دانلود اپلیکیشن صرافی MXC

وبسایت MXC در سال ۲۰۱۸ شروع به کار کرده و در حال حاضر از مشهورترین پلتفرم های ترید دارایی های دیجیتال به شمار می رود. آن ها تلاش کرده اند تیم خود را از متخصص ترین ها در حوزه کاری خود تشکیل دهند و طی ۲ سال گذشته، به صورت مستمر، به کاربران خود ارائه خدمت کرده اند. آن ها در حال حاضر، در چندین کشور از آمریکا، سوئیس، کانادا، استرالیا مجوز فعالیت قانونی دارند. این پلتفرم معاملاتی در خیلی از کشورهای دنیا از آسیای شرقی و آفریقا گرفته تا استرالیا و ایران مشتری دارد. این وبسایت در سال ۲۰۱۹، از سوی رسانه های حرفه ای بلاک چین (Professional Blockchain Medias) به عنوان محبوب ترین پلتفرم ترید انتخاب شده است.

معرفی صرافی MXC

وبسایت MXC امکان مبادله بسیاری از جفت ارزهای برتر را ارائه می کند. همچنین می توانید برای دیگر سرویس تریدینگ همانند مبادله نقطه ای، مارجین تریدینگ، OTC و معاملات آتی به آن ها رجوع کنید. بسیاری از اتباع کشورهای تحریم شده از سوی بایننس از جمله ایران برای ادامه فعالیت خود در بازار ارزهای دیجیتال به سمت صرافیهایی همچون MXC و COINEX روی آورده اند . در کنار این، آن ها خدمات مربوط به استیکینگ و پروژه های دیفای هم ارائه می کنند. همچنین می توانید برای انجام معاملات ETF (صندوق سرمایه گذاری قابل معامله) هم سراغ MXC بروید.

قابل نصب بر روی تمام نسخه های اندروید

دانلود اپلیکیشن صرافی MXC

دانلود اپلیکیشن صرافی MXC لینک کمکی

در یک نگاه

شناسنامه سایت MXC

آدرس سایتmxc.com
فیس بوک@mxcexchangeofficial
تلگرام (کامیونیتی انگلیسی)

تلگرام (کامیونیتی فارسی تازه تاسیس)
@MXCEnglish @MXCtrade

@MXCFA
توئیتر@MXC_Exchange
لینکد اینmxc-exchange
کاربریصرافی آنلاین
رتبه در الکسا (دی ۹۹)۱۰۰۶ جهانی (۳۶۶ در آمریکا)
رتبه در سیمیلاروب (دی ۹۹)۴۳۰۳۶ جهانی (۵۶۶۰ در تایلند و ۵۶ در دسته مالی)
ایمیل پشتیبانی سایتservice@mxc.com
لینک ثبت نامکلیک کنید
لینک ورودکلیک کنید
اپلیکیشناندروید (دانلود) آی او اس (دانلود)

بعد از آشنایی با صرافی محبوب MXC این مقاله را هم از دست ندهید :

معرفی و دانلود ۱۷ ربات از بهترین رباتهای تریدر ارزهای دیجیتال دنیا

ویژگی های سایت

مقادیردارد
کیف پول سخت افزاری 
کیف پول نرم افزاری*
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال*
ابزار تحلیل قیمت ارزهای مختلف*
تنوع مناسب ارزهای دیجیتال*
مارجین تریدینگ*
مارجین فاندینگ 
بازار OTC*
استیکینگ*
قراردادهای دائمی 
مبادله نقطه ای (Spot Exchange)*
صندوق سرمایه گذاری قابل معامله*
معاملات آتی*
اخبار 
بلاگ 

امکانات کاربری MXC

مقادیردارد
پروسه احراز هویت 
چت آنلاین*
اپلیکیشن اندروید*
اپلیکیشن آی او اِس*
نسخه دسکتاپ*
پشتیبانی از زبان های مختلف*
واریز و برداشت ریالی 
درآمدزایی از سایت*
نحوه درآمدزاییارجاع دوستان

بررسی تفصیلی

انواع خدمات سایت MXC

خرید کریپتوکارنسی

می توانید با استفاده از سرویس های متنوع سایت، از MXC، کریپتو بخرید. براین اساس، امکان انجام انواع معاملات شامل P2P، Quick Trade و Push در سایت فراهم شده است و می توانید از طریق تب Buy Crypto در صفحه اول سایت، به آن ها دسترسی پیدا کنید.

تریدینگ

با استفاده از این سرویس سایت، می توانید انواع دارایی های دیجیتال اعم از بیت کوین، اتریوم، EOS، لایت کوین، ریپل، نئو و ده ها ارز دیجیتالی دیگر را به هم تبدیل کنید. سرمایه گذاران معمولا از دو حالت معاملات بلند مدت و کوتاه مدت استفاده می کنند تا سرمایه خود را افزایش دهند. حال آنکه تریدر ها عموما با معامله کردن سود می کنند، پس طبیعی است از معاملات کوتاه مدت و حتی لحظه ای استفاده کنند تا یک شبه سرمایه خود را چند برابر کنند. می توانید به ۲ شیوه استاندارد و حرفه ای، معاملات مبادله خود را در این سایت، نهایی کنید.

معاملات مارجین (مارجین تریدینگ)

علاوه بر مبادله، می توانید از این سایت برای مارجین تریدینگ هم استفاده کنید. آن طور که در تعریفش آمده، معامله مارجین، روشی برای خرید و فروش و معامله دارایی است که از سرمایه ‌ای که توسط شخص ثالث تامین و فراهم می‌شود، استفاده می کند. در مقایسه با انواع روش‌های معمولی معامله، حساب‌های مارجین به معامله‌گران با استفاده از اهرم‌ ها، امکان دسترسی به مقادیر بیشتری از سود (و همچنین ضرر) را می‌دهند. این معاملات می‌تواند از لحاظ تئوری سود بسیاری را به ارمغان آورده و همچنین شاید نقطه مقابل آن نیز رخ دهد که سرمایه‌ای بیش از حد انتظارتان را از دست بدهید. به بیان دیگر، در این نوع معاملات، شما سرمایه اولیه خود را توسط قرض گرفتن پول و استفاده از اهرم، افزایش می ‌دهید. معاملات مارجین در MXC به دو شیوه استاندارد و حرفه ای انجام می شود.

معاملات ETF

می توانید برای انجام معاملا ETF هم سراغ MXC بروید. براین اساس، صندوق‌های سرمایه گذاری مشترک، یکی از روش‌های پرطرفدار سرمایه‌ گذاری است که از ریسک معقولی برخوردار بوده و افراد می‌توانند به‌صورت بلند مدت انتظار بازدهی معقولی را از آن داشته باشند و یکی از آن ها صندوق سرمایه گذاری قابل معامله یا ETF است. صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک با هدف مدیریت حرفه‌ای وجوه و کسب بازدهی مناسب از طریق تجمیع سرمایه‌ افراد و سرمایه‌گذاری در اوراق‌بهادار، تشکیل شده‌اند و در سطح جهان تنوع بالایی دارند.

معاملات آتی (Futures Trading)

معاملات فیوچرز که به آنها معاملات آتی یا Trading  Futures نیز گفته می شود، یک قرارداد یا توافق نامۀ قانونی است که در زمان امضای قرارداد، معامله گران قیمتی توافقی برای خرید یا فروش یک کالا، یا مقدار مشخصی از یک محصولِ تولیدی و یا یک آیتم مالی را تعیین می کنند. در واقع این قیمت را با بهای معینی برای تاریخ مشخصی در آینده یا قبل از تاریخ مشخص شده در آینده، برآورد می کنند. معاملات فیوچرز می‌توانند به عنوان حفاظی در مقابل ریسک‌های احتمالی معاملات استفاده شوند.  همچنین در این قراردادها می توانید از اهرم یا Leverage هم استفاده کنید.

بازار OTC

بازار خارج از بورس یا Over-the-counter market بازاری بدون مکان فیزیکی مرکزی است که امکان معامله در آن از سوی MXC فراهم شده است. در این بازار شرکت‌کنندگان با همدیگر از طرق مختلف مانند تلفن، ایمیل و سامانه‌های الکترونیکی معامله می‌کنند. سطح فعلی امکانات الکترونیکی، انجام معاملات ۲۴ ساعته را امکان پذیر می نماید که بدون شک در مقایسه با یک بورس، مزیت عمده ای محسوب شده و برای داد و ستدکنندگان از قاره های مختلف نیز، شکل تفاوتهای سازمانی بین المللی را از بین می برد.

استیکینگ (Staking)

به طور خلاصه، استیکینگ به معنای دریافت سود در ازای نگهداری یک ارز دیجیتال است. بسیاری این کار را در مقابل ماینینگ رمز ارزها قرار می‌دهند. به این منظور باید به صفحه اختصاصی استیکینگ در سایت رجوع کرده و بعد از انتخاب و خرید کوین مدنظر، آن را به والت خود منتقل کنید و در ازای نگهداری اش، سود دریافت نمایید.

پروژه دیفای

این وبسایت همانند خیلی دیگر از صرافی های آنلاین، خدمات دیفای هم ارائه می کند که براساس آن، می توانید با خرید توکن های ارائه شده، روی آن ها سرمایه گذاری کرده و در ازای آن سود دریافت کنید. براین اساس، ده ها توکن برای خرید در سایت ارائه شده که می توانید از همان صفحه اول سایت به لیست آن ها دسترسی پیدا کرده و اقدام به خریدشان کنید. این پروژه ها عملکردی مشابه استیکینگ در دیگر سایت ها دارند.

تبادل نقطه ای (Spot Exchange)

این معاملات که FX Spot هم مشهورند، توافقی بین طرفین معامله به منظور خرید یک ارز در مقابل فروش ارزی دیگر با تعیین قیمت برای انجام معامله در تاریخی خاص است. در این معاملات، طرف معامله خودش انتخاب می‌کند در چه تاریخی و با چه نرخی شروع به معامله کند.

تصاویری از سایت

تصاویری از اپلیکیشن

نحوه ثبت نام و استفاده

برای ثبت نام در سایت، باید ایمیل خود را وارد کرده و یک رمز عبور هم برای خود ایجاد کنید. اگر از جانب یکی از دوستان یا آشنایان خود هم دعوت شده باشید، می توانید موقع ثبت نام، کد ارجاع فرد مورد نظر را وارد کنید تا او از مزایای آن استفاده کند:

نحوه درآمدزایی

سیستم درآمدزایی سایت براساس پلن ارجاع دوستان است. براین اساس، بعد از ثبت نام در سایت، با سر زدن به پروفایل خود، باید به قسمت Referral System رجوع کرده و لینک اختصاصی تولید شده خود را ببینید. با کپی کردن و ارسال این لینک برای دوستان خود یا قرار دادن آن در سایت، وبلاگ یا حساب شبکه های اجتماعی خود، می توانید از خرید این مشتریان ارجاع شده، پورسانت بگیرید. این وبسایت به ازای هر خریدی که مشتریان ارجاع شده از سوی شما صورت دهند، ۱۰ درصد از کارمزد هر معامله را به عنوان پورسانت به شما پرداخت می کند.

دانلود اپلیکیشن صرافی MXC

دانلود اپلیکیشن صرافی MXC لینک کمکی

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi