارش تحویل بگیرند ، این می تواند یک مدل جذاب هزینه تجارت باشد.

۰٫۱۰٪ هزینه معاملات مسطح بسیار کمتر از متوسط ​​صنعت است که حدود ۰٫۲۵٪ است. هزینه های این مبادله به عنوان یک مزیت رقابتی در برابر اکثر سایر مبادلات رمزنگاری برتر در بازار محسوب می شود.

دانلود مستقیم اپلیکیشن صرافی ال بانک LBank

هزینه های برداشت LBank

LBank هیچ هزینه برداشتی را دریافت نمی کند. با این حال ، هنگام برداشت باید هنوز هزینه شبکه را پرداخت کنید. چند صرافی وجود دارد که خودشان این هزینه شبکه را برای شما پرداخت می کنند ، اما اکثر آنها این کار را نمی کنند. بنابراین فقط شارژ هزینه شبکه یک مزیت رقابتی در بازار است و این مبادله را از سایر مبادلات رمزنگاری برتر متمایز می کند.

روش های سپرده گذاری

LBank انتقال وجه را به عنوان روش سپرده ارائه می دهد ، اما شما نمی توانید از طریق کارت اعتباری سپرده گذاری کنید. اگر ترجیح می دهید به هر دلیلی از کارت اعتباری خود استفاده کنید این خبر منفی است.

حتما ببینید

رژیم صهیونیستی قبرس را هم می‌خواهد اشغال کند؟

رسانه‌های ترکیه خبر داده‌اند که اشغال‌گران صهیونیست در قبرس هم مشغول خرید زمین و مالکیت …

برگزاری باشکوه کمپین شب یلدا در صرافی ارز دیجیتال مکسی

تا سقف ۱۶۰۰ تتر بونس ویژه کمپین شب یلدای صرافی بین المللی mexc برای کاربران …

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi